Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem David22346,

    Zdravim, mám problém a neviem si už rady. Kúpil som Octaviu 2 pred FL, 1.9 77kw, 4x4. Menené turbo repas už keď som auto kúpil. Keď menili turbo tak nedali srobu do EGR na sacom potrubí. A auto tak dlho jazdilo a nemalo žiadny výkon, bolo v nudzovom režime ešte pred kúpou. Potom som zaslepil EGR ventil aj na saní aj na výfukových vyvodoch a vymazané z riadiacej jednotky (system EGR). Pretesnene vstreky, všetky gumičky a čistené len povrchovo čo bolo na vstrekoch z vonku (trochu karbonizovane). Výmene tesnenie na sacom potrubí. Rozchodena regulácia na turbe bola zadreta, nechodí úplne ako má ale úlohu to splnuje. A výmene všetky filtre a o…

    • 0 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem adrian147,

    Dobrý deň mám problém s 1.9TDI BXE bez DPF tlakuje chladiacu sústavu až tak že pri dlhšej jazde mizne chladiaca. Pri dlhšej jazde cca 150km začne svietiť čidlo chladiacej kvapaliny, expanzná nádoba je prázdna ale ako náhle sa otvorí viečko tak sa niekedy chladiaca vráti na pôvodnú hladinu a niekedy nie. V servise sa robila skúška nejakou kvapalinou na prítomnosť CO2 v chladiacej sústave s negatívnym výsledkom, nesfarbila sa tá kontrolná kvapalina na zeleno takže servis vylúčil tesnenie pod hlavou. Nechcem chodiť po servisoch krížom krážom vedeli by ste mi poradiť čo by to mohlo teda byť ? A taktiež niekedy naštartuje na prvý krát a niekedy nie točí aspoň 7 sekúnd a po…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Vargis92,

    Zdravím chci se zeptat zda má někdo zkušenost s problémem který mě zrovna potkal chci se rozjet a když pouštim spojku tak auto zabere ale jako kdybych stal na brzde a auto pomalu začne zdechat i když přidám plyn proste se nerozjede za každou radu budu rad díky

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem JRKtdi,

    Zdravím mám otázku u motoru 1.9tdi 77kw pd BLS mám v plánu dát vstřiky s větším průtokem vyloženě kus za kus, zaslechl jsem že je tam možnost dát vstřiky z OI 96kw kus za kus a jen přehrát a upravit mapu. V plánu je zvednou výkon zhruba na 116kw a proto mě i zajímá co vše okolo bude potřeba. Co vím tak nejspíš Spojka, svody, turbo, a úprava výfuku (kat off) + EGR off. Kritika je vítaná :D a rád si poslechnu názory i ostatních

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Vaclavnovy,

    Zdravím, mám problém s mojí Octavii , zacala mi dělat při přeřazení z 1RS na 2RS tuningový zvuk "poooou" aniž bych měl vykuchany výfuk ATP. A pokud tomu trošku více šlápni tak z výfuku letí černy dým, auto není nijak chipovano je pouze po vyměně hlavy motoru

    • 3 odpovědi
    • 6,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Dominikvom,

    Zdravím mam OII (bxe) nejdříve jsem měl problém s turbem, byla zatuhla regulace a turbo bylo přidřené, takže se udělal repas + nove rozvody (komplet) a rovnou nová volnobežka na altiku.Problem: při větším přidaní plynu je slyšet od motoru takové kovové písknutí trvá cca 2sec. ( jak kdyby se neco přidíralo ) je to kolem 2000 - 2500tis ot. Když se s autem nejede svižneji tak nic slyšet není a na volnoběh taky nic. Turbo táhne parádně vůbec o něm nevím, tím myslím že nehouká nebo tak podobně. Olej se mi neztrácí. Z výfuku jde krásně jenom pára žádný modrý kouř. Vůbec nevím co by to mohlo být.. Má někdo nějaký tip? Děkuji

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem damdee,

    Dnes jsem jel do kopce,zastavil jsem a pak sem se chtěl opět rozjet.Auto nechtělo jet a z výfuku šel býlí kouř a pořád nejede.nemá výkon asi turbo,že?Octavia 2 77kw 2005

