Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zdravím chtěl bych se zeptat jestli se s tím už někdo setkal mam Škoda Octavia 2.0TDI 100kw kód motoru je AZV facelift 2010 rok V autě svítila chyba motoru a padalo do nouzaku po napíchnutí se ukázalo že je v prdeli škrtící klapka tu jsem koupil novou vyměnil chyba uz nesviti ale auto po nějakém čase cca 14 dní zase padá do nouzaku a rozsvítí se snad všechny kontrolky dam sem foto/video IMG_1740.MOV a píše to porucha motoru reaguje pozdě na plyn a proste to jede v nouzaku co to muže bejt ? Napadá mne jeste ze by kabely mohli být špatně piny k klapce nebo nevím

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Drobeek,

    Zdravím pánové zajímal by mě váš názor co by to tak přibližně mohlo být před 2 dny jsem ujel cca 5 km a začlo mi auto takhle špatně startovat (viz video) také jsem si všiml že se zvedla okamžitá spotřeba na neutrál. Po natankování plný nádrže startuje normálně jinak studené starty bez problému auto bylo na diagnostice a diagnostika nenašla žádné závady motor to je 2.0 tdi PD 103 kw BMM https://www.youtube.com/watch?v=gI4ddue3-vo&ab_channel=DJSTAGGY

    • 5 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Dejv200,

    Ahoj potřebuju poradit, vlastním Octaviu 2 2.0 TDI PD a při každém prvním startu bez ohledu na teplotu auto začne neskutečně kouřit bílý dým po dobu cca 2 - 3 sekund... Auto potom jede normálně žádný pokles výkonu ani zvýšení spotřeby. Když je auto při optimální teplotě, startuje bez problému a žádný dým se už neobjeví. Na internetu jsem se dočetl, že by to mohl být vstřik, přičemž vstřiky jsem nechal ještě před tímhle problémem přetěsnit půl roku zpátky. Budu vděčný za každou radu. 🙏

  4. Zahájeno uživatelem reupnium,

    Zdravim, mam dotaz na vaše zkušenosti s repasem vstriku bosch 0414720404 a cenou pro PD motory. Měl jsem vadné vstřiky.Nechal jsem udelat nejakou zakladni opravu v bosch servisu kdy to stalo kolem 6tis.Vstriky vydrželi asi 3mesice a pak zas.Tak mi řekli, ze se musi udelat nějaký hloubkový repas asi za 6tis jeden, kdy je kompletně rozeberou, vycisti a znovu složí a otestuji. Jako 24litru je dost..Pak mi kamos rekl o nejakem svym znamym, dal mi na nej kontakt at se odkazu na něj a tak volam.Pan mi oznamil, ze kompletni repas dělá za 18tis faj tak ušetřím 6tis jenže pak jsem se dozvedel, ze on vycisti tělo vstriku důkladně a zbytek strev jako tryska,jehla,pruzina…

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem UkrutorRamirez,

    Ahoj. Stalo se někomu, že mu za jízdy upadla napínací kladka na rozvodu ? Jde mi o to, že po opravě kladky jsem jen pro zajímavost nastavil zpátky rozvody a že otočím motorem co to bude dělat. K mému překvapení motor normálně naskočil bez jediného anomalniho zvuku. Jel jsem to projet a motor přede jako kotě i ve vyšších otáčkách. Mám celkem strach 😀 ale hlava se mi sundávat moc nechce... takže otázka... WTF ?

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem petro_cz,

    Zdravim, mam takový problém s 2,0 TDI 103kW , auto regulerně táhne až od 2500 otáček, do této hodnoty mám pocit, že jedu s vlekem. Chová se to následovně: Jedu na dvojku v koloně (1200 otč/min )a chci předjet, dám plný plyn a prakticky nic, otáčky jdou líně nahoru, ale překročím 2500 a je z toho raketa. Byl jsem v servise a vse je v pořádku, prý!! Ale jen prý turbo dává menší tlak, než požaduje řídící jednotka, co s tím! Najeto 40 000 Km, nové turbo (odešlo, praskla příruba). Šíleně mě to leze na nervy, když vím, že to auto může jet lépe a já to musím točit jak formuli. DSíky za radu a postřehy.

    • 12 odpovědí
    • 33tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem véčko,

    Dnes jsem zjistil, že senzor diferenčního tlaku je z poloviny spálený a zdeformovaný teplem a přední silnější hadička je vypadla mimo. Před cca měsícem vyměněn EGR ventil. Prosím o radu čím mohlo zahoření a spálení vzniknout. Děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Tomáš jar,

    Prosím o radu. Mám octavku 2.0 tdi 103Kw bkd a za studena má vibrace motoru, bylo mi řečeno že je to špatný setrvák, ale ono to po výměně dělá stále.

