Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI

  1. Zahájeno uživatelem bartes,

    Zdravím, asi je to otázka spíš na ty co "chipují", ale pak mě napadlo, že už se tu na fóru možná pohybuje někdo s nakoplým 2.0TDI 103kW s DSG převodovkou. Plánuji totiž koupi takové nějaké OII rv 2007-2008 se 150-200tkm a hned utíkat na seřízení ŘJ viz graf, které zahrnuje výměnu trysek a turba.. 1) Zvládne DSG oněch 150kW a 400Nm? Na internetu jsem našel upraveny golfy s 800Nm a DSG ale nikde nepisou co vsechno s tou DSG udelali. 2) Co a jak na DSG vylepšit/vyměnit? To bude asi dražší, co? 3) Co můžu obecně čekat od DSG po 150tkm? Našel jsem inzeráty aut s DSG s nalítanýma 370tkm tak by to mohlo vydržet těch 300tkm, ne? Těším se na vaše názory, nápady, rady, ná…

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem D4nNy,

    Občas se mi při nastartování stane, že se mi jakoby samy přidají otáčky, jak kdybych startoval s nohou na plynu. A taky se mi stává, že třeba někde stojí a začnou se mi sami přidávat otáčky, normál na volnoběh tj okolo 800 ot/min a mně se občas stane, že se mi to dostane i přes 1000 ot/min. Dělá to jako kdybych měl nohu na plynu a trochu přidával, ale tu nohu tam nemám. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji

    • 6 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem fabia pd,

    zdravim,chtel bych se zeptat,ma spinave turbo od oleje,mam cekat ze odejde ???? nevim jak je na tom trubka k intercoleru......

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem mastik,

    Ahojte. Chcel by som sa poradit o zamene prevodovky. Ide o to, ze jazdim prevazne dialnice a ono mi ta moja toci pri 140 km/h (tacho) nejakych 3000 ot/min, co mi pride docela dost, kedze si myslim, ze do nejakych 2600 by to malo v pohode utiahnut, navyse, pri tomto dialnicnom tempe je spotreba cca 5,7 l/100km, co by som ocakaval menej. Premyslam zohnat si z edicie GreenLine, tam by mali byt 3.,4., a 5. st. o nieco dlhsie, alebo zhanat 6q ? Poradite co by bolo naj?

    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem fabia pd,

    prosim o cislo dilu regulatoru na alternatoru na skoda fabia 1 motor 1.4TDI amf 55kw

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem gandalf77,

    Zdravím všechny.Mám dotaz.Chtěl bych si předělat stavající Intercooler umístěný v blatníku do přední části za nárazník z důvodu získání místa pro nezavislé topení.Mohl by mě někdo prosím poradit jestli je jedno jaké velikosti a co vše nový Intercooler sebou přináší a předělání obnáší?Ohledne tohodle jsem laik.Slyšel jsem že zvíší výkon motoru,ale nevím jestli je potřeba se dívat na velikost,délku potrubí,či jiné specifika.Moc děkuji za rady

    • 8 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Radek Novotný,

    Zdravím nevíte někdo jaký je rozdíl mezi Magnetický ventil Škoda Fabie originální číslo 6Q0906625 , 6Q0906625A ,6Q0906625B , 6Q0906625C

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Dar3cek,

    Ahoj,nejdřív se omlouvám jestli sem napsal do blbé sekce...ale nemůžu najít žádný téma a nic podobného nikde jinde Mám vůli v řadící páce... a to v poloze neutrálu cca 1 centimetr na obě strany .... Jsem na tyhle detajli děsnej puntičkář a fakt mě to štve... Když sem se ptal svého mechanika tak na mě čuměl jak na debila že se stim ještě nikdy nesetkal... kde je problém?? někde vté kulise?? nebo nejáké silikonové pouzdro někde v táhlu? ani nevím jak je to řešený takže si to nedovedu ani představit,řešil jste někdo tenhle problém? hodí se mi každá rada a pomoc,popřípadě finanční náročnost opravy ... díky moc Mám F1 RS

    • 6 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem R.I.D.E.R,

    Ahoj omlouvám se jestli už tu někde toto téma vysí, ale nenašel jsem ho. Mám takový problém, když znovu nastartuju teplý motor, který před chvilkou příjel, tak jakmile naskočí jde na zvýšené otáčky cca 1250 a nechtějí klesnout. Musím to několikrát prošlápnout až potom to padne a někdy taky ne. Někdy to spadne hned někdy ten motor začne škubat a hádat se to a pak po chvilce to doleze na tech 850 co to má normálně. Nikde mi to žádnou chybu nehlásí, nic nesvítí. Nevíte někdo čím by to mohlo být? A setkali jste se s tím už? Díky

