Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...
Vloženo

Artigas, já těmto  upravám výkonu motoru ani trochu nefandím. Jen se divím těm, co za to dávají tolik korun a motoru to spíš, dle mého názoru, moc neprospěje. Budu rád, když mě někdo přesvědčí, že nemám pravdu. Zdravím a všem Yetistům vše nejlepší !!! :kol-47:

  • o 1 rok později...
Vloženo

No já mám spíš otázku zda to zvýšení výkonu opravduz pomůže a je alespoň trochu znát ? :) Ale nechal bych si to asi nechat dělat u CIMBU nebo u xtuning :)

Vloženo (editace)

Mam origo YETI 4x4 103 kw/140 koni a 350 kroutek...chip u motopowera na 190 koni a kroutek 420 najeto 60 tisic po chipu a super....auto se s predeslim vykonem neda vubec srovnat a ted je jizda pozitkem

Editováno: , autor: davidek.c
Vloženo

Choceňák – stále mě nic na 100% nepřesvědčilo jít do chiptuningu Yetiho, netvrdím ale, že o tom občas neuvažuji. Výkon motoru 1.4TSI mě v 99% stačí, ale občas se mi stane, že nějakého koníka navíc bych přivítal.

 

Strogas – 122kW!!! Nic proti gustu, ale není tohle už trošku moc? Nejčastější nabídky na úpravu motoru 1.4TSI jsou někde kolem 105kW.

Vloženo

Motor jako takový (či spíše jeho "střeva") by to nejspíš měl ustát, vždyť je prakticky stejný, jako u FII RS, kde má 132 kW. Tam ovšem již bývají nějaké problémy jako propálené písty atd. Mě spíš zajímalo, jak se zvýšený točivý moment bude dlouhodobě tvářit spojka a převodovka, které je na 200 Nm. Alespoň to tvrdí výrobce.

 

Mam origo YETI 4x4 103 kw/140 koni a 350 kroutek...chip u motopowera na 190 koni a kroutek 420 najeto 60 tisic po chipu a super....auto se s predeslim vykonem neda vubec srovnat a ted je jizda pozitkem

To je ovšem TDI.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Motor  1,4 slušné firmy neupraví. Tento motor není vhodný na zvýšení výkonu. A stejně brzy zavedou zákon, který to bude zakazovat kvůli emisím :-)

Vloženo

Chiptuning pokud není homologovaný (což v Česku většinou není) je nelegální dávno. Jen teď se ty auta budou povinně evidovat a majitel podepíše papír, že si je vědom, že auto nesmí na silnici. Jistý většině velmi známý zvyšovatel výkonu se už nechal slyšet, že on žádný chiptuning nedělá a ani nedělal a že se věnuje pouze "opravám řídících jednotek".

Vloženo (editace)

To nevím proč, co jsem koukal na takové firmy co se zdály věrohodnější a mají např. certifikát tak měly napsáno nedoporučují a nabízely jen 1,8 , nebo TDI.

"Tento motor z důvodu konstrukčních nedostatků neupravujeme" To mělo napsáno více firem.

A že by to napsal někdo jen tak a přicházel o kšeft?

Proč, když jde udělat vyšší výkon a menší spotřeba to tedy nedělá hned výrobce?

Editováno: , autor: marek2
Vloženo

To nevím proč, co jsem koukal na takové firmy co se zdály věrohodnější a mají např. certifikát tak měly napsáno nedoporučují a nabízely jen 1,8 , nebo TDI.

"Tento motor z důvodu konstrukčních nedostatků neupravujeme" To mělo napsáno více firem.

A že by to napsal někdo jen tak a přicházel o kšeft?

Proč, když jde udělat vyšší výkon a menší spotřeba to tedy nedělá hned výrobce?

No to je tedy argument...  No já jen, že stejné motory se vyráběly v různých výkonových variantách až do maximálního výkonu 132 kW. Navíc tam byl jen kompresor. Mechanika je u všech prakticky stejná.

Vloženo

Pawouk - mám k tobě prosbu - co je jiné v jednotlivých variantách 90/92/103/110/132kW, tedy až na ten kompresor u varianty 132kW? ( doufám, že jsem ty výkonové variace moc nepomotal )


Blíží se moje narozeniny a já stále nevím, jaký dárek si nadělím. Moc mě svrbí prsty, lehce mě mrazí v zádech, bolí mě chodidla, mám průjem… to vše nasvědčuje tomu, že mě zase chytá touha po něčem šíleném a jelikož je mi moc let na to, aby v tom byla ženská, tak už zbývá jen auto… Jen bych nerad Tulákovi zvýšením výkonu ublížil.

Vloženo

90 kW (CAXA) a 92 (CAXC) kW jsou identické, 132 kW (CAVE, CTHE) má jiné turbo a jiné koncové indexy u čísel dílů pro blok motoru, hlavu a písty. Všechny tyto výkonové varianty mají stejný klikový hřídel a rozvody.

Vloženo (editace)

Pawouk, slyšel jsem něco o tom, že některé motory mají už od výrobce daleko větší výkon než je tabulkový. Jenže pokud by můj Tulák nyní měl 100kW, tak jeden úpravce, nabízející 96kW a 230Nm, by hodinu mohl dělat, že něco dělá, pak dát auto na válce a říci: máte tam 100kW a natáhnout ruku pro peníze……. Pak se ovšem nedivím, že většina nabízí měření výkonu až po úpravě.


Editováno: , autor: Artigas
Vloženo

U dobrého úpravce se měří před a potom i po,aby bylo jasno okolik to šlo nahoru.Bez měřeni před a po už nemá smysl vůbec uvažovat o nějaké úpravě když to někdo nenabízí.... 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...