Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1175 témat v tomto fóru

  1. Znak a znaceni motorizace 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  2. Zámek

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. AIR DESIGN

    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  4. Prasklé čelní sklo

    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. Zaslepení zámku

    • 21 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  6. Jakou leštěnku?

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  7. Oprava spoileru

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  8. RS style Octavia 1

    • 10 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  9. Parkovací asistent

    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  10. Anketa - nevkusný tuning 1 2

    • 48 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  11. Zpětné zrcátko

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  12. Prasklé čelní sklo

    • 11 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  13. Rada

    • 16 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  14. jine kridlo 1 2

    • 46 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  15. Zámky dveří

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  16. Copak to je?

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  17. Renovace metal.laku

    • 21 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  18. Zámek dveří

    • 6 odpovědí
    • 8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim, take by me zajimal vysledek, koupila jsem stejny typ vozu - superb 3 140kW, 4x4 DSG a dělá mi totéž...
    • Vozidlo hlasilo tuto zavadu a byl uhnily drat v propojeni vlevo vpredu. Třetí pin ve ctyrpinovem konektoru, ktery ovlada regulacni ventil klimakompresoru. Je pripojen primo do jednotky climatroniku.   
    • Ahoj všem, chci se zeptat. Koupili jsme Octavii 1.8T AGU, 99rok. Vše se zdálo ok, pak se nám začla ozývat blikajici červená kontrolka oleje. Někdy po 5 km někdy po 90ti km. Šlo se k mechanikovi, udělal se proplach motoru, vyměnil se olej 10w40,  filtry, přidal se do toho booster. Pomohlo to, ale za 1300km kontrolka zase bliká. Někdy jen zabliká zařve a je to vše, někdy opakovaně. Hladina oleje je OK. Auto mám nyní v záběhu i 5h (jsem kurýr, a muj kuryrsky vuz je v servisu, takže dočasně takhle využíváno)   Nemáte někdo zkušenost čím by to mohlo být? Potřebuji jezdit a ne řešit pořád něco takového 🙈 Není to teda jediná závada, ale na vše se pracuje Dík všem za odpovědi Lucka
    • zahlasilo to nejaku chybu? obd diagnostiku chhybovych kodov prevodovky si pozeral? ak ziadnu nemas, tak si nejaku funkcnu za 20 eur kup. vydavalo to nejake divne zvuky pocas toho, alebo to trhlo alebo vobec nic zacal si pridavat plyn a co sa stalo - otacky isli hore, hore a auto len stalo, ani o centimeter sa nikam nepohlo?  
    • Zdravím, Úplně identický motor a manuální převodovkou mám ve svém WV Golf 8 facelift koupen jako nový, už od vyjetí s autosalonu ohledně výkonu pružnosti atd velké zklamání ale říkal sem si musim to zajet a určitě se to zlepší v současnosti najeto 8 tis km a jediné co se zlepšilo je spotřeba pružnost motoru přesně jak popisujete odezva na plyn opožděná , připadá mi to jako by se to dusilo , občas motor škube cuká ( v režimu nízkých otáček nejezdím) co se převodovky týče řazení tuhé nepřesně hlavě 3 stupně na 2 každý koho sem nechal svést na také ten pocit , jezdím už přes 22let, předchozí vozy alfa Romeo 147 JTD 88 kw , poslední vůz Škoda fabia 1.0 TSI 70 kw rok výroby 2023 tak sem předpokládal že oproti fabi to bude rozdíl on tedy je a obrovský ve všem jen ne v tom výkonu 
×
×
  • Vytvořit nový...