Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem George Couser,

    Kdyby to někoho zajímalo, tak dneska jela po lince černá OII RS s commonrailovým TDI a měla i DSG, byla určena pro česanu...

    • 194 odpovědí
    • 87,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem prdlavka 1,

    dělal někdo už rozvody na tomto motoru?jak nastavit vačky?aretují se na kolik? klika je mě jasná ta je na přípravek klasika ozub pulměsic ale ty vačky?

  3. Zahájeno uživatelem 2David,

    Ahoj, najde se někdo kdo tento motor již má a je ochoten se podělit o jeho vlastnosti? Uvažuji nad ním, ale nikde se o něm moc nemluví. Technické info mám, ale zkušenosti majitelů jsou k nezaplacení.

  4. Zahájeno uživatelem Kašpi,

    Zdravím chlapi pořídil jsem RS s CR a chci se zeptat jaký olej do toho lejete nebo jaký je nejvhodnější?Já lil do každého Castrol 5w-40 diesel.Zda se dá použít i do tohoto auta když má longlife?Díky za rady

      • Líbí se mi
      • Negativní
    • 23 odpovědí
    • 33,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Johanku69,

    Zdravím, možná nejsem dost trpělivý, ale nenašel jsem nikde na foru téma výměna rozvodů u motoru 2.0 TDi 103 kW CR ( Š O II po FL - RV 10/2010). A tak se ptám, poradí mi někdo v kolika km se rozvody u tohoto motoru mění? Když jsem auto kupoval ( najeto 145000 km) bylo mi řečeno že ve 180 tis., ale mě se to zdá nějak moc. Kolegové radí výměnu ve 150 tis. Ví někdo jaká je pravda?

  6. Zahájeno uživatelem Jarek1111,

    Zdravím rád bych se zeptal po kolika ujetých km se mění olej u 2.0 tdi cr 103 kw. Děkuji

      • Pozitivní
    • 26 odpovědí
    • 26,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Tomino Men.,

    Na stránke slovenského importéra sa od dnes zjavila informácie (v cenníku najnovšej Octavie Family), v ktorom doterajšiu 1.9 TDi PD 77kW nahradil (nielen 1.6 TDi CR 77kW, s ktorým sa súbežne vyrábala, ale) 2.0 TDi CR 81kW, ktorý už poznáme z Yetiho a Passatu B6. Akurát na rozdiel od týchto dvoch menovaných, tu je v spojení zo 6 stupňovou prevodovkou (zo 103kW?) a príplatok oproti 1.6 je 440€ (niečo nad 10tKč). Je táto informácia pravdivá, resp. investovali by ste do silnejšieho motoru, ktorý viac vydrží a má 6 stupňovú prevodovku, alebo zobrali 1.6 TDi? (toto ma fakt prekvapilo..) http://www.skoda-auto.sk/modely/cenniky/octavia_akcny_cennik.pdf

      • Pozitivní
    • 158 odpovědí
    • 123,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Lipk4,

    Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.

  9. Zdravím,před nějakou dobou jsem zpozoroval ze mi auto při stálých otáčkách cuká. Děla to zejména při rychlosti 40-50km/h při otáčkách 1200-1300ot/min. Mam dsg 125kw RS. Dělá to hlavně kdyz je studené a když neni úplně zahřáté. Jakmile se ohřeje tak to nedělá vůbec. Jakmile vychladne tak to děla znovu. Také nedávno jsem před nějakou dobou měnil olej. Před výměnou to nedělalo myslím. Stalo se to už někomu někdy? Jinak kód motoru mám CEGA.

    • 0 odpovědí
    • 153 zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem zbelko,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mam dvojkovou Octavii RS CEGA. Před nedávnem mi na dálnici začal vytékat olej, a než jsem jsem zjistil co se děje tak to chcíplo, tesně předtím nez jsem stihl zastavit. Hádam že motor je zadřený, tak mě zajíma, jestli výjde líp (jak cenove tak vrámci životnosti) repasovat ten zadřený motor, nebo koupit repasovaný holomotor, prohodit díly které se dají zachránit a dokoupit zbytek. Původně jsem chtěl koupit použitý motor z bazaru, ale je to až moc velký risk. Auto je mimo motor v hezkém stavu, proto mi příjde škoda kupovat jiné. Repasovaný holomotor jsem našel za 39 tiscíc.

