Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem tomasmu,

    Zdar hoši. Chcem sa opytat idem akurat menit ventily N18, N75, N239, snimac tlaku v potrubi a vahu vzduchu, po vymene treba cez VAG nejako resetovat hodnoty. Alebo len vymenim a jazdim dalej? Plus treba vymenit aj vzduchovy filter?

  2. Zahájeno uživatelem Pavska,

    Ahoj, potřeboval bych poradit u mého supu 1,9 96 kw AWX. Má to 110kw bylo to změřenou pouze u motopowera na brzdě. " To ještě to jelo " Mám chip nevím od koho už jsem tak koupil. Ale teď pociťuju línost. Už od 1500 ot mi tlačí turbo kolem 2000bar dle vagu a viz dle logů. Ale auto to teprve nakopne až kolem 2000 ti. ot . Váha dle logu ok. Když dám na 3ku plnej kolem 1500ot tak jako by to se přidusí pak se to rozjede až to kopne. Nové podtlak hadičky. Do nouzáku to nikdy nepadne ať to točím jak točím. Logy na 3ku http://ulozto.cz/xKpWVVZa/log-01-001-003-011-kopec1-csv http://ulozto.cz/x3tpssuS/log-01-003-010-011-kopec-csv Logy na 4ku log do 3200 pak bylo auto a musel…

    • 3 odpovědi
    • 8,4tis zobrazení
  3. Zdravím, Nevím čim to může byt, ale každy koho jsem se ptal říkal něco jiného... - Jde o to, že když zařadim, sešlapnu plyn, tak jde slyšet z motoru takový zvuk jako kdyby vrtulky. Nevím jestli to je turbo ale: ZAŘADIM, SEŠLAPNU PLYN, trrrrr (zvuk jak nějake prostě frrrrr ) zase sešlapnu, opět přeřadim a zase frrttrrrr a nic a tak dokola až po 4ku. Jako psat to tady ,,se směju,, Ale sere mě to. Dik za rady. Nechci aby přišel do servisu a naučtovali si bůůh vi co... Dnes žádna sranda vyvalit prachy na stůl... Dik Manns.

      • Díky
      • Pozitivní
    • 46 odpovědí
    • 31,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem tomas91,

    zdravim vas hladal som temu nenasiel som nic take ako je moj. problem je taky ze z motora ide piskanie zavyjanie ako sanitka ked ide vsetky hadice som prezrel su ok neviem si radi zavyja to hned ako nastartujem na volnobeju hrozne az neprijemne pocuval som ked mi pridavali a nic som nezistil akurat tolko ze to ide zo strany turba pomozte prosim !

      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem djtoyo,

    Zdravim a chci se zeptat jestli nekdo nevite cim to je?jedu po dalnici cca 50km rychlosti 130-140km/h a vse v pohode,po sjeti z dalnice me zniceho nic na rychlostech 3,4 a 5 po pridani plynu se zacalo trepat cele auto a hlavne radici paka!po zastaveni sem otevrel kapotu a trepal se uplne cely motor a neco praskalo nebo cvakalo v mistech v levem hornim rohu pred baterkou!diky za kazdou radu

      • Pozitivní
    • 33 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Roy Jones jr.,

    Zdravím. Zjistil jsem,že ted v zime,kdyz mrzne tak je to ok,ale jakmile se otepli nad nulu,tak při studenym startu hulí bílý skoro bílomodrý kouř a hulí asi minutu,dvě,pak to ustane. Jinak startuje dobre..jen ten oblak je hrozny. Díky za rady

    • 10 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem janstavela,

    Zdravím všechny. Omlouvám se jestli tady tohle téma už někde letí, ale strávil jsem tady na fóru dva večery ale odpověď jsem nenašel. 1. Mám na supu najeto 190K. Chtěl jsem vyčistit EGR a vše okolo něj. Dnes jsem vytáhl to co vypadá jako EGR. Na většině příspěvků o TDI EGR u 1.9 se píše ze je řízeno podtlakovou hadičkou. Já jsem tam žádnou hadičku neměl, jen připojený drát. Je možné, že ten můj EGR je ovládaný elektrickým motorkem? 2. A ješte jedna otázka (snad ne moc blbá), když budu chtít vydělat a vyčistit celé sání (jestli to tedy popisuji správně, to co z boku od motoru a vypadá jako malé kamna), musím vypustit olej nebo ne? Každopádně na mne po otevřen…

    • 5 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Pavska,

    Ahoj, poslední dobou jsem zaznamenal že když zvednu otáčky na 1100 tak mi čerpadlo hučí nebo houká, Nejdříve jsem si myslel že je to turbo ale jde to od nádrže a když je puštěná klima tím i větší spotřeba paliva tak na volnoběh hučí. Jinak auto jede normálně.

