Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 20V

  1. Zahájeno uživatelem Luďa YES,

    Poradíte? Octavia 1 1.8 20V bez turba Po nastartování točí 1500 rpm na "sytič" a drží to 7 - 10km - strašná spotřeba !!! Jde přenastavit v řídící jednotce dřívější vypínání "sytiče" - zvýšených volnoběžných otáček? Jde to VAGem? Poraďte, kde to najdu (název parametru), ať se na mě zase ve Škoda servisu kluci neučí za mé peníze.

    • 4 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem PetrStarek,

    Ahojte, nevíte náhodou někdo jak přenastavit předstih u 1.8 20V AGN??? Jezdim teď na E85, tak bych ho potřeboval zvětšit. V jak na to sem nic nenašel a v VISce taky ne..

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  3. Zdravím,obracím se na vás s docela vážným problémem,mám octavii 1.8t 4x4 ARX rok 2001 Dneska ráno jsem chtěl nastartovat a rožly se mi kontrolky ale hned zhasly a auto už na další otočení klíče už vůbec nereaguje ani kontrolky se už neroznou,tak jsem chtěl zamknout auto a zkusit to za chvíli ale ani zamknout nejde (mám origo. Central na D.O.) Jako by mi vůbec nešla elektřina,ale. baterka to není. Děkuji za jakoukoliv radu co to může být

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Robneco,

    Dobry den prosím vás jestli by mi někdo nepomohl jak patří zapalovací kabely , nevím jak zapojit když jsem je vyndal .

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Musar,

    AHOJ mám Octavii 1.8 20v a už delší domu mě trápí jedna nepříjemnost. Když nastartuji motor tak mám první 3-4 minuty vyšší otáčky volnoběhu nějakých 1200 a po 3 - 4 minutách se otáčky vrátí do normálu kde mají být teda na nějakých 750 ot. A je jedno jesli startuji když je venku teplo nebo teď, když je chladněji.Nevíte někdo čím by to mohlo být???? Díky za odpověd

    • 5 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Petik_hell,

    Zdravim. Zjistil jsem že při studeném motoru se zřejmě pomalu natlačí olej do šponováku přestavovače a zvoní řetěz. Olej vyměněn. Nemá někdo zkušenosti s rozebráním přestavovače?

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Petik_hell,

    Zdravím, Mám problém. Při sepnutém sytiči a chladnějším počasí stačí i 12 stupnů se ozývá z motoru mezi aletrnátorem a rozvodama rachoditej zvuk až po takový pískání nebo spíš bzučení. Jako by ,,něco jelo na sucho" A je to docela evidentně slyšet. Zvláštní je že po vypnutí sytiče cca 3 - 5 minut to zmizí. Neřešil to z vás někdo? Nemůže to být píst napínání řemenu? nebo ucpanej kanál pro olej? Děkuji za odpověď.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem šmoula84,

    Zdravím, mám takovýto problém na své octavii (1,8 92kw r.v 8/1999 AGN),nastartuju a auto cca v 2 minutovém intervalu chcípá.Dělá to na volnoběh,dělá to i za jízdy.Když auto chcípne tak ho nastartuju a zase cca 2 minuty jede.Jinak co se týče výkonu vše je v pohodě.Auto je předělané na plyn,ale dělá to jak na benzín tak i na plyn.Byl jsem na VAGU a ukazalo to chyba 01182 výškové nastavení, a váha vzduchu slabý signál,ale váhu vzduchu jsem kupoval před dvěma týdny novou.STARTOVÁNÍ JE V POŘÁDKU.Předem díky za všechny rady. ještě doplním je vyměněna váha vzduchu a škrtící klapka.Po výměne škrtící klapúky zmizel kod 01182,ale problém s chcípáním přetrvává.

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Radek Škarvada,

    Zdravím,mám Octavku 1.8 20v 92kw rv 97, občas při studeném startu běžel motor nepravidelně a škubal,diagnostika mi vyhodila chybu nastaveni skrtici klapky a chybu netesnost saciho potrubí,nebo přerušené vedení. Nicméně hledal jsem v motoru kolem škrtící klapky a narazil na 2 děravé hadice,zajímalo by mě k čemu přesně slouží a co je to za hadice konkrétně,a nejlépe i kde se dají sehnat? a je možné že to škubání spůsobují právě tyto porušené hadice? Přikládám foto s označenými hadicemi. Díky za rady.