    • 2 odpovědi
    • 261 zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem mbiggy89,

    Zdravím všechny, mám problém s mojí Octavií 2 FL 2009 RS 2.0TDI manual CEGA, minulou neděli jsem při cestě tankoval na nějaké no name benzince, protože jsem musel jinak tankuji většinou na Orlenu, druhý den po cestě zpět auto škubalo při přidání plynu. Druhý den jsem jel do servisu, diagnostika ukázala chybu na váze vzduchu. Vyměnila se a vypadalo to že se to vyřešilo, pak to začalo znova asi po 30min a hodilo to hlášku porucha motoru a chcíplo to. Po na startování jsem dojel zpět do servisu, diagnostika hodila chybu 3 vstřiku, vyměnil jsem a zase vše vypadalo ok ale začlo to znova i ta hláška porucha motoru. Koupil se palivový filtr a čistič vstřiků. Diagnost…

    • 0 odpovědí
    • 223 zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Johanku69,

    Zdravím všechny škodováky a ty 2.0 CR 103kw zvlášť. Má někdo zkušenosti s četnosti vypalování DPF filtru? Mě se to stalo letos v srpnu. Podle názoru mechanika se má motor držet ve výkonu a vyšších otáčkách (min. 2tis.), aby se filtr zahřál a řádně "vyhořel" tak dlouho pokud svítí kontrolka. Počátkem srpna jsem toto dodržel. Ujel jsem asi 18 km na 3 rs při 2,5tis. otáčkách a kontrolka zhasla. Od té doby jsem najel asi 5,5 tis. km a kontrolka DPF se zase rozsvítila. Zrovna jsem byl ve městě a tak jsem se snažil dostat ven a zase jsem jezdil při 2,0 tis. otáčkách , ale tentokrát skoro 30 km a kontrolka pořád svítila. Už mne to přestalo bavit a tak jsem zastavil, nechal chví…

  13. Zahájeno uživatelem tokyc,

    Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu za motorem u tlumiče - co je to zač(http://www.google.cz...UjRFAod8lgOUA) ? Díky za info.

    • 7 odpovědí
    • 24,7tis zobrazení
  14. Zdravím Vás, mám k Vám prosbičku. Mám 4 měsíce Octavii II 2.0 TDi. Prodejce před prodejem mně, udělal repas turba, vozidlo dovezeno ze zahraničí. Problém nastal po pár stovkách kilometrů, které jsem najezdil. Auto najednou napsalo porucha motoru. Při diagnostice napsal technikovi VAG, že nesedí tlaky turba. Když zkusil plyn více sešlápnout, hadice (vlevo do chladiče) se vcucla, potom auto nechtělo ani naskočit. Naskočilo po smazání chyby + otevření vršku nalití oleje - hadice se tak vrátila zpět. Turbo je rozdělané a zničené (v hadicích byly kousky hliníku - asi pozůstatek starého turba a někdo to nevyčistil). Auto občas při akceleraci vypustilo černý dým a pak už nic. U…

  15. Zahájeno uživatelem Sojkich1,

    Zdravím všechny, Auto mě zlobí tím že bliká kontrolka žhavení a ztratím pak výkon s tím že vypustí turbo. To bylo měněno za jiný z jiného auta z důvodu špatné regulace a 2 týdny jsem jezdil. Teď je chyba zpět s "POOAF0O Zaseknutá regulační jednotka turbodmychadla výfukových plynů 1 a P256300 Snímač polohy seřízení tlaku turbopřeplňování, nepravděpodobný signál ".. To našel servis teď. Kde jsem byl na diagnostice jinde jsme se zaměřili na DPF kde hodnoty přes snímač tlaku ukazovaly nad 50hpa na volnoběh, což značí ucpaný filtr. Teď má otázka. S čím začít a nejlépe vyřešit? Kluk se snímačem by za to dal ruku do ohně. Servis zase že turbo. Chci investovat do…

    • 0 odpovědí
    • 367 zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem jaromir36j,

    Zdravím, chci se zeptat co všechno je nutné zaměnit pro výkon cca 200hp s motorem CFHC. Tipuji, že musím udělat vstřiky a použít turbo z CEGA. Máte nějaké rady prosím? Díky

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem irwin,

    Čau mám na vás dotaz. Škoda Octavia II 125 Kw, kod motoru Cega. Auto nemá dostatečný výkon a má velkou spotřebu cca 7 - 10l mimo město. Jízdní styl do 100 km/h na pohodu. Na autě provedena diagnostika. Žádné chyby nenalezeny. Kontrola přes diagnostiku: vstřikovače (hodnoty v normě), průchodnost DPF filtru - (hodnoty v normě), turbodmychadlo měřen plnící tlak při jízdě - (hodnoty v normě), egr ventil nový - (ověření funkčnosti - v pořádku), škrtící klapka nová - (ověření funkčnosti - v pořádku). Tlak paliva - (hodnota v normě), Měření kompresních tlaků studený motor - 29 barů všechny válce. Orientační měření výkonů log - 330 NM, 140 koní - Třikrát provedeno měření a vždy …

