Přejít na obsah

Elektrika


3371 témat v tomto fóru

    • 18 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  1. Cvakající relátko?

    • 17 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  2. Chyby z VAGU

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  3. Výstražné blinkry

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 956 zobrazení
  4. stahuje mi prud

    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 28.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  5. potenciometr

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Kodovani budiku

    • 19 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Toto jsem našel v e-mailu. Takže zaplaceno by mělo být: Škoda Connect: Děkujeme za Vaši objednávku Vážený zákazníku, Děkujeme, že jste si objednali Škoda Connect pro Škoda Superb Combi  Níže naleznete shrnutí objednávky: Název balíčku: Proaktivní servis Datum objednání: 20.4.24 Licence: 10 let Cena: 0,- Kč Název balíčku: Infotainment Online Datum objednání: 20.4.24 Licence: 3 roky Cena: 0,- Kč Název balíčku: Vzdálený přístup Datum objednání: 20.4.24 Licence: 3 roky Cena: 0,- Kč
    • Ano, Auto jsem koupil letos v dubnu. Když jsem stáhl aplikaci Škoda Connect, tak mi po zadání VIN čísla v aplikaci vyjela informace, že mám Škoda Connect (+ ještě nějaké služby) předplaceno cca do konce roku 2025. Proto jsem se zaregistroval, spároval auto s mým nově založeným účtem a vše doposud fungovalo. Bohužel jak jsem teď při výpadku zkoušel všechny možnosti, tak jsem smazal hlavního uživatele a teď se s autem již nejsem schopen spárovat a nejde to dle mě z důvodu, že auto není on-line (šedá planetka).  
    • Je to tak, pokud dojde k vybití 48V baterie, elektronika samotné baterie ji zablokuje a musí se vyměnit. Stojí prý 30 tkč. Celá ta midhybrid technologie v autě je cca za 100 tKč. Pokud v záruce a funguje, tak fajn. Horší to bude mít druhý a další majitel po pátém a dalším roku. 
    • Jako tak ne uplne rad vam kazim radost, ale .. neni to tim, ze jeste skodovka servisní akci neudelala, protoze se to stale resi? Bylo to tady reseno dve tri stranky zpatky.   Na novych autech uz uprava je nekdy od kvetna ci cervna,  a az bude k dispozici reseni pro uz vyrobena auta, tak to servisy zacnou opravovat v ramci servisni akce?   Tak trosku sklidnete hormon a nedelejte z toho kovbojku.  
    • Toho jsem se přesně bál. Všichni zatloukají a dělají že o tom neví což mohu potvrdit i u mého prodejce.  Horší je, že i já jsem občas nerozhodný jestli to vlastně je nebo není v pořádku, protože teď když mám nepořádek v kufru (co tlumí tu rezonanci) a podhuštěné kola, tak se to celkem dá a nebo jsem si na to zvykl? Nemám to s čím srovnat ale intiutivně už od první předváděčky vím, že tam ten zvuk nemá co dělat a to jsem jezdil v 10 let starým autě. Už jsem přemýšlel, že si někde půjčím jiné nové podobné vozidlo a porovnám to, ale bojím se že bych pak byl akorat nasranej za co jsem utratil přes 1M.   Kéž by se tahle informace dostala nějak do medií a Škoda to nějak začala konečně pod tlakem reputace řešit. Když se aktuálně koukám na internet, tak tohle je snad jediné místo kde to lidé řeší. Téměř žádná videa, články, nic.   A je z té opravy nějaký protokol kde by bylo info co na tom vůbec dělali?  
×
×
  • Vytvořit nový...