Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI


44 témat v tomto fóru

  1. EA288 1.6 TDI CR 85 KW 1 2

    • 46 odpovědí
    • 32,9k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 17,8k zobrazení
  2. 1.6 TDI CR 77 kW

    • 24 odpovědí
    • 11,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 242 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 231 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 297 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 889 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 892 zobrazení
  3. Kolísání otáček

    • 0 odpovědí
    • 927 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 16,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 862 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 22,8k zobrazení
  4. Olej a olejový filtr

    • 9 odpovědí
    • 4,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  5. Klapání motoru

    • 1 odpověď
    • 3,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  6. DPF problém

    • 7 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nalevacim otvorem hadička vsunout nejde, možná je tam sítko. Zkoušel jsem rozpojit pod kapotou zpětnou hadičku - chvilku z toho palivo teklo, pak kupodivu chcipnul motor a dalo mi hodně práce ho znova nastartovat.  Teď jsem odmontoval zadní sedadla a odšrouboval kryt, jenže plovák nevyndám, pokud nesejmu hadičky, ale nevím, jak je sejmout, aby mi nepraskly. Jak na to? Díky. Octavia I 1.9tdi  
    • Díky za názor. Pokud je i 1,5 v pohodě tak půjdu do novějšího auta. S tím, že bych si asi nechal vypnout dva válce a i ten výkon od spodu je pak lepší tady někdo psal. No minulý týden jsem jednu modrou race metalízu 2019 - 1,5 TSI Style od leasingovky přes Škoda auto - najeto 71000 km odmítl. Zdálo se mi 375 000 kč moc.   FL Octavia 3 - i ta 1,4 - 2017 - 2018 už má přeci zadní nápravu o 3 cm širší - tam dle mě nezáleží na motoru. Sleduji toto forum už pár let a píše se to tady. A myslím, že ten olej co píšeš měli až starší ročníky před FL - 2016 a starší ne ?    Loni jsem prodal Leon 1,4  92 kw - 2017 FL - najeto 81 000 a pak když jsem sednul do 03 - 1,4 TSI - fakt to byl velký rozdíl ve zrychlení, proto chci už nyní pouze 110 kw. 92 kw apod. už nechci. Rád jezdím občas rychle. Kolem 400 už jsou i občas pár bílých Octavia 4, ale jak jste zde psali - O3 je lepší než O4 - problémy infoteiment apod.
    • Díky chlapi za info. Jen bych se ještě zeptal, kolik ta aktualizace stojí a jak dlouho to trvá? Vlákno si projdu abych si trochu dovzdělal 😉
    • 1.4 Bude asi nepatrně levnější na údržbu, na druhou stranu 1.5 jsou taky spolehlivé a půjdou sehnat výrazně mladší. Octavie s 1.5 TSi mají také širší zadní nápravu - o něco lépe sedí a vlečka byla z továrny obecně lépe naladěná/odladěná. Netrpí zatím tolik na úniky oleje jako 1.2/1.4. u starších EA211 často prosakují gufera a tak též separátor oleje nad olejovým filtrem často teče. Ne že by to bylo fatální a mizel olej, nicméně motor od oleje zašvihaný bývá často.   TSIčka jsou sice poměrně spolehlivá, ale já osobně bych si starší jak 4 roky nekupoval. U těch motorů je dost znát jak se k tomu kdo choval.
    • https://auto.bazos.sk/inzerat/165586384/prevodovka.php DQ381 za 1800 eur, je to dobra cena ?  
×
×
  • Vytvořit nový...