Přejít na obsah

Motor 2.0 FSI


42 témat v tomto fóru

  1. 2.0 FSI (110 kW) 1 2 3 4 59

    • 1.5k odpovědí
    • 352.3k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 24.5k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 22.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  2. 2.0tsi 147kw

    • 1 odpověď
    • 530 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 515 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 519 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  3. Hrubý zvuk motoru

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. Spotřeba

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. Chyba C3904

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  6. Zvuk motoru

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  7. vířivé klapky 2.0fsi

    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
  8. Divný zvuk motoru zastudena

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  9. Vibrace.

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 19k zobrazení
  10. Výměna rozvodů 2.0 FSI

    • 6 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
  11. Vyvažovací hřídele

    • 3 odpovědi
    • 9.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.4k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 26.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Daju sa uz konecne normalne vyhladavat ciele len zadanim napr. "Lidl Brno"?   Alebo je stale potrebne zadat presnu adresu ako v predchadzajucek verzii?
    • Nejde mi o konkrétní číslo, ale o desetinnou čárku. Když je nastavený rozsah na celé Ampéry (na displeji 0,049 A), tak to mohu také číst jako 49 mA.  Přece mili je tisícina, ne? Nebo se pletu?
    • Zdar, měnil jsem olej v převodovce na Fabii 2 combi 1.9tdi 77kw , vyteklo přes spodní vypouštěcí šroub 1,5l a to nevytékalo nic při odšroubování horního kontrolního šroubu, při dolití 1,3l začalo přetékat z horního kontrolního otvoru, kterým jsem to i plnil, kolik tam toho teď přesně má být? Nevíte někdo? Případně auto trochu nahnout a dolít, každý tady píše skoro dva litry a mi 7dcl přebývá😃
    • 0,48mA ostatní údaje jsou stejné, to jen měřák se s různými rozsahy hůř vyrovnává.
    • Po 2,5 roce mi opět odešla baterie. Snažil jsem se změřit klidový odběr. Ampermetr jsem vložil do obvodu na mínusový pól. Auto zamknul, zaklapnul kapotu a keyless klíček dal do alobalového pytlíku a měřil. Z měření jsem ale zmatený a vůbec nechápu, jak jsem to mohl naměřit. Při měření jsem na měřáku přepínal rozsahy (A >> mil A >> mikro A) a naměřil 0,049 A >> 0,48 mili A >> 5,1 mikro A. Viz fotografie. Kolik mám tedy klidový odběr? Poradí někdo?  
×
×
  • Vytvořit nový...