petro_cz Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Zdravim, mam takový problém s 2,0 TDI 103kW , auto regulerně táhne až od 2500 otáček, do této hodnoty mám pocit, že jedu s vlekem. Chová se to následovně: Jedu na dvojku v koloně (1200 otč/min )a chci předjet, dám plný plyn a prakticky nic, otáčky jdou líně nahoru, ale překročím 2500 a je z toho raketa. Byl jsem v servise a vse je v pořádku, prý!! Ale jen prý turbo dává menší tlak, než požaduje řídící jednotka, co s tím! Najeto 40 000 Km, nové turbo (odešlo, praskla příruba). Šíleně mě to leze na nervy, když vím, že to auto může jet lépe a já to musím točit jak formuli. DSíky za radu a postřehy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrccko Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 nie som odborník, ale pouvažoval by som aj nad váhou vzduchu, prípadne niečo by mohlo byť v rozvodoch, resp. či oni sa v nich nešprtali pri výmene turba. Zdá sa mi, že tu už bol aj taký prípad, že hneď odišlo aj nové turbo po pár km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Zdravim, mam takový problém s 2,0 TDI 103kW , auto regulerně táhne až od 2500 otáček, do této hodnoty mám pocit, že jedu s vlekem. Chová se to následovně: Jedu na dvojku v koloně (1200 otč/min )a chci předjet, dám plný plyn a prakticky nic, otáčky jdou líně nahoru, ale překročím 2500 a je z toho raketa. Byl jsem v servise a vse je v pořádku, prý!! Ale jen prý turbo dává menší tlak, než požaduje řídící jednotka, co s tím! Najeto 40 000 Km, nové turbo (odešlo, praskla příruba). Šíleně mě to leze na nervy, když vím, že to auto může jet lépe a já to musím točit jak formuli. DSíky za radu a postřehy. Zdravím..taky nejsem odborník, ale kdyby to byla váha vzduchu, tak by se to po napíchnutí mělo objevit jako závada. Zkus se taky podívat, jestli nemáš prasklou hadici od turba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petro_cz Posted July 30, 2009 Author Share Posted July 30, 2009 Zdravím..taky nejsem odborník, ale kdyby to byla váha vzduchu, tak by se to po napíchnutí mělo objevit jako závada. Zkus se taky podívat, jestli nemáš prasklou hadici od turba Hadice je taky nová, to jsem nenapsal..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
one_lemon Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Zdravím..taky nejsem odborník, ale kdyby to byla váha vzduchu, tak by se to po napíchnutí mělo objevit jako závada. Zkus se taky podívat, jestli nemáš prasklou hadici od turba Tak já už vůbec nejsem odborník, ale když mi tuhle zimu kuny prohryzali 3 kablíky ze 4 včetně opláštění od váhy vzduchu, jednotka ani nepípla. Zjistil jsem to výrazným snížením výkonu motoru. Když jsem otevřel kapotu bylo vše jasné. Takže váha vzduchu nebo její nastavení by mohla být cesta (ale taky možná ne). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petro_cz Posted August 1, 2009 Author Share Posted August 1, 2009 Tak já už vůbec nejsem odborník, ale když mi tuhle zimu kuny prohryzali 3 kablíky ze 4 včetně opláštění od váhy vzduchu, jednotka ani nepípla. Zjistil jsem to výrazným snížením výkonu motoru. Když jsem otevřel kapotu bylo vše jasné.Takže váha vzduchu nebo její nastavení by mohla být cesta (ale taky možná ne). Tak jsem udělal malý test, odpojil jsem konektor váhy a auto jede úplně stejně. Je tu někdo, kdo by mohl zkusit a napsat stav jak se auto chová. U mě absolutně stejný stav. Divný ne? V servisu nenašli nic. Díky za spolupráci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
