Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem cvachabl,

    Zdravím koumáky a omlouvám se za založení nového tématu... Fábia 51kW začala svítit kontrolka EPC a po napíchnutí tuto chybu: 16804 řada válců 1: katalyzátor malá účinnost P0420 006 co to může být?? a ještě se chcu zeptat, zda má tento hybrid EGR ventil a kde? díky moc

  2. Zahájeno uživatelem ctirad1,

    zdarek,mam.fabii 1,2 51,kw.a po nastartovani a nez se motor ohreje tak pri volnobehu zustanou otacky asi kolem 2000.a pak spadnou to se stava 1-2krat.nez je motor ohrat?????stava se to i tet v 20st,

  3. Zahájeno uživatelem Mischo77,

    Pekný den... dufam ze ma neukameňujete, no neivem najsť odpoveď na otazku : motor htp 12 V 47kw / 51kw motor mal spotrebu 5 / 6 / 7,6 L na 100km... teraz čo sú tie fabie po facelifte majú spotrebu o pol litre menšiu... t.j 4,5 / 5,5 / 7,3 L na 100 km ostatné parametre ako krutiaci moment vykon... vsetko ostalo tak...... Ako je to mozne ? Je to len papierova hodnota alebo sa to naozaj zlepsilo ? Dakujem

    • 27 odpovědí
    • 11,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Kubajs99,

    Ahoj potřeboval bych poradit.Ráno teď když je kolem nuly nebo pod nulou tak hůře chytá pomalu se to rozbíhá jako když tam jde málo paliva ale chod je celkem plynulý,chytá to hůř jako loni když bylo -25 C a otáčky jsou kolem 900 přirovnal bych to v uvozovkách jak když to chytá bez sytiče,vím že tam žádnej není .Za jízdy to mírně cuká když povolím plyn tak i jako zrychlí.Je tam i velká spotřeba benzínu tak i plynu.vím že měřidlo na palubní desce je informativní ale ukazuje mi to okolo 7 dálky kolem 5 a stejně když spočítám palivo co jsem spotřeboval tak mi vyjde na 10 litrů.Když se mi to přepne na LPG tak se chod ustálí a jede lépe.Byl jsem na wag a nejsem si tak jist že te…

    • 4 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem mara00,

    Zdravim, pri delsim stani auta a prvnim startovanim se autu moc nechce a vzdy zustane svitit kontrolka ESP ....paklize auto chcipnu a znovu nastartuji,tak uz nesviti .... deje se to jen kdyz auto stoji dele a je zima .... cidlo chladici kapaliny davano nove (na chvilku byl klid,ale uz je to tady zase)

    • 6 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem JendaH,

    Ahoj zdravím jestli se mohu zeptat, je normální že u Fabie 2 motor 1.2 HTP 44 kW nejde motor vytočit víc jak na 3500 ot/ min při stojícím vozidle? Pokud auto jede a vyřadím na neutrál tak ho v pohodě prošlápnu na 5000 ot atd. Ale pokud auto stojí tak ne jak při zahřátem motoru tak i studeném. Nikdy jsem o tomhle neslyšel tak jestli jste se s tím už nikdy setkali. Na mojí Oktě s tímhle není problém. Díky za pomoc

    • 6 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem marty,

    Zdravím, po 30000 Km se mi při volnoběhu i při zařazené rychlosti při rozjezdu ozývá okolo 1100 otáček nepatrný šelest od motoru. Neozývá se to pravidelně, při studeném motoru jsem zatím nezaregistroval, vetšinou tak po 10 km. Omlouvám se , jestli se to tu už řešilo, ale nenašel jsem. Motor 1,2 HTP 51kW rok 2008.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Tomáš Peterka,

    Ahoj bude sa dat bezproblemov vymenit rj. motora z povodnej 12HTP 44kW za 51kW ? Neviete ci sa bude muset aj nieco programovat ? Ma niekto stakov premenov uz skusenost ? Za odpoved vopred dakujem !

