Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 FSI

  1. Zahájeno uživatelem DIAGNOSTIK,

    Dnes jsem měl hezký případ vynechávání motoru v akceleraci,vynechával druhý válec a blikala kontrolka CHECK.Prohodil jsem svíčky ,trafa a nic.Nezbylo mi nic jiného a pustil jsem se do výměny vstřik.ventilu.Hezký přístup,jen co je pravda a celou dobu se modlil ,aby to bylo tím.A bylo.Motor je v poho a zákazník spokojený.Začínají se pomalu objevovat závadičky i na těchto motorech,jen doufám ,že tohle byla vyjímka.

  2. Zahájeno uživatelem aleshh,

    Čau, chci vyměnit olej v motoru2,0 FSI, v dílenské příručce jsem našel, že je třeba nějaký adaptér na filtr na vypuštění oleje viz. příloha. Je to opravdu nutné, nebo stačí filtr pouze vyšroubovat?? Dík za info.

  3. Zdravím, dnes jsem absolvoval výměnu "napínače řetězu" v jednom nejmenovanem autorizovaném servisu v Brně, vyšlo mě to na 6000kč včetně výměny oleje atd.! Ovšem teď, když zastavím a nechám motor na volnoběh uvnitř kabiny slyším občasné cvakání chvíli z místa spolujezdce a chvíli z místa řidiče? Opravdu nevím co by to mohlo být? Nevíte někdo co by to mohlo být??

  4. Zahájeno uživatelem špája,

    Ahoj, asi už se to tady řešilo, ale rád bych požádal o radu někoho znalejšího a zkušenějšího. Mám OII 2,0 FSI a rozsvítily se mi emise. V servisu diagnostikovali, že příčinou je ventil zpětného vedení výfukovýh plynů. Nabídli mi že ho můžou sehnat za 7500,-, nicméně mám přes jiný kontakt možnost ho sehnat za 3200,- (celkem podstatný rozdíl). Rád bych tedy požádal někoho znalého o radu, zda je zvládnutelné ho vyměnit svépomocí, případně kdyby byl k dispozici i nějaký stručný návod. Předem díky za rady. Špája

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 23,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem sartun,

    VID_20250511_131939.mp4 VID_20250511_131939.mp4 Dobrý den, začalo mi to pod kapotou takto divně cvakat.Nemá s tím někdo zkušenost? Neví někdo na co se zaměřit? Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 315 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem faee1337,

    Zdravím,, měl bych na Vás takový dotaz. Jedná se o to, že se mi v autě z ničeho nic rozblikala červená kotrolka oleje. Z hrůzou jsem zastavil a překontroloval olej, načež jsem zjistíl, že oleje je tam dost (na MAX.) Vím, že by se neměli pokračovat dále a měl bych to řešit odtahem. Dorazil jsem do servisu a popsal co se stále. Říkal mi, že by to mohlo být čidlo, tak jsem tam auto nechal ať mi ho vymění. Zaplatil jsem 550,- za čidlo a vyrazil veselé dál, ale po cca 10km se mi kotrolka rozsvitila zase. Říkal jsem si, že kdyby motor nemazal, tak už by byl dávno zadřeny. Zas jsem dojel do servisu a bylo mi rečeno, že bude muset sunda…

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem wrosi,

    Dobrý den zajímá mě jestli je možná záměna motoru 2.0 Fsi 110 kw kód BVX, 2008 za stejnou motorizaci s jiným kódem ( BVY nebo BLX) za případnou odpověď či reakci děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 793 zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem endeox,

    Na Octavia A5 2.0 FSI s motorem BVZ byl instalován motor z AUDI, záručně funkční, stejný kód BVZ, připojeno na něj bylo veškeré příslušenství ze starého motoru, pracuje ticho, nechvěje se, ale jsou problémy s výkonem, při stisku pedálu po 2,5 tis. otáčkách jako by narazilo na zeď, přestane zrychlovat, chybí výkon, kontrolka motoru nesvítí. Kam se dívat, co může být nekompatibilní? Mohou být nějaké nuance s firmwarem elektronické řídící jednotky? Pokud ano - kde to lze opravit?

    • 0 odpovědí
    • 731 zobrazení
  9. Zdravim...mam prosbu...co mne zaclo zlobit je nepravidelne zapalovani valcu...chyba p0300 a k tomu jednotlive chyby jaky valec nepali...svicky nove,stale to zlobi. Kdyz je venku pod bodem mrazu,tak to ani nenastartuje...kdyz je tepleji tak to nastartuje,ale po chvilce jizdy blika kontrolka motoru a ani auto netahne...po lehkem zahrati zase jede normalne...netestoval jsem to vsak dlouhe trati,jen po meste...jednou diagnostika hlasi 2 valec,pak zase 1 a 2,nebo 3 a 4... Nevim po cem jit,kdyz se to meni...menil jsem i zapalovaci civky z dobreho valce na spatny a chybu to pak hodilo na valci,ktery jsem nemenil....myslim si,ze vstriky vsechny najednou asi odejit nemohli...tlak…

