Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem johan77,

    Spotřeba se zvedla cca o 1 litr na 100km,pozoruji na PP ,že aktuální spotřeba při rozjezdu na první stupen vylítne na 49,9 l.... To nikdy nedělalo,na druhý cca kolem 25...vím,někdo může napsat,at to nesleduji,ale vážně do těchto hodnot to nikdy nešlo... Celková pak po dálnici na 300km ,tak o litr větší..... Diagnostika nic...žádná chyba... Mám Superb 4*4 2.0 103 kw CFFB

    • 0 odpovědí
    • 842 zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem pavelrx,

    Poradi neěkdo? co to muže byt? Pak po chvili jede, žhavení zhasne, za dva dny zas, bíly dym, nejede, max. 2500 ot. bez turba, max. 40 kmh, egr ventil? dpf filtr? nafta 100 %, filtr novy, že by vaha vzduchu? 603832080 diky. Pavel. ještě doplnim 40 000 km zpět měněn egr ventil, a nedavno vyměněna vzuchova klapka škrtící. DOTAZ?? MUSI SE KLAPKA NAKODOVAT NEBO SE PŘIZPUSOBI SAMA?? Diagnostiku (zavady ) budu vědět v pátek, jsem s autem v cizině a musim do servisu.

    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem mikesyk,

    Zdravím lidi... někdo zkušenosti s ochlazováním motoru? Mám DSG..Teda dva termostaty.. oba vyměněné za nové ale Supík se v teplotách okolo nuly nezahřívá.... na dálnici ještě dobrý ale pokud jedu 90 za kamionem tak voda pada na sedmdesát....už nevím co s tím... nechci odpálit egr nebo dpf.... předem díky za nápady...

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem pokornja,

    Ahoj, nastoupilo chladnější počasí a můj sup začal vydávat nepěkné zvuky, slyšitelné především na volnoběh. Všiml jsem si toho tak 3 týdny nazpět, nikdy dřív to nedělal. Rozvody se měnily loni na jaře. Jedná se o takové divné pískání/cvrlikání, přikládám nahrávku. Je potřeba to řešit, nebo je to normální? Děkuju moc! Zvuk motoru.wav

      • Líbí se mi
    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Radoslav 1,

    Skoda superb 2 2,0 tdi 2011 DSG prevodovka. Ahojte, vie mi prosim niekto poradit, co moze byt chyba, ked pri rozbehu auta po vychladnuti motora (napr. po noci) mi auto od motora vydava klepotavy zvuk cca prvych 300-500 m. Nerobi to za statia, ani ked pridavam, iba ked sa auto rozbieha do pohybu. Zacalo mi to robit hned po vymene oleja v prevodovke. Dakujem za kazdu pomoc.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Pugi,

    Zdravim potrebujem poradit, auto Skoda Superb 2, 2.0 TDI 125KW CFGB, pise chybu, cidlo 1 teploty vyfukovych plynu (pozri obrazok 1), ale dalej pise, ze snimac teploty vyfukovych plynu 2 ma hodnotu 0.0, cize ratam, ze to je vadne (pozri obrazok 2). V dielenskej prirucke som ziadny konektor nenasiel, zeby bol oznaceny ako snimac teploty vyfukovych plynu 2 (pozri obrazok 3), su tam len snimac teploty vyfukovych plynu 1 - č.15, snimac teploty vyfukovych plynu 3 - č. 12 a snimac teploty vyfukovych plynu 4 - č. 14 (pozri obrazok 3) a lambda sonda - č. 13. Čiže otázka znie, čo treba kúpiť? Je to lamba sonda vadna alebo, zle chapem tie hodnot…

  7. Zahájeno uživatelem Kropin,

    Zdravím pánové. Mám jen jeden krátký technický dotaz. Nemůžu dohledat nikde díl ( takové rozbočovací T) co je na vakuové pumpě. Nasměroval by mě někdo prosím? Bohužel foto mám jen spodní části co je na tom vakuovém čerpadle.

    • 2 odpovědi
    • 772 zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Petr Kolařík,

    Ahoj, chtěl bych Vás poprosit o rady. Při vypnutí motoru se motor celý zatřese dělá to jak kdy. Mám motor 2.0TDI CR 125kw nájezd 138tis. . Pozoruji to cca 3 dny, nikdy předtím to neudělalo vždycky motor krásně doběhl hladce. Před nedávnem cca 14 dny jsem byl na výměnu oleje a filtru v autorizovaném servise. Můžete mi prosím poradit co s tím? Ten zvuk je opravdu nehezky. Moc děkuji

