Přejít na obsah

Videa

Zajímavá videa


Podkategorie

  1. 391
    příspěvků
  2. JasteR a jeho videa

    VIDEA-MěřeníVýkonu-VálcováZkušebna-PROFESIONÁLNÍ CHIPTUNING

    88
    příspěvků

1025 témat v tomto fóru

  1. Octavia II RS show

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  2. Golf GTI v plamenech:)

    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  3. Drift

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  4. Motorkar sa hra s fizlami

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. Akce Kristof

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  6. zkuste si to

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. telemarketing

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  8. Slušná jízda

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  9. :-)

    • 9 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  10. Kresleniiii

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  11. Je to fajn video 1 2

    • 31 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  12. reklama na Octávku 4x4

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  13. Romove vs. boxer

    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  14. debilní amíci...

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  15. těšíte se na zimu?

    • 10 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  16. skoda forever

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...