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Honzikk25,

    VID_20230422_161348.mp4 VID_20230422_161348.mp4 VID_20230422_161348.mp4 VID_20230422_161348.mp4 VID_20230422_161440.mp4 Dobrý den , neví někdo co by to mohlo dělat ? Diagnostika nic nehlásí ,rozvody+pumpa jsou hotové ,i řetízek na vačkach a napínák +přestavovač, nová spojka , vyčištěná sací klapka , nový olej , vyčištěný sací koš , všechny filtry nové ,ve vyšších otáčkách to nedělá, když odpojím ten ventil tak přestane rachtat ale po přidání plynu se nic nezmění , předem děkuji za rady

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem fastFender,

    Měl bych otázku na majitele Octavie 2 s motorem 2.0fsi. Kolik máte průměrnou spotřebu? Někde na internetu jsem se dočetl že i pod 7l je reálné. Tak jsem se rozhodl vyzkoušet, ať jsem jel jak jen nejúsporněji to šlo nedostanu se pod 8l. Pokud jedu ´´normálně´´ tak i za 11, jezdím po okrskách, proto mi to přijde trošku moc. Víceméně je mi to jedno ale zajímalo by mě jak to je u ostatních. Btw mohlo by to být lambda sondou?

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem fastFender,

    Pomocí ELM adaptéru a aplikace Torque jsem na voze Octavia II. 2.0fsi 2004 zjistil chybu C3904. A právě tuto chybu bych potřeboval pomoci dekódovat. Nějak jsem se z internetu dočetl, že by to měla být chyba něčeho kolem katalyzátoru možná lambda. Což by asi i dávalo smysl. Přijde mi totiž, že auto ztratilo na výkonu (nebo se spíš zhoršila responzivita pedálu akcelerátoru). Brzo půjde auto na servis, ale chtěl bych vědět dřív co to je, ať vím co očekávat. Kdyby tu byla nějaká hodná duše co by mi poradila nebo někdo, kdo měl stejnou chybu budu rád za odpovědi.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem PavelJA,

    Ahoj, chtěl bych se zeptat mám O2 RS facelift a při rozjezdu dopředu nebo i na zpátečku se ozve takový vrznutí občas to udělá i na dvojku, nevíte někdo co by to mohlo dělat? díky

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  14. Zdravím, koupil jsem 2.0 FSI rok 06 kód BVY...najeto 117 tis km Motor déle startuje studený a naskočí poměrně hrubě a má hrubý chod po dobu sytiče při cca 1200 otáčkách, při jízdě v nízkých otáčkách cca 1500 až 2200 občas pocukává, stejně tak někdy při sundání nohy z plynu.... svíčky jsou nové a je to stejné, tipoval jsem klapku ale diag zavírá dobře, úhel zavření 7.8 procent nebo tak nějak.... svítila kontrolka emisí ale to bylo rozpadlou hadicí podtlaku od ventildeklu, po výměně už nesvítí nic.... Četl jsem tu o čištění ventilů seřízení vačky...mohlo by to být tím? Musím k němu mít to nové těsnění v podobě kroužku? Jak ho vyčistit? nebo rovnou nový?

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Radek Horňáček,

    Zdravím, potřeboval bych názor čím by mohl být způsoben tento divný zvuk motoru 2.0 Fsi, motor je po výměně oleje a rozvody (řemen) dělaný pred 75 tis. Km. Najeto má 225 xxx km. Děkuji. 199529

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem zaky46,

    Zdravím, dnes jsem rozebral sání a vyčistil sací ventily, byly docela čisté po 200k km, vyčistil jsem vířivé klapky egr atd. Zajímalo by mě, jestli s těmahle motorama je nějaky problém právě s vířivýma klapkama ? hřídelka vypadala že je kovová, proto se ptám jestli někdo neslyšel že by to zničilo motor nebo něco takovyho.Díky

  17. Zahájeno uživatelem Dutch_CZ,

    Ahoj, kvůli tomu, že nejspíše budu mít brzy docela vysoký měsíční nájezd /cca 3.000km měsíčně/, zvažuji přestavbu Scouta BVX /2008/ na LPG nebo prodej a nákup nafťáka. Poptal jsem cenu přestavby na LPG - 38.000 Kč, ale na webu jsem našel jak názory, že do FSI je plyn nesmysl, tak že to lze. Máte někdo prosím u BVX zkušenost, že máte LPG - ideálně již delší dobu a je vše O.K.? Děkuji

  18. Zahájeno uživatelem janstochl,

    Zdravím, chtěl jsem poprosit o radu, motor v Oct II (2.0 FSI, r.v.2006) mi zastudena dělá takový zvláštní zvuk, vždz se jakoby na chvilku rozvibruje a zase to ustane. Po zahřátí na asi 75 stupňů to již nedělá. Pokusil jsem se to natočit na video (viz příloha). Pokud byste někdo tušil, co by to mohlo být, byl bych moc vděčen. Nechci něco podcenit. Byl jsem s tím v jednom servisu a tam moc nevěděli a v podstatě mi poradili, abych se zeptal zde:-) Za jakoukoliv radu a názor předem moc děkuji. Honza 20190527_103547.mp4

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Indy77,

    Zdravím všechny. Mám otázku. Při nastartovani vychází vibrace od strany spolujezdce. Tak 5 vteřin. Dále během jízdy nevychází,akorat když dám zpátečku tak se to ozve znovu. Octavia II 2.0 fsi.