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem danny10,

    Čau chlapy, koupil jsem si supa r.v. 2004 96kw s druhým motorem který má najeto 160 000 km a auto 260 000 km Mám problém že mi občas a nepravidelně zabliká za jízdy olejnička a 3x pípne. Na internetu jsem zjistil že to může být nečistota v sacím koši, čidlo a nebo nekvalitní (moc řídký olej) který při zahřátí motoru nedokáže promazávat části motoru. Ale ja už jsem s tím ujel víc jak 400 km a vše funguje jak má, motor nemá nějaké podezdřelé zvuky ani nečoudí Známí mechanik říkal že je to čidlo a tak se vás chci zeptat zda to tak opravdu je (oprava znamena výmenu oleje, filtru a cidla což je kolem 2-3000) Máte s tím nějaké zkušenosti?? Díky za postřehy

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem eXt,

    Nikde sem tema nenasel, když jo tak ve foru jinych škodovek ale nic moc sem se nedozvěděl. Motor : 1.9 TDI, 96kw, AWX 146tkm (pravých) Při prudkém sešlápnutí je slyšet jemný pískot - nejspíš turbo jinak nevím co jiného by to dělá. Co me zajímá...jestli jde turbo do hajzlu nebo je to normální, že to po čase začné trosku pískat. Nepíská to nijak hodně, s hudbou to neslysim ale kdyz hudbu vypnu je to slyset jak píska neco jakoby vzduch ale jen jemně. Jinak motor moc nevytáčím,.. max 3,5t ale to jen opravdu občas, spíše si užívam ten zatah často a to do 3t max, takže se mi nezdá ze bych to turbo nejak moc extra drtil. Dělalo mi to i u oktávky ale ta pořád jezdí má 250…

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 14,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem kokrhanek3ta,

    Ahoj chlapi, mam menší dotaz je možné u superba 2007 2.0tdi BSS vymenit tento motor za 1.9 tdi ? (Propálil se mi píst :/) Asi to není nejjednoduší ale celkem me to laká, pokud ne, lze aspoň zaměnit motor BSS za jiný 2.0tdi např z Audi? Díky moc za odpovědi.

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Airman64,

    Cau narazil jsem na jedno hezké video kde je vidět jak to vlastně celé maká atd.mrkněte sami je to totožný motor jak v audině pasatu tak v našich supících :-)

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem rr1,

    Zder chlapi.Tak jsem dnes preventivně menil turbo.Čekal jem že to bude horší když za to chtějí soudruzi ze škoda service tolik peněz. Jen jsem se zasekl na stupidním šroubku co drží ten krycí hliníkový plech po kterým jsou další dva šrouby od svodů pač jsem ho chtěl zachovat v původním stavu.Samozřejmostí je sání dolů a taky pozor na trubku mazání turba!!! Opatrně povolovat pač já ji měl zarezlou a podeřilo se mi jí trochu skroutit. Jinak celkem pohoda.alespon jsem si vyčistil sání aj.veci.Jen mě trápí AEGR ventil potřeboval bych nový.Nějak netěsní nebo co???Pár fotek.

    • 27 odpovědí
    • 34,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem vonsakjakub,

    Cavte no hladal som tu nejaku temu o tom co tu budem pisat ale nic som nenasiel alebo som to mozno prehliadol: Takze dneska ked som sa isiel previest tak ked som sa rozbehoval na stupni 1 tak som pocul s motora cudne piskanie ako nahle vysli otacky na 2000otacok tak to prestalo a zasa druhy stupen piskalo to a ked boli 2000 otacok zasa ticho tak neviem ci mam niekde prasknutu hadicu alebo co je to strasen pocut to piskanie ale turbo to urcite nieje a aj hadice som kojtroloval a nevidel som na nich nic poskodene ci prasknute takze neviem odkial ide to podi¨vne piiiiiiiskanie ale urcite niekde od vzduchoveho sYstemu ak mal niekto uz takyto problem alebo to tu iek…

      • Pozitivní
    • 22 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem vonsakjakub,

    Zdravim vas mam taky mensi problem na supikovy 1.9 TDI 96KW hladal som to aj tu na fore ale nic podobneh som nic nenasiel co potrebujem. Asik zacnem takto ked idem asik 80km za hodinu a mam zaradeny piaty stupen tak vieme ze auto do mierneho kopca troska dusime,a ked cchem aby auto zrichlilo tak sa strasne rozochveje proste zacne mi vsetko triast proste volant, pedale vsetko az pokial nevijdu otacky s 1200 na 2000otacok potom sa to strati a cchem vediet cim to moze bit a toto miroby na kazdej ryhchlosti ked dusim auto a chem pridat.Proste ked naraz stlacim pedal na podlahu a auto sa zacne uz rozbiehat tak sa cele rozochveje a strasne ma to sere a neviem cim to je sy…

      • Pozitivní
    • 113 odpovědí
    • 12,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem puzmentor,

    Zdravim.Chtél jsem se zeptat na optimální teplotu motoru?Motor se mí zahřívá max.na 70°.I při delši jízdě a venkovní teplotě kolem 18°se víc nezahřeje.Taky se mi zdá,že mám větší spotřebu.Díky za odpovědi.