  9. Zahájeno uživatelem Bambi666,

    Ahoj, hned se omluvím jestli to tu přidávám i když to někde je, nemůžu nic najít. Nedávno mi vyskočilo žhavení a kontrolka motoru - p0401, výměna EGRu a vyčištění trubek. Včera smazané chyby, projeté auto a zase žhavení, to už bylo ale p0101-váha vzduchu, 2278-únik tlaku sacího potrubí a zase p0401-nedostatečný tok recirkulace spalin. Elektrika taky dobrá, na MAF se nesahalo během toho týdne co stálo auto, trubky byly taky před výměnou v pohodě. nevíte někdo co s tím? za pár dní budu objednávat servis, třeba to je jen počítačová chyba. Superb 2, 2.0tdi, 103 CR CFFB

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem koudy_123,

    Ahoj, chlapi pomoc. Po dlouhé době jsem sundal víčko kudy se leje olej a objevil jsem hnusný kovový klapot. Zároveň z toho jde dost kouře a i vystřikují malé kapičky oleje. Asi s tim proudem vzduchu. A mám pocit, že přibývá olej (takže asi nafta). Jo a olej nikdy nepřibýval ani neuýval. Měnil jsem po 15 tkm. Auto mám posledních 90 tkm. Je tam asi něco hodně špatně, ale co? link na video Nevím, jestli to souvisí. Ale měnili mi dvojspojku a setrvák. Pak to projeli. Od té doby pozoruji jemné vibrace jak na volnoběh při N, tak i při jízdě. Vibrace jsou cítit ve volantu i sedačkách a v kastli v brzdovém pedálu.

  11. Zahájeno uživatelem DenisAGR,

    Zdravím chcel by som sa spýtať riešil už niekto zapojenie prídavného budíka na tlak turba motor 2.0 TDi 125kw ? Potreboval by som vedieť kam napojiť podtlak, vopred ďakujem za odpoveďe 😊🙌

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem cosmicboy,

    Dnes jsem zaregistroval, že se pod krytem motoru začalo líbit myškám, potvory navíc vykusují a cupují na kusy jeho spodní pěnovou vrstvu. Takže přímo na motoru mám teď (ale ne v nějakém drastickém množství) směs bobků a kousků této vrstvy. Takže začínám přemýšlet opačným směrem, než většina - kryt trvale demontovat, než ty potvory rozkoušou i něco závažnějšího, popř. demontovat jen toto pěnové tlumení. Rád bych se zeptal na vaše zkušenosti, jestli se s tím někdo již setkal, popř. jestli demontáží neudělám nějakou zásadní chybu. Ještě řeknu, že všechny plašiče a babské rady, co do motorového prostoru dát (vlasy, psí chlupy, šlupky od kdo ví čeho, logr...) bohužel nefungují…

    • 5 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem 23peter56,

    Čau všetci, mám problém so zápachom nafty od výfuku pri naštartovanom aute či už za studena alebo aj po zahriatí. Motorizácia 2011, 2.0tdi 125kw 4x4. Proste keď auto stojí cítiť hnusný smrad nafty. Koncovky výfuku sú čierne a po pridaní plynu ide trochu dymu. Začalo to už dávnejšie ale len výnimočne. No teraz ten zápach vnímam takmer denne. Tankujem len Shell/benzina/omv a dolievam aditivum. Viete mi niekto poradiť čo by mohlo byť zle ?

    • 1 odpověď
    • 4,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem misrad,

    Zdravím vás. Chcem sa opýtať, či niekto nemal takýto problém. Motor je BMP 2,0 103 kW PD. Auto ide pri voľnobehu plynulo, netrasie ale vydáva zvláštny zvuk , viď príloha. Pri vyšších otáčkach už začína triasť. Nemá výkon. Hodnoty vstrekov sú dobré, vstreky nanovo pretesnené. Vymenené tesnenie pod saním aj pod turbom. Turbo vyzerá byť v poriadku. EGR vyčistený. Skúšal som ho aj zaslepiť, žiadna zmena. VID_20230719_204235.mp4

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem sipmart,

    Zdravím, chci se zeptat jaké máte zkušenosti ze superbem s tímhle motorem, tzn. výdrž (kolik máte najeto) - jaké opravy, co nejčastněji se kazí, co vstřiky a palivové čerpadlo - špatné nebo se to dá? potom cena za výměnu vstřiků? je moc 240tis na tenhle motor, může ještě dalších 200 vydržet při "běžné" údržbě? co je v něm jiného oproti novému CR tuším, že CBGB? a co se týče podvozku celkově auta superb II sedan, časté závady, co často odchází z podvozkových dílů, atd.