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem thomas136,

    Prostě jde o to, že si to někdy, většinou z nížkých otáček do vysokých (rozjezd..podřazení..) zaškube (max tak na 2-3 sekundy) ale tak jednou za celý den (100-150km) a nebo také vůbec. Dělá to jen na teplém motoru a kontrolka se rozbliká jen někdy. Škubání přestane, když sundám nohu z plynu, následné přidání plynu je již bez škubání. Vag píše pořád dokola to samé :166 84 vynechání zapalování - sporadicky P0300-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky nebo 166 88 válec 4 zjištěno zapalování vynechává - sporadicky P0304-001…

    • 14 odpovědí
    • 19,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Kenvelo,

    čaaute, mám na 2,0 FSI, u kterého se prý rozvdy mění ža po 180tkm. Myslíte že tomu mám věřit, a nechat to až na těch 180 nebo dřív? ... Četl jsem pár případů, kdy u motoru 1,8T (OI) rozvody do 180 nevydržely, tak mně to celkem znepokojilo. Zajímaly by mně Vaše názory

    • 6 odpovědí
    • 18,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Khamos,

    Zdravím, jsem čerstvým majitelem OII 2.0 FSI. Auto se zatím jeví jako úplně suprové, jediné, co se mi trochu nezdá, je spojka. Pedál má zhora úplně lehký chod, až tak po 3 cm při sešlapování narazím na odpor a spojka začíná rozpojovat. Také jsou v pedálu cítit při řazení lehké vibrace. O vibracích jsem četl, že je to snad i normální, dělaly to dokonce i všechny OI 81 kW, které jsem také po bazarech projížděl, ale u žádného z mých předchozích aut jsem to nepozoroval . Jinak při jízdě nejsou žádné vibrace. Snad je při rozjedu při prvním uvolňování spojky a přidávání plynu (pokud se např. rovnám před garáží) je slyšet takové menší bouchnutí, po dalším sešplání a uvolnění …

    • 3 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Vallix,

    Dobrý večer, koupil jsem oct. 2.0FSI, po dvou měsících ježdění začala zlobit, po měsíci u mechanika se přišlo na to, že ve vyvažovacích hřídelích jsou vymlácené vymezovací podložky a tak hřídele bouchaly. Pokoušel jsem se hledat celý modul pod číslem koncernu - 06B103535B. Jediné co jsem necházel byly díly použité z Anglie, Polska, Itálie, ale vůbec nedokážu najít díl na nějakých českých stránkach. Byl jsem úspěšný pouze ve chvíli, kdy jsem našel inzerát na padlý motor z Audi A4, kde pán psal, že se díl shoduje i na koktávku, bohužel pro mě, pán díl prodal chvilku po zveřejnění inzerátu, takže tady jsem nepochodil. Má otázka na Vás je, zdali máte nějakou zkušenost, jak hl…

    • 3 odpovědi
    • 10,2tis zobrazení
  24. Ahoj, mám OII 2.0 FSi typ BVY, modelový rok 2007 a najeto 139tkm motor při volnoběhu a přidání do cca 1500ot/min má takový "kopavý" chod jako kdyby jeden válec vynechával....a to v pravidelném intervalu má to na volnoběh i dost nízké otáčky cca 700ot/min a když otevřu kapotu a pozoruju motor tak poskakuje dopředu / dozadu Dal jsem nové svíčky, zkoušel vyměnit zapalovací cívky, ale chod stále stejný když se dal nový olej, už né long-life, ale plná syntetika tak se to trochu zlepšilo / už to není tak kovový zvuk Diagnostika absolutně bez závad a tlaky na válcích OK Moc nevím po čem dále jít, ale dle fora to vypadá na to …

    • 4 odpovědi
    • 10tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Pajk85,

    Motor má standartně 110kW a jelikož jsem zvyklej na 1,8turbo, je to pro mě řekl bych nedostačující. Chtěl bych z toho dostat nějakých 200koní bez použití turba, takže sem nepiště, ať si ho koupím nebo vyměním motor! A nejsem moc zvědavej na nějakej tuzing. Uvítám renomované úpravce a firmy. Pro začátek jsem přemýšlel nad tímto výfukem. Je určen na 2TFSI, ale na 2FSI pasuje taky: http://produkty.bsrczech.cz/4004122/ Každopádně šup sem s dalšíma odkazama atd!!!

    • 29 odpovědí
    • 27,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.