    • 7 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Hori,

    Dobry den, Octavia II 1.9 tdi 77kw BXE 2007 Dnes jsem nastartoval, minutu stál na místě, rozjel jsem se, ujel jsem 150m a auto mi zdechlo z ničeho nic při jízdě cca 25km/h (rožla se kontrolka ESP a probliklo žhavení a hned se nastartovalo samo tím, že jsem byl pořád v pohybu. Ujel jsem dalších 100m a auto udělalo to stejné. Zastavil jsem na parkovišti a přidal jsem trochu plynu a auto zdechlo. Vypl jsem zapalování a znova v pořádku nastartoval a žádná kontrolka nesvítila. Poté jsem motor protůroval a vše se zdálo být v pořádku. Zařadil jsem rozjel jsem se a po 30m auto zdechlo a už nejde nastartovat vůbec. Jenom točí a svítí kontrolka volantu (občas oranžově, ob…

    • 4 odpovědi
    • 7,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem UnknownHeathen,

    Dobrý den, dnes když jsem chtěl nastartovat tak motor pouze točil a auto nemělo sebemenší snahu chytnout. Zkusil jsem se podívat na palivový filtr, jestli tam je nafta, je .. Všemožné pojistky co jsem našel jsem zkontroloval a žádná vadná. Auto stálo asi 3 dny a předtím vše v normálu. Nevíte někdo co s tím? Předem díky za odpověď. Octavia 2, 1.9 TDI-PD BLS motor.

  10. Zahájeno uživatelem jakub.loub,

    Ahoj, mám problém. Moje Octavia mě začala po tom co se oteplilo informovat o tom, že mám zkontrolovat chladící kapalinu. V nádržce je kapaliny dost. Trošku jsem pro jistotu dolil, nicméně kontrolka stále bliká. Všiml jsem si při zastavení, že kdyz motor běží, v nádržce není žádná voda, auto jsem vypl a odšrouboval víčko nádržky a veškerá voda hrkla zpět. Co by to mohlo být za závadu? Teplota nepřevyšuje 90°C, není v ní olej, ani auto nesmrdí, občas blbne topení. Děkuji

    • 4 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Sefetin,

    Zdravím, řeším problém s mojí octávkou. Nedávno jsem přijel po delší jízdě a motor při zastavení podivně klepal. Takže jsem vypnul motor a potom nešlo vůbec nastartovat. Točil jsem to asi minutu a až potom to chytlo ale motor pořád klepal. Takže jsem zkusil dobít baterku. 4x jsem nastartoval úplně v pohodě ale pak se při jízdě motor zase rozklepal a dokonce chcípnul. Takže jsem s tím zajel na diagnostiku. Na diagnostice nic nenašli, takže borec zkusil vymazat historii chyb a pak to zase startovalo v pohodě. Ale při cestě zpátky ze servisu se stalo zase to samé. Motor začal klepat a po chvíli chcípnul. Nemá někdo nějakou radu ? Díky.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem RPK,

    Dobrý den, mám takový asi hloupý dotaz, při výměně oleje u auta (1.9TDI BXE) se mění i filtr a těsnění, asi jsme levej, ale stalo se mi, že tudy začal unikat olej a těsnění bylo možná trochu vyboulené, dal jsem nové, z dalšího filtru, a pak už dobrý, ale otázka ní, co jsem udělal předtím špatně ? jednou jsem to asi dotáhl málo, pak už jsem měl momentový klíč a dotahoval na těch 25nm (otázka jak byl momenťák přesný) ale taky k této situaci došlo (únik) je to BXE kliníkový dekl s šestihranem a vyznačeným 25Nm filtr MANN HUMMEL 719/7x vč těsnící "o" kroužek ... před dotažením naolejován další otázka, poradíte, jestli se těsnění dá někde (za rozumnou cenu…

    • 0 odpovědí
    • 997 zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem honza superb II,