    • 17 odpovědí
    • 17,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem gula221,

    Mám problém. Neviem ako to popísať. Najskôr mi to robilo na trojke keď som pomaličky pridával tak auto akoby vynechalo a zasa išlo a zasa vynechalo a potom už išlo dobre. To všetko asi za jednu sekundu. Teraz mi to urobilo aj na dvojke. Neviem či motor vynecha ale mám pocit, že to môže byť aj spojka tak ako keby šmykla. Počul som aj divný zvuk od motora ale to všetko tak okolo jednej sekundy.

  10. Zahájeno uživatelem Ondra RS2,

    Zdravím,cca 2 minuty po startu mi začne lehce jit šedobílý dým z výfuku auto vynechává a otáčky drží,ale spotřeba na volnoběh se vyšplhá z 0,6 až klidně na 1,8l a pak se to uklidňuje, když se to ohřeje, přestane to dělat... jezdí to normálně,tah dobrej.Vstriky vyčištěný a zkontrolovaný.Věděl byste někdo poradit? 2.0 TDI 125 kw BMN

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem sas,

    zdravim po vymene holo motoru se musely prehodit i agregaty vstriky zhavice atd,tak prvni start kdyz to stoji napr. pres noc tak to dyl chyta jakoby na 2 valce,ale pak to chytne pak uz to chyta behem dne ok,vcera jsem promeril zhavice i napajeni a ok,tak me napada ze pri montazi vstriku pri vymene motora byla demontovan vacka s vahadly na vstrikovace ,co jsem zjistil tak melo dojit k nastaveni tech vahadel kde jsou kontra matky,muze to mit vliv ?pripadne postup nastaveni a serizeni tech vahadel.dik

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem mates118,

    Zdravím ,setkal jste se někdo s tímto problémem?Motor začal hvízdat pouze při jízdě...při neutrálu to nedělá...nejvíce při akceleraci.Trochu ztratilo výkon a má vyšší spotřebu.V pátek už začalo i pokuckávat a rozsvítila se ponorka (asi 5 kodu chyby a vše kolem Lambda sondy) .Myslíte že by to mohl být nětěsnost v intercooleru?Chtěl bych provést tlakovou zkoušku jestli není někde prasklá hadice ,ale je pravda ,že někdy to nedělá skoro vůbec a někdy je to zase dost hlasité...díky

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Petan290,

    Dobrý den, prosím Vás, mám Octavia II 2.0tdi 2007, když mám auto nastartované na volnoběh, tak to dělá takové divné zvuky, takové klepání a když jedu a šlápnu na plyn, tak ty zvuky začnou ještě víc a cítím vibrace na volantu, na pedálu plynu a v celé sedačce a když sešlápnu spojku, tak necítím ani neslyším nic.. Co myslíte? Mohli by to být silentbloky motoru? Před nedávnem mi tam měnili spojku i setrvačník.. Zkusil jsem to nahrát, na videu se dvakrát za sebou přidal plyn.. Děkuju moc, pánové.VID_20210921_174932 (1)

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem reinxed,

    Jak náročná na výměnu a na čas je demontáž starého a montáž nového turba? Děkuji.

      • Pozitivní
    • 48 odpovědí
    • 68tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Věci se mají následovně, turbo čištěné a nastvené u firmy se tím zabývající. Při druhé regeneraci od výměny turba auto přestalo táhnout a od té doby co se týče tlačení turba ani ťuk. Zkontrolovány následující věci: sání těsné, tlakované kompresorem, podtlakové hadičky 2 x i zkoušené jestli drží podtlak a to včetně baňky na turbu, egr jsem zkoušel zaslepit u sání bez výsledku. Přikládám log z jízdy, kde je vidět že turbo netlačí. Ačkoliv to z toho může vypadat na špatné turbo, tak pokud přes vcds dělám základní nastavení (jak si motor drží zvýšené otáčky a nastavuje si turbo) tak to normálně proběhne i se zvyšuje tlak jak má. Za jízdy nikoliv. Z toho jsem usoudil že turbo …

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem rebius,

    Ahoj, při poslední výměně filtru a oleje jsem si všiml, úniku oleje z nejspíše nějakého membránového ventilu viz. přiložené foto. Začal jsem si všímat vyšší spotřeby oleje během loňského léta, ale závadu nebylo možné přímo odhalit jelikož, jsem 2x měnil olejové čidlo kvůli špatné funkci. Olej jsem dolil naposledy někdy loni v říjnu a celou zimu ok. Letos tuším v květnu při velkém zvýšení teplot se ozvala kontrola hladiny oleje musel jsem dolít a to se opakovalo ještě v srpnu asi po 5000,-. Od té doby zase klid až teď jsem si všiml, že olej opravdu uniká. Nesetkal jste se s tím někdo ? Co to je vůbec za součást ze které je únik ? …

    • 2 odpovědi
    • 9,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Radek3244,

    Zdravím, mám takový problém. Začalo to z ničeho nic, když jsem se rozhodl nastartovat (den předtím jsem jel a vše bylo ok, auto tahalo jak normálně žádný pokles výkonu.) IMG_0068.MOV motor běží na volnoběh normálně, ale vůbec nejde do otáček. Měl jsem plyn na podlaze ale motor nešel nad 1100ot. Při sešlápnutí plynu začal hulit černý dým z výfuku, druhý den byl už šedý. Auto se ani nerozjede, ze předu motoru jakoby něco syčelo. Zkoušel jsem odpojit vzduch. filtr a váhu vzduchu ale nic nepomáhá. Všiml jsem si že předek motoru a pod klapkou je od oleje. Neví někdo na co se zhruba zaměřit? děkuju za odpovědi, přikládám video.