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem TomaTy,

    Zdar chlapi. Mám takový problém, který začal cca před měsícem kdy po nastartování se motor jakoby hádal (3,5 válce - všechny...). Dělalo to zejména když auto dlouho stálo přes noc a nebo v práci... Nyní už auto sem tam ani na poprvé nenastartuje, ale chytne chcípne. Když chytne tak se to hádá jako prase. Po chvíli ok. Předpoklad je, že zapadává nafta. Vyměněn pal. filtr (MAN)! Problém zůstává. Vyměněny gumičky na Tkusu do paliváče za jiné, problém furt stejný. Vyměněn T kus, problémy zůstávají. Na hadičku za Tkus přidán zpět. ventil, problém stejný. Diagnostika bez chyb, vstřikovače mají hodnoty OK, žhaviče přezkoušeny ok, kabely též... Podávací čerpadlo fugnuje. …

      • Pozitivní
    • 33 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem mobilms,

    Dobrý den, hledal jsem tu na fóru a nějak nemohu dohledat, zda se tu řeší jak vůbec zjistit typ spojky. Například v AUTO KELLY mají několik druhů. Je mi jasné, že se rozlišují dle značky a jedno/dvouhmoty. Ale jak vůbec přijdu na to, jestli mám v autě tu či onu? Dá se to zjistit například dle VIN?

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem špekulant,

    čaute mám taký problém... pri normálnej jazde mi moj superb 85kw uplne slabo kúri, z fukárov ide len taký vlažný vzduch ale teplota je normálne v strede celú jazdu tá sa nehýbe nikdy stále je v strede... ale ked jazdím agresívnejšie tak to začne normálne kúrit... aj ked stojím dlho na mieste tak to nechce kúrit tak ako má ale ked držim chvílu vyšie otáčky tak to kúri dnes som skúšal držat asi minutku alebo dve 3000 a išlo to v pohode tak ako má ale ako som zasa nehal volnobeh zas to prestalo kurit a ked je to naozaj dlho na volnobehu tak to začne chladnúť nie uplne ale trošku klesá tá ručička... čím to može byt? termostat som menil asi pred dvomi mesiacmi za nový ale tuš…

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 15tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem kr3matolog,

    Ahojte, mam taky problem, superb mi pri rozbehu iba so zohriatym motorom cuka na jednotke pri rozbehu, pri kludnom rozbehu na 1100-1200 otackach motor cukne , akoby torska strati silu. Za studena to motor nerobi.

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem paprika44,

    Chlapy, šetřím nějaké peníze na vstřiky. Ty moje jsou snad ještě původní s 600 000,- km ...... zajímá mě, jestli stačí sehnat vstřiky třeba z bouraného superba kterej má nalítáno DO 160 000,- km, a vstřiky jen namontovat do mého vozu, nebo je lepší je nechat za 9 000,- kč nechat zrepasovat u diesel power ? Mám teď dilema, novej stojí kolem 13 000,- a starší mi nabízeli třeba za 5 000,- kč 4kusy ALE za tu cenu nepočítám s tím že na to najedu aspoň 100 000,- km ...... poraďte nějaké vaše zkušenosti....auto plánuju mít tak max 5-6 let, než splatím půjčku, průměrně najezdím ročne tak 15 000,- km +

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem dobima,

    Dobry den na superbu 1.9tdi 96kw avf mam problem pri prvnim startu motor nastartuje krasne na otoceni ale hned po startu zacne motor trepat jako by jeden valec vynechaval trva to ale jen asi 2 vteriny a potom se volnobeh ustali a jede v pohode dival jsem se na vagu na korekce a pri tom trepani vyskocila na 4 valci na +2.5 ale postupne klesla az na nejakych 0.3.....jizda je absolutne bez problemu a dalsi startovani taky. Problem je ze to neudela pokazde. Kdyby mel nekdo nejaky napad budu rad.

    • 4 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Radix5,

    Při studenem motoru, kdyz nastartuju mam tak 1,3l.A když je motor zahřátý a stojim na míste tak 0,7l.Při jizde z kopce tak 1,6l a spotřeba ješte pomalu stoupá navrch.A někdy skoči aj přes dva litry. Nevite v cem je problem?

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem jakubfotbal,

    Zdravím pánové, dnes při cestě po D1 mi zničeho nic při akceleraci (ne úplně plný plyn) auto jakoby cuklo, už toho jsem se trochu zalekl. Pak to udělalo ještě 2x, ale všechno v pohodě. Byla to jen vteřinka. Pak jsem zastavil v Brně asi na půl hodiny a pokračoval po D2. Už asi po 100m začala blikat kontrolka baterie, která blikala ještě další 4km, do toho to ještě jednou cuklo a pak zase všechno ok. Po dojetí, kdy jsem nechal dochlazovat turbo, něco v motoru jakoby pískalo. Nevíte, co by to mohlo být? Jestli špatná baterka nebo třeba rozvody, alternátor? Auto je r.v. 2002, 1.9TDI, najeto 206000km.

      • Pozitivní
    • 97 odpovědí
    • 15,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Radix5,

    Nevíte někdo kolik by mělo tlačit turbo 1.9tdi 96kw? diky.Chci to hodt na VaG a promerit turbo jak je na tom.

    • 3 odpovědi
    • 7,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.