    Zdravím pánové. Již jsem bez radný. A proto se obracím zde. Jde o motor 1.9tdi 77kw bxe. Hlava po go s novými sedly vstřiků. Nová vačka s hydroštely a šálky sada od engine team, kabely ke ke vstřikum origo, vstriky s vakuovkou z pojizdného auta. Novy oe pal. Filtr. Po startu se třepe ze by chtěl vyskočit. aktuální spotřeba 0,2-0.3l/h což je nesmysl. Jediné co se me vůbec nezdá je časová odchylka vstřiku. Už nevím co zkontrolovat. Takže budu rád za jakoukoli radu. Díky

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem HAKYxx,

    Dobrý den, po výměně rozvodu mi sjíždí řemen ihned k bloku motoru a u kliky se tře o blok. Zkoušel jsem stary řemen, kladku vyzkoušet bez vodici kladky. Nic nepomohlo. Zkoušel jsem vypodložit napínací kladku a řemen běhal krásně ve středu. Je možné že by byla kladka až moc zapadla ? Přijde mi že při dotazeni se stáhne k bloku a tlačí řemen. Sada SKF kladka litens.

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Karlos335,

    Ahoj ropáci jeden Nováček na holení. Mám 1.9Tdi 2006 77kw BXE 360 000km .A jeden malý dotaz jen na zkoušku jestli to tu ještě žije. Samozřejmě zase to startování . No mě to dělá všechno co je tu již dávno psáno. Špatný raní starty špatný teplé starty .Ovšem jak kdy někdy chytne na otočku jindy točím jako šlak. Ale to až jindy se pobavíte. Ale otázka zní odpojil jsem čidlo teploty u tandemového čerpadla. A Sahara jede furt OK chápu ,ale jak to že mi budík ukazuje normálně teplotu dál ? To jako začne snímat z čidla u chladiče?

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Asdfwow,

    Zdravim, chcem sa opýtať či niekto riešil rovnaký problém. Octavia 2 1.9 TDI 4x4 pri zadliapnuti plynového pedálu pri 2000 otáčkach do 2500 potom už nie je počuť nepríjemné dunenie ( dunivy zvuk) za rady vopred ďakujem

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Tomáš1808,

    Zdravim. Podarilo sa mi ulomiť lievik olejovej mierky pri spodku a chcem ho vymeniť ale mám problém že ten ulomený kúsok neide vytiahnuť. Niekto nejaka rada ako to vybrať? Ďakujem Spoiler Spoiler

    • 2 odpovědi
    • 1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem spoless,

    Dobrý den, nedávno se měnily rozvody a do té doby bylo vše ok. Po rozvodech asi 4 dny na to jsem zjistil, že neotevírá termostat - objednal jsem tedy nový. Nový termostat též neotevíral, tak jsem to zkusil dát do varné konvice. V konvici oba termostaty při 87c otevírají. V autě při teplotě 99,9c neotevřel. Chyba tedy v termostatu nebude. Podle slov mechanika je vodní pumpa v pořádku a auto je odvzdušněný. Nenapadá někoho prosím, kde může být chyba? Předem díky za odpověď. Škoda Octavia 1.9tdi 77kw 2007

    • 6 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Sonsamuelson,

    Dobrý večer ve spolek. Snad jsem koukal dobře a podobně téma nenašel. Pokud tu i přesto je, omlouvám se. Problem. Teď když se v noci dostává rtuť teploměru pod bod mrazu, mám problém. Ráno přijdu k autu, nastartuje a za chvíli mi naskočí na palubovce červeně blikající kontrolka oleje. Když je teplo, neděje se. Vypnu motor a zkontroluju hladinu oleje, hladina OK. Nastartuje, pořád svítí, ujedu cca 1km,zhadnu motor, natočím a už vše ok, ujedu 300km a vše v pořádku. Nevíte co to? Možná by i kontrolka zhasla kdybych jel déle, ale to neryskuji.dekuji

    • 10 odpovědí
    • 8,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem jakub.loub,

