Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


168 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  1. Xenony a skusenosti 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 25k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.8k zobrazení
  2. vypínání zásuvky 12V

    • 3 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.6k zobrazení
  3. Yeti+Magicar M871A

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Nezavisle kurenie

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  5. Dobití autobatérie

    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 14.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Predni repracek je v Octavii 2 za budikama. V pravo dole   IMG_1371.mov
    • A máš to v telefonu určitě spuštěný?  f4d35658-569a-4aa6-a4e2-6ce09f5d409d.jfif
    • Ahojte škoda superb 1 2.5 TDi 120kw mám tu taký problém že keď vám vypne smerovku pri vyrovnaní volantu (puknutie) tak mi to teraz puká celú dobu stačí otočiť kľúč do prvej polohy a už to puká smerovky idú normálne. Ďakujem za každú radu 
    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
×
×
  • Vytvořit nový...