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Dzouzipf,

    Ahoj, už delší dobu mě trápí problém s cukáním auta při chodu na volnoběh. Pokud je auto celý den na sluníčku, tak první křižovatka a následný volnoběh je fakt "radost" - háže to jak koza. Auto jsem měl v posledních třech týdnech asi 4x v servise a stále si s tím neví rady. Diagnostika původně ukazovala svíčky - výměna za nové, pak cívky - výměna za nové, následně byl problém s lambda sondou - očištěna a vrácena na zpět. Teď už na diagnostice žádná chyba není, auto ale stále háže. Nejlepší na tom všem je, že auto je staré 3 roky a má najeto 20.000 km. Obdobný problém jsem řešil loni v originálním servise Škoda, kde mi přehráli FW a od té doby jezdilo auto skoro 3/4 roku…

    • 2 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem ivannavi,

    Ahojte, sused nemoze nastartovat Fabiu II 1,2 HTP, motor toci ale nenaskoci. Cerpadlo ide, RJ je bez chyb. Ma niekdo podobny problem? Dakujem! Vlastne s chybami to je tak, ze neake naslo, po vymazani sme skusili nastartovat a stale nic... Ale po startovani to uz chyby nenaslo, mam podozrenie na snimac vackoveho hriadela. Ale ak by bol zly, tak by chybu znova pri startovani nacital podla mna. Chyby ktore naslo pred vymazanim a po vymazani a pokuse startovat uz neboli: Address 01: Engine Labels: None Part No: 03E 906 023 B Component: SIMOS91 1.2l 4V 1891 Coding: 0000071 Shop #: WSC 13765 1 Fault Found: 16725 - Camshaft Position Sensor (G40)…

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem MartinB Octavia 4x4,

    Ahoj, má někdo zkušenosti s přestavbou motoru 1.2HTP na LPG? Jak to funguje, nedojde k nějaké závažné komplikaci a poruše motoru při užívání, spolehlivost systémů. Lze tuto přestavbu doporučit nebo je pro teneto typ motoru nevhodná? Díky za postřehy a zkušenosti MB

    • 4 odpovědi
    • 8,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Ludul,

    Matre neikdo skusenosti s klepotanim hydrolozka na neutrale? Ked vyradim rychlost a idem po nerovnostiach tak to klepe akoby som do plastovej krabicky dal gulicku a hrkal s tym. V servise mi povedali ze to je normalne a hydrolozko my naplnili mazivom odolnym na tlak. Po case to ale zacalo hrkat znova. Reklamovat to nechcu. Mam znameho s mootorom 1.4MPI a aj 1.6MPI (ale vo VW Polo) a robi im to iste. a nevedia si s tym rady.

    • 10 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem svetozar,

    Chcel by som sa opytat ci je toto hrkotanie hydrolozka(silentbloku) ulozenia motora vazna porucha,alebo je to len taka chybicka krasy,a ci to moze viest k vaznejsiemu poskodeniu toho silenbloku...........????????

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem DEFIANT,

    Hasičské stříkačky fy.Zieger http://www.ziegler.de/uploads/media/TS_Ultra_Power.pdf rozpoznatelné na straně č.3.

    • 5 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem kmmikulas,

    Ahoj. Koupil jsem ženě jako rotní káru fabku r.v.2002 1,2htp 40kW. Po cca třech měsících jsem zjistil dost velkou spotřebu oleje. Hlava má po go najeto asi 2500km. Tak padlo podezření na kroužky. Když jsem motor rozebral, nestačil jsem se divit, vjakém je zuboženém stavu. Vačková hřídel vydřená ve dvou uloženích, na klice druhé uložení poškozené šály, písty očerněné nejen nad kroužky, ale i pod(jako bývalý automechanik Čsad jsem měl možnost rozebrat hodně motorů stovek liazek, 706 škodovek i 148 tater, ale málo která stará plečka měla očuzené písty pod kroužky jako tahle 1,2) a vůle v ojnici učepu je taky dost velká. Zkrátka mám oprávněnej pocit, že je motor po smrti. Ve …