    Ahoj, mám problém, který řeším už rok pořád dokola. Po cca dvou měsících se začne tento problém znovu objevovat.. a teď k věci, nemůžu startovat, vždy to vypadá že auto naskočí, ale jakoby zdechne a napodruhé už nechce naskočit, tak napumpuju dvakrát otočením klíčkem a pak dlouho (cca 5-10sek) točím klíčkem a se současným sešlápnutím plynu auto naskočí. Už jsem měnil vstřik i žhavič, mám xkrát vyměněné gumičky (vždy na pár týdnů), teď jsem před měsícem nechal vybrousit hlavu a udělat silnější gumičky, ale problém je zpět, ani autorizovaný servis škoda mi nedokáže říct v čem je problém. Jedná se Octavii 2 kombi, 1.9TDI, 77kW rok výroby 2009, najeto 288tis. Neví někdo na co…

    • 2 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  21. Dobrý den, trápím s nepravidelným výpadkem výkonu motoru během jízdy. Při sešlapnutem plynovem pedalu z niceho nic dojde k vypadku vykonu.Motor prestane tahnout.Při reakci plynovým pedálem (pustim ho a opet přidám) opět běží. Závada se vyskytne nepravidelne při dennodenním ježdění. Můžete mi prosím někdo poradit na co se zaměřit? V paměti zavad zadna porucha neni zapsana.Děkuji. jedna se o motor 1,9Tdi BLS najeto 356tis km

  22. Zahájeno uživatelem Hori,

    Dobrý den, dnes jsem přes VCDS naměřil hodnoty turba. Dole pod příspěvkem je link na video a dále obrázek grafu. Octavia II 1.9 TDI PD, 77KW ,BXE, 2007 Dá se podle tohoto usoudit, zda-li turbo tlačí dostatečně nebo jestli musím turbo vyměnit? Mám totiž jeden problém. 1,2 a 3-tí rychlostí stupeň táhne jak má (měřeno se stejnou octavií,která je ok). Dám ale příklad: Jedu po rovině 120 km/h na 5-tý stupeň. Auto na plyn reaguje trochu lenivě, při přidání plynu. Jakmile je přede mnou kopec cca 12% a já do něj vjedu, rychlost začne i s plynem na podlaze klesat. Jakmile klesne na 100 km/h, musím podřadit na 4-řku a jakmile přidám plyn rychlos…

  23. Zahájeno uživatelem matt84,

    Zdravim, Mam taky cudny problem a rozmyslam ci sa niekto nestretol s niecim podobnym. Pri prekroceni 3000 otacok mi nieco vibruje, rezonuje od motora je jedno aky mam stupen ( na volnobehu mi to nerobi ) Asi po 3200-3300 sa to ustali a prestane, lenze ako nahle pustim nohu z plynu a prejde to cez tie otacky opat to zarezonuje. Takze to nie je len pri akceleracii. Okrem toho auto ide dost dobre, ma tah ... a napr. pri rychlosti okolo 120km ho ani nepocut. Ale dost ma to svte, neviete ?? Nestretol sa niekto s podobnym problemom ?? Vopred dakujem ... Menene rozvody, komplet spojka a zotrvacnik ... 1.9 TDI PD 77kw BJB 2005

    • 7 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem homodel,

    Mám taký problém O2 pre do 1.9TDi 77kw BLS ... padá mi to do núdzového režimu (svieti ESP a bliká žhavenie) najprv to robilo raz za mesiac ale dnes sa to počas cesty stalo 5x hlavne pri rozbiehaní alebo sa to stáva po vypnutí tempomatu ... Po vypnutí a naštartovaní problém zmizne no dnes ostalo svietiť už aj kontrolka motora s chybou P0726 ... Problém so štartovaním nebol až doteraz občas treba dlhšie držať zapaľovanie kým auto naskočí ... Volnobežná spotreba bola 0.6l/h momentálne to skáče od 0.6 po 0.8 môže byť na vine vadný snímač kľuky?

    • 1 odpověď
    • 5,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Mates99,

    Zdravím, cca 14 dní pozoruju snížený výkon na autě. Při sešlápnutí plynového pedálu až na podlahu turbo "zabere" až za cca 1-2 vteřiny a z výfuku se vyvalí obrovský černý dým. Dnes do došlo tak daleko, že auto šlo do nouzáku. Diagnostika psala pokles tlaku, mechanik říkal, že to bude někde díra v sání ale nic nenašel. Poradí někdo ? Děkuji

    • 5 odpovědí
    • 18,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.