Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2 369 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 2k zobrazení
  1. Spoilery

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  2. Vodafone

    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  3. Co se mi stalo?

    • 23 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  4. Možnost volby

    • 24 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  5. Leasing

    • 8 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  6. Už mě ta mlha začíná s**t... 1 2

    • 27 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  7. Gyro-Ball

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  8. Xenony

    • 16 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
  9. Navigace v notebooku

    • 11 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
  10. Ukaž jak parkuješ

    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  11. nove rakuske radary ?

    • 8 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  12. poznáte to?

    • 8 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  13. Zastrelte ho nekdo

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  14. povinne ABS

    • 13 odpovědí
    • 3k zobrazení
  15. na ukázku - 30-tky

    • 7 odpovědí
    • 1,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nejsem odborník, ale měření na emisích je bez zatížení, tj. při nulovém výkonu. A neměří se CO2, ale CO a další parametry. Řekl bych že za jízdy to bude někde úplně jinde a to hlavně se spotřebou a výkonem a to je to CO2, o které tady běží.
    • Pro začátek bych se zaměřil na způsob napájení anténního zesilovače. Škodovky mají napájení přímo v koaxiálu. Některá rádia to neumí a mají napájecí vývod pro anténní zesilovač samostatně. Tam by mohl být problém, ale rádio je určeno pro koncernové auta včetně škodovek. Trochu mě tedy hlodá v mysli proč by to nemělo být OK hned. Ale je to nejjednodušší začátek na co kouknout. Pokud by to bylo tak jak píšu, kupují se tzv. instalační mezikusy které těch 12V dostanou ze sólo výstupu na anténní koaxiál. 
    • Četl jsem článek https://medium.seznam.cz/clanek/jindrich-ginter-ctvrtstoleti-stara-skoda-felicie-ma-nizsi-emise-nez-nove-motory-euro-6-69030 Autor tam píše, jak stará felda má lepší emise než auta s Euro 6, publikum mu tleská a chválí (asi většina), jak jde "proti proudu a píše pravdu". Podle několika přispěvatelů v diskusi, to ale vypadá, že zmíněný článek ohýbá realitu a pravda je jiná. Nejsem specialista na emise a katalyzátory a zajímalo by mě, jak to teda je.   Zajímalo by mě to od lidí, kteří opravdu ví, jak funguje katalyzátor a mají přehled v normách...   Díky
    • Tak ona je otázka, o kolik jednodušší je v takto odlehlých oblastech sehnat benzin (něco co je dostatečně kvalitní, aby to moderní motor se všemi těmi emisními systémy byl schopen zkonzumovat). 
    • Ano, věděl jsem o nich a po očku tu expedici po Africe s Enyaqem sledoval. Mají můj obdiv, vždyť nabíjení někde v poušti a v horku  s tím rozložením a skládáním fotovoltaiky  není asi nic moc zábavného. Chtělo by to nějaké větší  a třeba i technické podrobnosti, třeba i knížku, něco jako cestopis. Je to asi dost extrémní cestování, které dokazuje, že když se chce tak všechno jde, ale asi nic pro běžný, nekomplikovaný  provoz s automobilem někde v odlehlých oblastech.
×
×
  • Vytvořit nový...