    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem maxb3,

    Ahoj všem, chci se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s využitím magnetizéru na přívodu vzduchu a paliva u 1.2HTP 51kw. Tohle zařízení by mělo příznivě ovlivnit spalování motoru tzn. výkon a spotřebu motoru. Dost dobře běží prodej tohohle zařízení na Aukru. Je to otázka pár stovek ( konkrétně u 1.2 400,- ) a jednoduché montáže, kterou by měl každý zvládnout. Uvažuji o tom. Díky za nějakou praktickou poznámku.maxb3

    • 4 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Blacky,

    Tak se mi dnes rano stala nemila vec. Auto stalo prez noc venku z lehkaho kopce smerem dolu. Asi po 10s po nastartovani se ozval 3x akustickej signal a na pristrojovce zacala blikat kontrolka teploty. Tak sem chcipnul motor(99% poruch , nebo spis zblbnuti cidel, enbo RJ se takto odstrani), chvilku pockal a znovu nastartoval. Pak uz to neudelalo. Budu to dal sledovat, alenevim, jestli je to vazne jen zblbnuti, nebo zacatek vaznejsiho problemu. NEstalo se nekomu taky neco takovyho?

    • 10 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Marek1806,

    Zdravím potřeboval bych poradit kde je v motoru umístěn termostat? Je možné, že by odešel a případně je těžké si ho sám vyměnit a jak? DÍKY Auto má najeto 32700km a auto je 3 roky staré. Motor 1.2HTP 51kW FII. Maxidot nemám.

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Krajny,

    Zdravím, mám Fabii 2 combi, 51 kW HTP - benzín (tří válec už nikdy!). Stáří 2,5 roku najeto 80 000 km. Pravidelně servisovaná. Zatím po 60 000 a 2 letech a 1 měsíci (po záruce 1 měsíc) odešlo ložisko v převodovce (oprava 8 tis. zaplaceno 50% na 50% se Škodovkou - taky po dlouhém telefonování - cukali se). Nyní se objevil problém, hlavně při jízdě z kopce, se rozsvěcovala kontrolka motoru a auto chcípalo. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to bylo pár minut ok, poté opět stejný problém. Musel jsem při jízdě z kopce vyřazovat a pak to bylo v pohodě. Dostal jsem se do servisu. Měl jsem strach o válce. Tlak ve válcích byl v pořádku. Zjistili, že to jsou všechny v…

    • 23 odpovědí
    • 19,6tis zobrazení
  20. Host Makyn20
    Zahájeno uživatelem Host Makyn20,

    Ahoj, chtěl jsem se zeptat mám Fabii II a když nechám auto den nebo 2 stát a pak ho nastartuju tak se ozve takové zacvakání z motoru. Dělá vám to taky? Když jsem byl v servise tak mi řekli že tam opadává olej z vahadýlek a že u HTP je to normální když auto stojí takhle dýl. Jinak když jezdím každej den tak to neudělá.

    • 26 odpovědí
    • 12,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem iron,

    Zdravim, asi dva mesiace dozadu mi pri startovani zacala svietit ta zltá kontrolka chyby elektroniky (aspon tak mi povedali v servise) Po diagnostike mi povedali,ze mam zly snimac na valci. tak som si to dal u nich vymenit aj z vymenou oleja. Po tychto ukonoch sa otacky po starte zacali spravat inak. Ak bolo vonku chladno cca 13 stupnov a nizsie,tak auto startovalo normalne (850-900 otaciek studeny start),ale ako sa oteplilo a auto bolo v teplom prostredi,tak otacky po starte studeneho motora sa zvysia asi na 3minuty na 12OO otaciek a potom padnu na standart ,na ktory som bol zvyknuty ( 800 otaciek). Po reklamacii v servise,kde mi tvrdili ze to je normalne a v teple dost…

    • 3 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.