Ano, teoreticky může, ale to už člověk musí jet hodně nahraně, aby k něčemu takovému došlo. Není nic jednoduššího než si Scalu půjčit v autosalonu a projet se s ní a zaměřit se na toto chování.
Zdravím vás,
už asi 1,5 roku řeším problémy s autem. Popíšu situaci.. ráno když nastartuju auto a motor je studený, tak při rozjezdu se motor hodně dusí a padají mu otáčky. Jakmile se motor zahřeje, už je vše naprosto v pořádku a nedělá to problémy. Na autě za tu dobu bylo vyměněno: Vstřikovače, vysokotlaké palivové čerpadlo, rozvody, ventil vvt, svíčky, kompletní dekrabonizace sání pískováním, nový PCV ventil, taktéž vyčištený intercooler, výměna obou lambda sond, adapatace škrtící klapky. Možná toho ještě bylo víc, ale to je vše co si vybavuju.
Můj postřeh přes diagnostiku je ten, že motor po zahřátí (když začne směs regulovat lambda), tak se směs jeví jako příliš bohatá. Přesněji lambda reguluje směs na -25%. Ale přitom když vymažu všechny adapatce motoru, tak za studena regulace směsi je ze začátku okolo +2-3% to samé lambda taky je v normě, potom jak začne motor mít okolo 70°C, tak najednou regulace směsi je okolo 12.7% a tak už to zůstane.
Takže podle diagnostiky vlastně něco přidává palivo o +12.7%, protože to jednotka chce, ale zároveň lambda sonda zase směs ochuzuje o -25%.
Nesetkal se někdo už s tímto problémem? Tento problém tam byl jak se starými vstřiky, tak teď i s novými. A směs je opravdu bohatá, protože nové svíčky byly za chvíli úplně černé a to samé bohužel nové vstřikovače. Hned na sobě měly nános karbonu.
Zdravím, hodně mě zaujala montáž webasta. Aktuálně mám v autě cca 1 rok namontované Čínské vzduchové nezavislé topení. Funguje to dobře, ale chtěl bych jít už cestou originálu a mít ohřátý jak motor, tak i interiér. Mám golfa 6 ale v benzínu. Je montáž topení stejná jako u nafty, nebo je to tam úplně jinak?