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem sas,

    zdravim po zkur. rozvodech ktere jsem si nechal na podzim delat a strihl se predelany steft napin. kladky jsem koupil holej motor,a nechal vymenit,ted kdyz jej nastartuji tak silne cerne dymi a sviti kontrolka motoru,zjistily ze je praskla spojovaci trubka mezi chladicem vyfu. plynu a turbem muze to byt tim?.dik

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem MarekE,

    Ahoj lidi, mám problém u 2.0 TDI před fl, v otáčkách 1800 až 2000 se objevil podivný zvuk(hukot) plus malé vibrace. Převodovka a poloosy měňené, spojka též.

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem sas,

    zdar ve viku hlavy je integrovano odvetrani ,mam problem ze se mi ztraci olej,mam potecenou pravou stranu hlavy ,myslel jsem ze mi propousti tesneni pod vikem ,ale zjistil jsem ze s prave strany boku vika smer k baterce je vyvod nejaka dirka od toho pcv ventilu,a stama mi tece olej zrejme pak stika na vyfukove svody a tam se spali,pac kdyz stojim tak citim v kabine smrad z spaleneho oleje

    • 0 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem zembajan1,

    Zdravím, mam neriešiteľný problém pri prvom rannom štarte. Auto nastartuje na brnk len zadymi na modrobielo asi 10s už si neviem s tym rady su tam nové zhavice, baterka, vstrek repas + stolica, tandem pretesneny, rozvody vymenene+ nastavené, vstreky pretesnene,egr vyčistené. Zerie trochu oleja volnobeh ked je zohriaty motor je nekludny diagnostika neukazuje úplne že nič všetko v poriadku. Všimol som si ze pod egrkom tecie olej môže s tým niečo byť ?

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem lord.sr,

    Zdravim. Mam problem s motorem 2.0 tdi pd bmm motor mi zere a moc nejede. Je to v skoda octavia scout. Uz jsem ji s timto problemem koupil a uz si nevim rady. Nevim cim driv zacit, zacnu tim ze moc zere mam prumer 9 litru na dalnici jizdou kolem 130kmh a 550km v kuse kdyz jedu okreskou a treba mi ukazuje 5.5litru okamzita a ja lehonce pridam, ze na motoru ani neni znat ze by zabral tak mi ukaze treba 14 litru a nic se nedeje. Menil jsem ventil n75 na turbo za novej, vahu vzduchu za novou, dotahnul jsem podle navodu vahadla na vstriky plus seridil vacku na nulu, to prej je nejlepsi hodnota. Turbo podle torque dava 1.5baru ale podle delphi diag se trosku louda nez da co je …

    • 6 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Agraelos,

    Zdravim, chtěl bych se, prosim, zeptat. Mám problém - už nějakou dobu se motor při volnoběhu (cca 800 ot./min) skoro pořád hejbe pod kapotou v motor. prostoru, jak za studena i za tepla, při různejch teplotách. V interiéru je chvění nepříjemně cejtit, občas to lze poznat i z venku. Ručička otáčkoměru při volnoběhu nikam nekmitá. Při držení plynu a následným zvýšení otáček (cca 1000 ot./min a víc) se motor téměř uklidní, dokud nepustím plynovej pedál. Sešlápnutí spojky nemá žádnej vliv. Během jízdy je vše v pořádku, jízda je plynulá, auto správně akceleruje. Nikde nic nebouchá, starty bezproblémový, vejfuk nadměrně nekouří, standardní spotřeba (tankování na Ben…

      • Líbí se mi
      • Díky
    • 15 odpovědí
    • 36,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Jarek Pavlata,

    Ahoj, mám problém s ventilátory chlazení ..spínají se samy hned po otočení klíčku.. i teď v zimě.. Zkoušel jsem auto zkontrolovat se svou hobby diagnostiku Delphi a když si zobrazím jednotku budíků, ukazuje mi to teplotu chladící kapaliny -50°C, ovšem když se podívám přímo na jednotku motoru, tam teplota chladící kapaliny odpovídá realitě. Vyměnil jsem už obě čidla teploty chladící kapaliny (G62 a G83). Kde je tedy problém? Je možné že v budících? Jinak diagnostika mi vypsala tyto chybové kódy: Motor: C0076 a C05F7 Budíky: 00003

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Linuxnet,

    Zdravím, nevím zda se to už tady řešilo. Ale neřešil jste někdo čidlo klikovky? Mám dole převodovku, nové čidlo i snímací kroužek, ale motor nenastartuje. Už jsem to rozdělal dvakrát. Ale netuším kde je chyba. Máte někdo nějakou radu?

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.