    • 34 odpovědí
    • 10,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem klatil,

    zdravím, dvě rychlé otázky. Po výměně naftového filtru mi hůř startuje auto - po delší době stání chytne a chcípne (padá nafta?). Jen dodám že jsem zrovna filtr nepovažovat za důležitou součástku a nekoupil jsem si originál, pouze levnou náhražku. V čem může být problém? Nebo to bude samotným filtrem, tím že je nekvalitní a je třeba použít originál? druhá věc, po chvilce hledání v e-shopech na netu jsem si udělal pěkný zmatek v tom, který drážkový řemen vlastně patří na mou fabii 1.9 SDI KOMBI! Kdyby byly uváděné rozdíli v řádech mm, tak ještě přivřu oči s tím, že to napínací kladka dorovná, ale rozdíl řádech cm?? Prosím o radu který, délku, popřípadě číslo dílu. K to…

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Martinez76,

    Znáte někdo výrobce tohoto čerpadla PRIDE, popřípadě jeho kvalitu? V cc-autodíly ho oproti čerp. Bosch mají místo 6tis. jen za 2300Kč

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem katkop,

    Zdravím všechny, zakoupil jsem pro ženu krátkou fabii 1,9 TDi 74kw r.v. 2000. Po prvotní kontrole byla v pořádku a nevykazovala chyby. Po koupi se začaly ukazovat nedostatky - vypíchané piny z napojení řídící jednotky, což znemožňovalo provést diagnostiku, vyměněné budíky, načatá váha vzduchu, přidřené turbo, potřeba udělat rozvody, elektrické problémy apod. Vše jsem nechal zkontrolovat a opravit. Dnes je vozidlo dle neautorizovaného servisu v pořádku. Je to moje první TDi od Škody a očekával jsem od toho vzhledem k každodennímu dojíždění do zaměstnání hlavně ekonomickou jízdu, proto jsem ho vybral. Všichni majitelé, s kterými jsem své záměry probíral a i příspěvky zde…

      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 11,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Maldis,

    Zdravím dohledal jsem si toto fórum za účelem rady vás zkušených za dohledáním dlouhotrvajícího problému. Takže jedná se o motor, co jsem fabii zakoupil před 5-ti měsíci tak jsem se setkal s tímto problémem a to že motor v extrémních podmínkách že když jsem po něm chtěl tzv maximum tak motor na 5kvalt začal jakoby zakopávat neboli vynechávat a při zařazení na 6kvalt to kopalo strašně ale jen vždycky když jsem po něm chtěl aby co nejvíc zabral.....první co mě napadlo ucpanej palivovej filtr, tak jsem zakoupil od značky bosch palivovej i vzduchovej a problém trval dále a teď co to bude dál po pár dotázání mechaniků se došlo k dalším podezřením, tak jsem auto nechal přečip…

    • 14 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem kren,

    Ahoj, do půl roku mě nemine výměna auta. Rád bych si nechal poradit. Měsíčně najezdím okolo 1000km, jezdím sám, maximálně ve 2. Jde mi o co nejnižší spotřebu při co největší spolehlivosti. Byl jsem téměř rozhodnut, že vezmu Fabii I RS, ale pak jsem slyšel, že motor PD, není moc povedený a že se hodně sere. Jeden vstřik stojí 10,5. Je to jen pravda, nebo se toho bát nemusím...? Doporučte nějakého nafťáčka v ceně 130-160 rok 03 a novější. O výkon mi až zas tolik nejde (Hlavně spotřeba :-) ).Ani to nemusí být škodovka a ani to nemusí být malé auto jako fabia. Díky.

    • 11 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem onder,

    Zdar oani, chcel by som Vas poprosim o graicke zavisloti priebehu krutiaceho monentu pripadne ine graficke zavisloti na Skoda Fabia, 1.9 TDI rv 2001. CHcem si spravit merania ze v akom stave to auto je a tak podobne. Popripade by sa zisli aj cisla skupin vo VAG-COM ktore je potrebne merat. Dakujem za akekolvek informacie.

    • 4 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Timmy,

    Zdravim potrebuju poradit mam frs 2005 najeto 188km a mam problem predtim kdyz se motor zahral s klimou zapnutou delalo to hroznej bordel,vymenil jsem napinak je vse ok ale pri rozjezdu nebo prerazeni z 1-2 kdyz nedam moc plynu a otacky sou na cca 1000 tak to zas zapiska v cem by to mohlo byt??remen byl meneny v zime.jedine jestli neni nak nacatej kompresor ale zas to dela jen pri zahratem motoru... a druha vec parkrat se mi stalo ze sem tam nedal kvalt napr 5 a parkrat to slo pres zuby,nekdy de spatne i 1,2,zpatecka cim to ze to nekdy nejde??synchrony nebo jen nak nastavit tahla?? Diky za info budu moc rad..

