Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


672 témat v tomto fóru

  1. Prasknuty blok motora 1.2 HTP 40 KW

    • 17 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
  2. Zvuk motoru 1.2 47 KW

    • 2 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8,2k zobrazení
  3. 1.2 47kW

    • 6 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
  4. Testovacia jazda HTP 47Kw

    • 14 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  5. volnobeh

    • 10 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
  6. nizke otacky teply motor

    • 7 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 39,1k zobrazení
  7. Grafy z brzdy

    • 5 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  8. Motor 1,2 40 KW 6V HTP 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 13,1k zobrazení
  9. Vymena RJ Z 40kW na 44kW

    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 40,3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  10. nejede nad 4000 ot/min

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  11. kryt motora 1,2 htp

    • 8 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
  12. Olejová měrka

    • 11 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
  13. dotaz na HTPckarov

    • 14 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
  14. Sanie 40kW

    • 4 odpovědi
    • 2,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za info. Vyzkouším taky, je jich relativně dost na trhu, Carlinkit vypadá většinou i v zahraničí spolehlivě. Na Aliex je i hodně prodávaný XUDA, tak mě zajímalo, zda někdo taky nepoužívá a nemá zkušenost, případně i porovnání.
    • To budes mat nieco ine ako to co tu piseme.....octavia 3 nema ten volic co ma octavia 4.........ty mas volic este normalne spojeny s prevodovkou...
    • Čaute, mne dnes vyskočila podobná hláška na skode octavii 3 facelift 1.6 TDI DSG r.v 12/2017 , 113k km - "Závada: převodovka, Lze pokračovav v jízde" -  auto radí v pohode ani neseká nič a celkom ma to vystrašilo nakoľko viem, že tu su tie suche chybové DSG tak, že či nahodou takto na dialku neviete čo to moze byt príp či ide o nejaku vážnu, drahú opravu alebo o nejakú hlúposť. Po tom čo to zasvietilo som auto zhasol, nastartoval a uz to neukazovalo. Bol som po tom rýchlo na diagnostike a ukazalo to chybu 10 651 voliaca páka. Mechanik sa tomu nevenoval, vo stvrtok to pozrie. Čo viem, mam v aute menenu baterku za nejaký shit, že neni tusim gelova či čo to, tak moze to byt realne aj tym?   
    • Všechno je k ničemu, protože se to na sací ventily stejně nedostane. Jediné, co pomáhá, je jednou za 100 tisíc kilometrů nechat ventily vyčistit pomocí skořápek a sody. Alternativně by pravidelné čištění vodíkem při výměně oleje mohlo také významně omezit usazování karbonu v sání.
×
×
  • Vytvořit nový...