rozmysli se, co do budoucna ... chces jít s výkonem nahoru, nebo ne?
- obecně nejvíc možností máš s CJXA, ale ta převodovka je prostě minus. ale můžeš s tím dělat nesmysly ...
- mám DNUA. nemá klapky, ale to mi vyhovuje. tiché, nenápadné. finančně je tuning náročnější (pokud zachováš GPF a s tím spojené emise)
- verze s Conti turbem stačí čipnout a můžeš jít relativně pěkně nahoru. tyhle generace jsou na tohle jednodušší. tohle turbo to dává. taky ty odezvy jsou v základu nejlepší.
Je to cele rozporuplne, rika ze vymeni zadni, nekdo vsechny, nekdo rika ze je to vyresene jiz, nekdo zas ne. Ma zkusenost je asi podobna jak popisuje v testu, je to lepsi ale neni to 100%. Jsem zvedav, az se tu objevi nekdo komu to opravi a jakym zpusobem.
Testoval jsem ulozeny parkovaci manevr. Pres den zafungoval, ale vecer za tmy neprejel asi 2cm obrubnicek, najizdel dost pomalu a na obrubniku se zasekl - neposlal tam vykon a manevr predcasne ukoncil 😏
Pánové, téma jako alcantara tady nepatří. Tady jste v motorové sekci.
@denial stejně tak tady nepatří ani tebou zmiňované střešní okno, VC a další systémy, o kterých jsi zde psal.