    • 9 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem ETien,

    Dnes jsem si koupil fabku a pri normalni svizni jizde nic pohoda ale chtel jsem predjizdet a auto zacne vybrovat treba 4 pri 3000ot vejs pri vetsi akceleraci a nevim jestli je to normal nebo jestli to neni nejakej selemblok na motoru ale dela to jen pri tahu ma najeto 340tisic km tak doufam ze to nebude nic tak strasneho

    • 21 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem hoffman,

    omlouvám se ale potřebuju rchlou radu tak zakládám nové téma,.... včera jsem měnil tlumič, možná jsem trochu hnul s čidlem abs na přednim kole... nejsem si jistej,... jakmile jedu víc jak 80km/h tak se mi rozbliká kontrolka brzd, rozsvítí abs + asr, 3x zapípá přístrojovka a musim restartovat motor,.... navíc při jakékoliv rychlosti a převodu po sundaní nohy z plynu motor cca ještě 200metrů jede jako bych držel plyn, ubere to při sešlápnutí spojky ale občas se to zapne i samo ale nezrychluje to, pouze 2x se mi stalo že po sešlápnutí spojky šly otáčky do omezovače.... nemyslim že by to bylo tempomatem protože jsem zkoušel ho i přes pc vypnout,... a někde na cestě plynu …

    • 4 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem matoJD,

    Ahojte! Prosim o nejaku radu.. Fabia 1.9SDI r.v.2001, start na supu a hned aj volnobezne otacky, no po zohriati asi na 40 a normalnu prevadzkovu teplotu zacne ten nepravidelny chod motora, tarakanie, akoby dostaval malu davku paliva, neviem. Poradte, vopred dik..

    • 4 odpovědi
    • 5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem zpst4k,

    Zdravím všetkých diskutujúcich... Mám otázku: Ako je to so "životnosťou" týchto motorov? Ja viem, že je to individuálne podľa vodiča a starostlivosti o auto. Ale zaujíma ma, či tento trojvalec dokáže "odslúžiť" napr. 350 000 km, ak dostane pravidelnú starostlivosť a servis v autorizovanom servise Škoda... Mám v úmysle kúpiť niečo také (v relatívne slušnej výbave Combi Elegance), ročník 2006 od 1. majiteľa kupované doma (nie dovoz) a to auto má už cca 250 000 km prejazdených pri pravidelnej dochádzke do zamestnania prevažne po diaľnici, denne cca 180 km (plus niečo ešte na iných trasách) a podľa servisnej knižky to vyzerá na slušnú starostlivosť... Išli by ste do toho? Prí…

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Whitefabia,

    chlapci mam otazocku po dlhsej dobe som dal vcera skoro plnu nadrz auto mam len chvilu tak ze na plnu nadrz velmi cas nebol... no ale vcera som tam dal 26 L no po otoceni klucika vobec nieje pocut cerpadlo ze nacerpa naftu... je nieco zle ?? dakujem ... Fabia 1.9 TDI

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Radomír,

    Přátelé okřídleného šípu, potřebuji poradit. Mám Fabii 1.9 TDI PD 74kW ročník 2001. Prolíná mi olej z převodovky. Pokusím se pojmenovat odkud. Na tělese převodovky ze spodu je víko se znaky VW přišroubované dvěma šrouby. Mám dotaz. Je možno toto víko sundat? Nehrozí, že toto víko drží něco, co po demontování vypadne a já se pak mohu jít pověsit? Prosím o radu členy tohoto fora. Děkuji za případné komentáře. Radek.

    • 9 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  23. Chlapci chcem sa opytat da sa to zamenit vid foto ,...

    • 10 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Lotroad,

    Zdravím, uměl by mi někdo říct, v čem může být problém? Dneska mi najednou v kopci přestal reagovat motor na plyn, stále je ve volnoběhu a dá se trošku s tím volnoběhem jet. Také se mi přitom rozblikala kontrolka žhavení svíčky. Neví někdo, co by to mohlo být? Napadla mě váha vzduchu nebo nějaké elektronické čidlo u plynového pedálu. Moc díky za každý nápad. Martin

    • 3 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem mahulík,

    Zdravím pánové, nerad bych zakladal nové téma, ale co se týče mého problému, v sekci motor jsem nějak nenašel. Dnes se mi rozsvítilila resp. rozblikala kontrolka žhavení u fabie Sdi. Přijdu k autu nažhavim, pak auto hned chytlo a po nějaké době se ta kontrolka rozblikala. co jsem se tu dočetl, tak problém mohl být se spínačem brzd. světel. Těd jsem to zkoušel a brzdovky normálně svítí. Nesvítí mi nějakou dobu světla zpátečky, ale ta kontrolka žhavení do dneška neblikala. Jinak žhavicí svíčky se měnili na podzim. Pokud klesla teplota pod -10 st., tak motor naskočil až po druhém či třetím žhavení, jinak naskočí hned. Ta blikající kontrolka žhavení může značit i jiný problém…

    • 13 odpovědí
    • 21,6tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.