Tak to byla asi hodně vypečená náhoda! Opět to nejde. Už mi šlehne 😞
Moc prosím o konzultaci, jsem už blízko. Dnes jsem naměřil na výstupu z podvolantové jednotky J527 na pinu 17 (černý kabel) po zapnutí zapalování v pořádku napětí. Do jednotky centrální elektriky G519 to však na černý kabel v sekci G pin 11 nedorazí. Takže bych chtěl zkušebně po zapnutí zapalování tam to napětí přivést z pojistky s trv. napětím a v případě úspěchu ten kabel mezi jednotkami nahradit. Mám schema zapojení, nicméně bych se předtím, než cokoliv provedu, chtěl ujistit, že je správné a souhlasí s mým autem. Čerpám z dílenské příručky viz obr. ze sekce Základní schema - Octavia II, od května 2004.
Moje je Octavia 2 1.9TDi 77kw kombi kód motoru BXE r.v. 2006
Moc prosím o pomoc... děkuji
Evropská komise nechce za žádnou cenu opustit svoji mantru a vysněný cíl, spočívajícím v bezemisním světě. Pomalu na povrch vyplouvají určité fragmenty a střípky z nedávných rozhovorů zástupců EK a zástupců evropského automotivu o budoucnosti automobilového průmyslu. Co tak např. nařídit firmám, že obnova jejich vozového parku bude spočívat v nákupu jen bezemisních vozidel, vůbec nehledě na to, že ještě nemáme rok 2035, prostě a jednoduše už teď, pokud možno co nejdříve. Nejednalo by se snad o zásadní prolomení principů, na nichž stojí soukromé podnikání? EK je to asi už všechno jedno, hlavně veřejně nikdy a nikde nepřiznávat, že šlápli tak nějak do něčeho smradlavého. Že se to lidem nelíbí, že se to firmám nelíbí, že se to některým státům EU nelíbí, že průmyslová výroba pokulhává, že energie máme drahé? No a co? My jsme tak Vaším prostřednictvím rozhodli a přes toto vlak nepojede. My máme pravdu, pravdoucí a basta, držte hubu a krok. Ne, nemusím mít rád současnou americkou administrativu, ale v jednom měl její víceprezident asi pravdu. Evropa, alias EK vůbec nemá zájem naslouchat hlasu občanů EU.....