Dobrý den všem,
již delší dobu jsem si pročítal veškerá možná vlákna na zdejším fóru, na nic obdobného jsem však nenarazil. Doufám tedy, že to zdejším účastníkům a správcům nebude vadit, pokud ano, klidně smažu.
Momentálně se nacházím v posledním ročníku vysokoškolského studia, součástí něhož je závěrečná práce zaměřená na Škoda Auto. Pokud máte náladu, chuť, ale i pár minut volného času (max 5), chtěl bych zdejší uživatele fóra tímto poprosit o zpětnou vazbu v krátkém dotazníku. Odpovědi z tohoto dotazníku poslouží pro zpracování závěrečné části mé práce. Veškeré odpovědi jsou zcela anonymní a budou použity JEN pro akademické účely.
Bohužel (vzhledem k rozsahu tématu a široké cílové skupině) mi chybí ještě přibližně 330 respondentů, což se doufám díky zdejším uživatelům podaří snížit.
Předem děkuji všem zúčastněným a přeji pěkný den
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1k879pUfn18h7D4V-1PEx8j1nw4ufcCr_EVdL6ueAAOloKg/viewform?usp=dialog
Měnilo se čerpadlo jako celek i s palivoměrem? Za mě prostě hapruje palivoměr. Případně přes filtr nechat odsát kompletně nádrž a fyzicky změřit kolik toho v nádrži je. Pakliže bude plná tak je v háji plovák.
Případně po plném vyčerpání paliva naplnit nádrž cca 5 litry paliva, následně provést reset baterky a potom dotankovat. Tak mluví rady škodovky 😄