Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


721 témat v tomto fóru

  1. cvrlikanie v motore

    • 8 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  2. Netěsnost sání

    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  3. Palivový Filter

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  4. Poraďťe

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  5. Vstrekovacie ventily

    • 13 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  6. Vypadky motora

    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  7. Sací potrubí

    • 17 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  8. kľúč T30022

    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
  9. Pomalejší akcelerace

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  10. fabia 1.4 50kw

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  11. Motory 1.4 MPi

    • 13 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 21.8k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  12. motor škube

    • 13 odpovědí
    • 2.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @lenovoman Nebyl to první příspěvek v tomto tématu o F4, proto už jsem zasáhl. Pak to dopadá tak, že se řeší úplně něco jiného, než je zadání tématu. Za mě by se měl, když už má někdo tu potřebu, porovnávat motor jen v daném modelu. Už jen kvůli menší váze (a jiným převodovým poměrům?) to v F4 pojede jinak. A rozdílné výkonové verze podle mě nebudou jen SW záležitost. Bude i jiné turbo, možná vstřiky a nedivil bych se, kdyby i další komponenty.
    • jasne v pohode, len som napísal svoje poznatky s mojim motorom na F4.   doporučil by som ešte zbehnúť do autorizáku a skúsiť si ten samý motor na O4 či uvidí rozdiel ako na svojom.   Ak tomu tak bude , tak v autorizáku dať technikovy sa previesť na voze a nech si otestuje reakciu na plyn, je možné že niečo vo voze nie je v poriadku.   Potom by sa to riešilo v rámci záruky určite.   Tu na fóre sa len dohaduje čo to môže byť za príčinu a podobne, najistejšie by bolo ísť do autorizáku s vozom a testnúť si nejakú predvádzačku so stejným motorom.
    • Věnujte se prosím primárně tomuto motoru v O4 a případnou další diskuzi o F4 směřujte sem:
    • mám pól roka Fábiu automat , 1.5 110kW a auto mi šlape ok    po pridaní plynu tak na polovicu sa auto pohne ako šíp dopredu a v sedačkách ma oprie, takže to ide dobre po plyne.   Najlepšie je samozrejme prepnutie do športu a reakcie plynu sú o niečo skôr ako v režime normal.   Reakcia v normal režime je cc sekunda pokiaľ sa auto preberie, respektíve prevodovka si podradí , no potom krásne ide po plyne a auto zaberá dobre.   u mňa je spokojnosť s týmto motorom.   nájazd mám 2200km od zakúpenia nového vozu.
    • teď řeším stejný problém, ale ještě jsem to nesundával. Roomstera máme chvilku, byl dovezený z belgie. Při koupi nic nebylo cítit a po pár dnech dlouhý studený start a cítit benzín. Při posvícení je asi také u druhého vstřiku vidět mokro, po setření ubrouskem je to benzín. Někde jsem narazil na to, že někdo špatně zpětně instaloval palivovou lištu a těsnění nesedlo správně. Na nové těsnění je kalibrační sada, podle které se má horní i spodní těsnění kalibrovat. Těsnění mám objednané, tak uvidím. Jediné dilema teď mám s vysokotlakým čerpadlem. Mělo by se správně, dle servisní příručky, odtlakovat vysokotlaká část před demontáží přes diagnostiku. Tu nemám, tak nevím, jestli se dá prostě jemně povolit převlečka k rozdělovací liště a do hadru to odpustit. Jestli pak nevznikne problém. Ono se to jinak rozebrat nedá. A potom jestli se po demontáži toho čerpadla musí měnit i těsnění.   Pokud někdo ví jak na to čerpadlo tak prosím o radu, jestli shánět diagnostiku ještě. Sadu pak na kalibraci těsnění vstřikovačů mám.
×
×
  • Vytvořit nový...