ano , a na vsetkych scalach co sa prehrievali a mali okolo 200tis km to bolo vzdy este horsie zrejme kvoli tym milionom plastov okolo co vsetek bordel dostavaju tam kde ma byt
bezne mas auta kde je klima chladic rozbity na carach - lamely doprehynane , medzi nim a vodnym bordel ako na fotkach a smerom dozadu k dalsiemu vodnemu o nieco menej
tieto auta sa prehrievaju bezne , riesil som to aj na dvojrocnej OIV co mala 180tis km ... ak sa tam da pumpa bez clonky kludne v nahrade HEPU , a tri nove chladice NISSENS tak to funguje ok ...
tie chladice moc zivotnost nemaju , klima na SK kde sa sype je malokedy 5 rokov , no a vodne vyzeraju takto , konkretne tu zacal po vymene rozvodu tiect vodny chladic , zrejme nejaka necistota co to drzala pokope pustila , podotykam ze v strede a zozadu ...
stare auta tieto problemy mali sporadicky , je dost mozne aj kvoli tomu ze chladice boli viac dimenzovane v serii a aj kvoli aerodynamike kde nebolo milion plastov a nasavacov okolo nich ze do nich ide vsetek bordel
niekde mam foto tej OIV ale neviem ho najst , ta bola raz tolko zahumusena a to bolo auto co jazdilo dialnice takze nema na to asi vplyv profil tras
Dobrý deň.
Chcem sa opýtať na problém s motorom 1.5 tsi 110kw Evo 2 s vypínaním 2 valcov. Problém spočíva v hlučnosti. Pri vchode na 2 valce pri rýchlosti 80km/h alebo viac sa ozýva dunivý zvuk. S motorom nie sú iné problémy len zvýšená hlučnosť. V nižších rýchlostiach alebo pri vchode na 4 toto dunenie nepočuť.
Za odpoveď vopred ďakujem
Ahoj,diagnostika mi vyjizdi takovouhle chybu ohledne klimatizace,auto 8 let stare, klimakompresor vymeneny za Denso pred 3 roky Nemuze to delat treba uz slaba autobaterie?
Zdravím poradí někdo mam častou Regeneraci na mě Octavii 3 2.0 TDI 135 KW 4x4 2017 ono když to nechám regenerovat na volnoběh tak se do regeneruje ale cca po 3 km se zapne znovu Regenerace měl jsem to na Diagnostice první Delphi pak VCDS a žádná zavadá je divné že když to Regeneruje tak to ani ne zakouří kdyby byl K.O Filtr tak by se měla rozsvítit kontrolka DPF ? .