Přejít na obsah

18 témat v tomto fóru

    • 477 odpovědí
    • 147.2k zobrazení
  1. Jaký Motorový olej ? 1 2

    • 30 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.4k zobrazení
  2. Olejový filter Bosch

    • 2 odpovědi
    • 739 zobrazení
  3. Chiptuning 1 2

    • 47 odpovědí
    • 30.6k zobrazení
  4. Chladič

    • 0 odpovědí
    • 720 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 33k zobrazení
  5. NEŠTARTUJE

    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  6. Svíčky - utahovací moment

    • 0 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  7. Životnost motoru

    • 17 odpovědí
    • 24.2k zobrazení
  8. 1.4 TSI 110kW

    • 19 odpovědí
    • 21.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
  9. Cukání po startu

    • 6 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 18.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Elektromobily se prodávají čím déle, tím více, i u nás v Evropě, to je i přirozený vývoj, nehledě na dotace.  Ano, od nuly se vždy snadno stoupá nahoru a snadno se z toho utváří hezky vypadající statistky. Třeba  když někdo řekne, že prodej stoupl na 500%,  což matematicky vyjádřeno ze základu 10 prodaných kusů na 50 kusů je vlastně pravda. Ovšem jak tomu je např. v tabulkách prodejnosti v absolutních číslech?  No u politicky silně protlačovaných elektromobilů stále nic moc. Publikum  se tedy v roce 2024 jednoznačně vyjádřilo, co chce především, jsou to normální dostupné a univerzální spalovací hatchbacky. Tedy to poslední, co jim dnes automobilky chtějí dodat a Brusel dopřát. Ano, je tam v tabulce níže Tesla ( není to až tak špatné auto), no podle mne se Elonu Muskovi  povedlo z jeho aut udělat symboly společenského postavení, ale i tak jejich  prodeje v Evropě padají.   Nejprodávanější auta Evropy v roce 2024 (pořadí - model - počet prodaných aut - meziroční změna)   1. Dacia Sandero - 270 111 ks (+14,3 %) 2. Renault Clio - 216 569 ks (+6,5 %) 3. Volkswagen Golf - 216 549 ks (+17,5 %) 4. Tesla Model Y - 210 484 ks (-17,5 %) 5. Volkswagen T-Roc - 203 611 ks (-1,5 %) 6. Peugeot 208 - 199 820 ks (+2,7 %) 7. Volkswagen Tiguan - 195 297 ks (+12,1 %) 8. Toyota Yaris Cross - 194 512 ks (+10,1 %) 9. Škoda Octavia - 182 801 ks (+13,3 %) 10. Toyota Yaris - 180 806 ks (+13,8 %)   Co dodat....? Pravděpodobně se to bude měnit stále více ve prospěch nepoptávaných a nevyžádaných elektromobilů, přáním obyčejných lidí navzdory.  Když ona ta slibovaná sleva je tak sladká, no a zbyde nám ještě na Kanáry.....
    • Asi bych nechal auto jezdit dokud nebudou problémy. 80k km mi přijde na výměnu spojek poněkud hodně brzo. Pakliže nejsou záznamy v převodovce o problému, tak není důvod se do toho vrtat.  Výměna spojek není úplně jednoduchá a musíš k tomu mít několik přípravků, zkušenosti, veškerý potřebný materiál, vč distančních podložek, které vypočítáš až po složení spojek atd atd. Shrnutím - určitě dát někomu kdo ví co dělá 🙂 
    • Jen tak jsem napsal na podporu a bylo mi sděleno, že to tam bude až měsíc před vypršením, tudíž konec února. Zajímavé, že jiní to vidí. Já to mám takhle teď po 6 letech poprvé, proto mě to zarazilo.
    • Zdravím, mám problém s výkonem. Jen na začátek na autě mám tyto úpravy: blow off ventil, PCV off, sportovní sani remair, sporotovni vyfuk 76mm, chip od BSR. Můj problém spočívá v tom, ze při jízdě mi přestane sát vzduch a jede to bez turba. Pak to zase z ničeho nich chytne než a jede jak má. Dělá to nepravidelně a jaky kvalt tam je jedno. Někdo nápad na co se zaměřit? Jde mi o to ze to dělá nepravidelně, někdy to nejede 50km a někdy to udělá jen na 2km. Napadá me jestli muze byt prasklé turbo, pistel vysokotlakého  čerpadla. Rád bych to vyřešil hned na první dobrou což doufám ze je reálné 😂
    • @Fabkos1 Že by Fabii 1 k Fabii 1 a ne k Fabii 3? 🙂 Autohifi, Navigace - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz
×
×
  • Vytvořit nový...