  18. Zdravím, šlo by toto hrdlo vyměnit? Přemýšlel jsem nad variantou zatmelit tekutym kovem, nebo me napadlo nasroubovat tam závitové hrdlo s těsnící podložkou. Neřešil někdo? Fotka, Fotka 2

    • 0 odpovědí
    • 244 zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem TomasCh8208,

    Dobrý den mám škoda octavia 2 2.0tdi 103kw CR bliká mě žhavení a diagnostika mě píše P064100 Obvod snímače referenčního napětí A - rozpojený .Nevíte čím by to mohlo být.Děkuji

    • 3 odpovědi
    • 6,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Marvy,

    Zdravím všechny, mám O2 FL Scout s motorem 2.0 TDI 103kw CFHC, manuální řazení, 2012, najeto 98000km (původní km, auto první majitel od koupě). Někdy v červnu mě zacukal po startu motor jak kdybych tam měl špatně zařazený kvalt, od té doby se to dlouho neobjevilo a neřešil jsem to. Někdy v půlce srpna mě auto začalo znovu zlobit. Po startu motor intenzivně škube a nemá výkon. Tento problém je provázen velice nepěkným zvukem a když auto v tomhle okamžiku zastavím tak intenzivně zapáchájí výfukové splodiny. Tento problém se neděje každý start ale také se to děje i když je motor teplý. Většinou je po problému po ujetí cca 3-4km. Byl jsem za svým mechanikem a proveřil au…

  21. Zahájeno uživatelem taadioo,

    Zdravím, chtěl bych se zeptat zda-li nemáte někdo zkušenost se špatnými teplými starty na tomto autě.? Octáva II, r.v.2011 cca 260k km. 2.0TDI CR 103kW. Poslední rok, jsem ji měl více v servisu než doma. Auto jezdí bez problému, diagnostika neukáže taky nic. Za studena krásně chytne ale pokud se trošku ohřeje, skočíte do obchodu a zpět tak nemůže vůbec nastartovat, třeba až na po 5té, pořád točí ale nechytne. Už se dala nová baterka, nový origo startér, poslaly se i vstřiky na kontrolu, osciloskop taky nic neukáže. Nějaké nápady, co by to mohlo být? Děkuji za rady. Standa

    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Kysela T.,

    Zdravím, poradí mi někdo co by to mohlo být, mám Octavii II facelift rs - 2,0TDI 125Kw na jeto 170 000km, posledních pár km se mi začal spouštět filtr pevných částí častěji(CCA 150-200 km), ale při regeneraci při sešlápnutí plynu jde z výfuku modrý kouř, celou regeneraci, když regenerace přestane, tak auto přestane kouřit. Ve výfuku jsou saze a technickou před měsícem prošlo bez problému, emise vše v pořádku. Nemá někdo stím zkušenost co to dělá? Díky

  23. Zahájeno uživatelem octfa,

    panove co muze zpusobovat castejsi zanaseni chcipaci klapky , vycisti se ( krasne vypina motor ) a za cca 10tkm je zanesena a znova se musi cistit ( protoze spatne vypina motor ) , octavia 2 po fl , motor 2,0 103kw

    • 0 odpovědí
    • 432 zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem kuba.wondr,

    Cau. V lete sem koupil 2013 Octavii s tím, ze když sem vyjel na dálnici tak mi motor v nízkých otáčkách začal kaslat. Ten co mi to prodal řekl at tedy sensor odpojim jestli to bude porad dělat. Motor slapal bez problémů jen mi blikala kontrolka zhaveni. Druhy den se mi rozsvítila kontrolka motoru. A potom kontrolka filtru pevných částic. V servisu mi řekli ze to bylo tím ze sem nemel zapojeny ten sensor. Vycistily filtr a vymazali kódy . Typek co mi to prodal řekl ze tam dával novej MAF sensor ale nebyl moc drahy ze mi posle novy. Poslal novy lepší který sem tam dal a auto dělalo to samy. Zajel sem do servisu kde mi řekli ze motor je bez problémů ze to musí byt sensorem …

    • 0 odpovědí
    • 417 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem azzy55,

    Dobrý den, prosím o radu. Motor 2.0 TDI CR CFHC, r.v.2011, najeto 315tis olej měněný po 10tis Castrol LL 5W30. Pokud auto delší dobu stojí a okolní teplota je kolem 3*C tak auto nastartuje normálně ale motor cuká jak kdyby jeden válec vynechával (cca 5s to tak cuká) a volnoběžné otáčky motoru se drží na 1000.. Když je motor trošku zahřátý tak startuje bez problému. Na motoru jsou nové žhavičky, relé žhavení. Hodnoty vstřiku teplota motoru kolem 70*C

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.