  16. Zahájeno uživatelem JakyCze,

    Zdravím. Na superbu se mi vyskytl tento problém a chtěl jsem se zeptat,zda už jste to někdo neřešil (viz foto). Diagnostika nezobrazuje žádné chyby,dokud se auto nezahřeje,nebo nejede do kopce.Když se mitor zahřeje,vyskočí na mě motor do dílny a emise do dílny a smrskne se hadice která vede z intercooleru do klapky,egru atd.Bohužel nelze přidat foto z galerie,tak nemohu přidat fotku,jak to reálně vypadá. Budu rád za každou radu. Děkuji mockrát

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  17. Dobrý deň, rád by som požiadal o radu, na superbe II 2011 TDI CR 4x4 170k Comfort kód motora CFGB nabehla chyba, ktorú som si v servise odfotil, podľa iných fór a internetu je to často spôsobené lambda sondou, mnohým aj pomohlo, keď ju vymenili. Mechanik si myslí, že to nebude chyba lambda sondy ale skôr trysiek, pričom auto má najazdené bezmála 300 000 km a oprava (výmena / repas trysiek) by mala stáť okolo 2000€. Myslíte si, že to budú tie trysky? Ak áno, odporúčili by ste skôr opravu alebo je oprava už nerentabilná (auto už vydrží skôr mesiace ako roky) a je lepšie auto niekomu posunúť za zodpovedajúcu cenu so zohľadnením chyby? Ešte doplním, že auto po studenom š…

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Ondra Češek,

    Zdarec, Mám podobný problém na superbu2.0 cbbb píše chybu 1 nalezena chyba: 008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu P2015 - 000 - neplatný signál Motor jel prvně v nouzaku a potom zdechl a nejde nastartovat vyčistil jsem klapku v sani a egr nepomohl tak jsem sundal cele sani a zjistil že je cele zakarbonované budu čistit zítra nevíte někdo co by to ještě mohl být ?

    • 1 odpověď
    • 4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem LubosJ7,

    Páni,mám na vás prosbu,neviete prosím vás či pasuje hlava na CBBB z novšieho CFGB,prípadne neviete mi poradiť kde zohnať hlavu na CBBB ,ďakujem za info.

    • 3 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Mischino19,

    Zdravim.. od kúpy auta (cca rok dozadu) mi regenerovalo dpf každých 500km čo bolo normal.. asi 2 týždne dozadu mi začalo skoreh regenerovať nechápal som ale tak povedal som si ok.. začal som to častejsie sledoval a meral som si km.. zničoho nič mi regeneruje od 150 do 200km čo je brutálne málo.. áno jazdím mesto ale aj okrsky sem tam dialnice.. no vždy vždy vždy ked idem mimo mesta tak si dávam radenie v manualy (mám dsg) a vždy idem na 5ke od 2000 do 2500 otáčok) takže nedusim ho.. vždy ked mi aj auto regeneroval tak som išiel na dialnicu/rýchlostnú cestu a vždy som išiel na 2500 ot. až kým regenerácia neskončila.. čiže neberem svoje auto na lahkú váhu a robim vždy potre…

    • 4 odpovědi
    • 29,5tis zobrazení
  21. ahoj, když jedu pri studeným motoru a seslapnu plyn na1600- 2000 otáček tak auto začne skubat a od motoru je slyšet cvakani až když se pomalé blíží k 90"C tak vše běží jak má nevíte co by to mohlo dělat ? diky

  22. Zahájeno uživatelem Froli,

    Ahoj vsichni mam problem. Pri zahratem aute mi to dela tento zvuk jak je slyset ve videu... jako by netestost nejakeho spoje u dpf... za studena to nedela jen kdyz se to ohreje a zastavim dam pauzu treba 5minut nastartuji tak treba 10 proslapnu plyn a syci to a postupne to ustupuje az to prestane a behem jizdy uz nic jen kdyz to vypnu a zachvili nakopnu tak zase stejna situace... diky za kazdou radu. VID_20190506_170930.mp4

    • 16 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Crake,

    Zdravím všechny. Mám dotaz k čipování. Myslíte, že úprava motoru 2,0TDI CR s DSG od CIMBU motorsport bude bezpečná? Podle stránek je tam navýšení 35kW - není to až moc? Šli byste do toho? Díky za odpovědi.

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 73 odpovědí
    • 46,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem CzechJura,

    Ahoj, jelikož se v tom nevyznám, obracím se na vás. Motor se na volnoběh občas zatřese. Není to pravidelné ale poměrně časté. Dnes jsem se mrknul v diag na vstřiky a zajímá mě, v jaké jsou kondici, a zda můžu výše uvedený problém připisovat právě vstřikům. Během jízdy je vše OK.

  25. Zahájeno uživatelem koudy_123,

    Ahoj, Mel bych dotaz tykajici se zhavicu. Mam motor CFFB, sup pred fl, vyroba 3/2013. Pokud bych mel vadny zhavic, tak by mi to mela signalizovat zapsana chyba. Je to tak? A pokud ano, tak chyba se zapise jestlize zhavic nezhavi? Nebo treba jen i ze mene zhavi? Daji se zhavice nejak promerit? Ptam se na to proto, ze kdyz jsem byl ted na horach, tak se motor pri studenym startu trasl, jako by sel na 3 valce. Ponchvilce to preslo. Podotykam, ze ve vypisu chyb neni chyba zhavice. Moc dik za reakce.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.