one_lemon Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Tak jsem udělal malý test, odpojil jsem konektor váhy a auto jede úplně stejně. Je tu někdo, kdo by mohl zkusit a napsat stav jak se auto chová. U mě absolutně stejný stav. Divný ne? V servisu nenašli nic. Díky za spolupráci Ja jsem pocítil výrazně slabší výkon při vyšších otáčkách a vyšší rychlosti na dálnici. Těžko to odhadnout, ale kdybych musel, tak bych řekl 20% výkonu dolů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tora Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Zkusit to napíchnout, projet akční členy, a pak si dát zkušební jízdu a mít to napíchlý a viděloby se něco víc co by to mohlo být. Teď jsem zkoušel O1 a měla zatuhlý ty naklápěcí lopatky u turba. Ale ta jela na 75% pořád. Možná ta váha, ale je divný že se to pak chytne, jako když už to pak zase je vše funkční. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petro_cz Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 Zkusit to napíchnout, projet akční členy, a pak si dát zkušební jízdu a mít to napíchlý a viděloby se něco víc co by to mohlo být. Teď jsem zkoušel O1 a měla zatuhlý ty naklápěcí lopatky u turba. Ale ta jela na 75% pořád.Možná ta váha, ale je divný že se to pak chytne, jako když už to pak zase je vše funkční. No po hrozném bádání zjistili v servise, že mámdost špinavý filtr vzduchu, po výměně se to už nedusí, ale pořád když si sednu do 1,9 TDI 66kW, a na dvojku sešlápnu plný plyn, tak hrabe, tohle fakt jede až od těch 2500 ot/m je mi divný, že prostě tenhle nový motor to nedá od spodu, v servise to uzavřeli tím, že to bude asi vlastnost toho 16V motoru, stále mě to žere. Takže jestli tu někdo přišel jak to řešit, budu rád když se podělí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcus Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Zdravim, mam takový problém s 2,0 TDI 103kW , auto regulerně táhne až od 2500 otáček, do této hodnoty mám pocit, že jedu s vlekem. Chová se to následovně: Jedu na dvojku v koloně (1200 otč/min )a chci předjet, dám plný plyn a prakticky nic, otáčky jdou líně nahoru, ale překročím 2500 a je z toho raketa. Byl jsem v servise a vse je v pořádku, prý!! Ale jen prý turbo dává menší tlak, než požaduje řídící jednotka, co s tím! Najeto 40 000 Km, nové turbo (odešlo, praskla příruba). Šíleně mě to leze na nervy, když vím, že to auto může jet lépe a já to musím točit jak formuli. DSíky za radu a postřehy. Ahoj, já měl kdysi to samé a bylo to opravdu váhou vzduchu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief1 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 (edited) Zdravím, riešim teraz podobný problém na svojom zánovnom BKD. Motor sa mi zdá pocitovo mdlí do 2500ot a leniví na rozbehoch oproti známeho Golfu V 1.9TDI. Po prekročení týchto otáčok vystrelí tak ako má. Žiadne závady na vagu niesu, auto sa inak správa v poriadku. Najazdené poctivé km, 72tis.Teraz k otázke. Podľa indícií by to mohla byť váha vzduchu, ale nesedí mi ešte jedná vec. Od cca 1800 do tých 2500ot je počuť jemné syčanie od sania, po prekročení 2500 otačiek to pomynie a auto vystrelí vpred. Príde mi to ako keby si sám vypuštal pretlak dokiaľ sa v tých 2500ot nechytí váha. Je to možné? Turbo nehúka, zdá sa byť v dobrej kondícií a nije cítiť žiadne zašklby na ťahu od nízkych otáčiek, takže predpokladám že VGT regulácia funguje. Hadičky podtlaku som letmo skontroloval a nevyzerali byť nijak poškodené.Viete mi potvrdiť vadnú váhu, poprípade čo by som mal zmerať alebo skontrolovať na VAGu.Vopred ďakujem za každú radu a prikladám video v ktorom je slabo počuť to syčanie a nábeh krutiaku od 2500ot: https://onedrive.live.com/redir?resid=e6152b54e99817f7!10186&authkey=!AOLJ6yk8fe3GFMU&ithint=video%2cmp4 Edit: Dneska prebehla výmena váhy vzduchu a je to hneď o 100% lepšie Edited May 27, 2015 by Thief1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek2593 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Zdravím poprosil bych vás ó radu .jak jedu tak mi cuka motor dnes jsem jel po dálnicí šlapol jsem na plyn plnej a auto jelo max 120kmh nechtělo to vůbec jít .jeto Octavia 2 .103 kW . prosím vás poraďte mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miketim Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 Ak by niekto hladal odpoved k tomuto, tak cez vcds treba urobit Basic settings Charge pressure control .. cize urobit "zakladne nastavenie turba" .. da sa to vraj aj cez delphi. ;) to iste aj ked sa robi vymena EGR - basic settings egr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.