Přejít na obsah

Elektrika


568 témat v tomto fóru

  1. AKUMULÁTOR 1 2 3 4 16

    • 390 odpovědí
    • 347.9k zobrazení
    • 247 odpovědí
    • 329.2k zobrazení
  2. Chyby / závady z diagnostiky 1 2

    • 35 odpovědí
    • 115.3k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 30.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 375 odpovědí
    • 444.7k zobrazení
  3. Problémy s TWINDOOR 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 330.4k zobrazení
    • 86 odpovědí
    • 93.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 305 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 184 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 121 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 186.3k zobrazení
  4. Alarm sup 2

    • 2 odpovědi
    • 204 zobrazení
  5. Neotvorí kufor

    • 0 odpovědí
    • 185 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
  6. Zásuvka na vlek

    • 2 odpovědi
    • 279 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 184 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. Svítící PP blinkr 1 2

    • 27 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 26.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 391 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ve firemním voze sice 1.4 TSi ale EA211 a cívky jsou po 480K km pořád původní 🙂. Na autě se měnila pouze spojka, ramena a brzdy (brzdy třikrát). Dokonce tam jsou i původní rozvody a jen se kontrolují dle servisu...
    • Dodám, že v motoru CVYB jsem zkusil i svíčky Brisk (chtěl jsem být patriot), ale po utažení předepsaným momentem byla orientace vnější elektrody zcela chaotická, tedy mimo toleranci +/- 30 °. Je tu ještě jedná "proměnná" a to je životnost zapalovací cívky. TSI motory už cívky "nežerou" po 30 000 až 40 000 km jako FSI motory, ale i tak životnost zapalovací cívky bych odhadoval na 100 000 km až 150 000 km. Dobré zkušnosti mám s cívkami NGK a Eldor.
    • ExecutedDonut ma recht, ty 4 hodiny reprezentuji postupny update nekolika samostatných řídících jednotek, ktere jsou casto od jiných výrobců a nasledne sestaveni jejich komunikace pres “historickou” sbernici proste nekdy nevyjde na prvni dobrou..  a ldyz se zadari, tak opakovany update muze znamenat inicializaci od uplneho zacatku. A prinejhorsim se bricknuta jednotka musi nahradit novou a ceka se na schvaleni od Skodovky…. Ja jsem  castecne z oboru, ale ze se nehezka praxe  Microsoftu (delat si ze zakazniku betatestery) prenese do automotive me mrzi.. Stay tuned, doufam ze 12.2 podám pozitivni hlaseni (abych s tim mohl 13. jet a dojet  s rodinou na Tux 🤞)
    • hoši, máte pravdu, koupit to nejde, je tam jen cena, a to co tam je uvedené, to je asi nějaký zmatený překlad, že to lze koupit až 30 dní před koncem platnosti... 
    • Zámek je vyměněný kompletně celý a bohužel to nevysvětluje současnou nefunkčnost okna
×
×
  • Vytvořit nový...