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem King_tom,

    Zdravim vas,ja vim ze uz tenhle topic je tady uz asi nekolikrat ale ja ho tady proste nenasel Tak sem zalozil novej doufam ze to nikomu nevadi. Chtel bych se zeptat kolik vam zerou motory 1.8(bez turba)? Uvazuji o koupi octavky s timto motorem. Dekuji predem za odpovedi S pozdravem Kingtom

      • Pozitivní
    • 30 odpovědí
    • 45tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Andrew,

    Koupil jsem Octavia 1.8 20V a měla spotrovní filtr, dostal jsem na to i přípravky na mytí a na postřik toho filtru, ale slyšel jsem na sportovní filtry negativa, že nezadržují prach tak dobře jako klasické a motor tolik nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, co je na tom pravdy???? A který filtr je lepší na spotřebu. Rád si vyslechnu vaše názory, děkuji.

      • Pozitivní
    • 152 odpovědí
    • 45,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem -MarTiN,

    zdravím chtěl bych se zeptat zda by šlo dát do Octavie 1,8 20V slx turbo za případné odpovědi Děkuji

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Michal Myšák Honc,

    zdravim schanim vahu vzduchu mam podezreni ze nedela to co ma tak bych chtel sehnat nejak levne na vyzkouseni. nemate nekdo? dikes

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Snovotny,

    Mám prosbu o radu. Stává se občas nepravidelně, že při dojezdu kolony, na červenou, kruhák dojde k zhasnutí motoru. Pak nejde nastartovat. Někdy se podaří třeba během minuty někdy i 15 minut. jednou jsem auto i odtáhl a nahodile zkusil asi za hodinu nastartovat a OK. Párkrát se mi také přihodilo, že při plynulé jízdě cca 120 motor najednou měl tendenci chcípnout a zase záškubem se rozběhl. Interval těchto příhod zcela nepravidelný a nahodilý. Po zásahu servisu, chybové hlášení odkazovalo pouze na závadu kolem vzduchového filtru, byla vyčištěna škrtící klapka provedeno přenastavení vyměněn filtr. Vše se zdálo OK, ale bohužel to nepomohlo. Nerad bych nechal servis prov…

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 9,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem ambrosius,

    Prosím poraďte!!! Mám Octavii 1.8 20V a poslední dobou se mi stává že z ničeho nic přestane jet a ikdyž mám plyn na podlaze, tak tam teče jen asi 12l benzinu.Auto uplně zbrzdí a někdy má motor nepravidelnej chod, jak na tři válce.

    • 100 odpovědí
    • 35,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem beruska1109,

    dobry den, začal se mi přehřívat motor 1,8 20v T , a zjistil jsem ze po vypnutí kličku se ventilátore u chladiče vypnou. začalo to bez varovaní , najednou. dekuji, tak chladic je ve spod studeny.

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem sunny1986,

    Ahoj,řeším ted takový problém,že když se mi zahřeje auto a vice šlápnu na plyn,začne pocukávat a střilet. Jedná se o 1.2 20v 92kw Procházel jsem veškeré hadice,a narazil jsem na hadici sání urvaný ten malý boční vývod,může to dělat to?? A chci se ještě zeptat z toho bočního vývodu je hadička která se rozdvojuje a jedna vede kousek navrchu a ta druhá někam dolů do motoru,která je nastrčena do takového většího otvoru,ale ta byla a je z toho otvoru povytažena a cela roprazskana a nejde tam zasunout.Může m někdo vysvětlit kam a na co ty hodičky jsou a jaký můžou mít vliv??Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Jenda-plzen,

    Ahoj pánové potřeboval bych login k octávii I 1,8 92 kw rok 1998. Univerzální 12233 login do EDC15 to napíše chybu. Poradí někdo. Address 01: Engine (06A 906 018 DJ) 09:47:08 Group 002 800 /min RPM 1.85 ms Time 3.71 ms Time 3.40 g/s Mass Flow

  19. Zahájeno uživatelem Petik_hell,

    Zdravím. Prosím o radu. Mám Octavia 18 20 v 92 kw. Problém se startováním. Starter jako by se lepil. Vysune se pastorek pootočí 2 - 3 x klikou a zůstane viset. Většinou u zahřátého motoru. Sporadická porchucha. VAG nic nehlásí. Jedná se o starter Bosch 0 001 107 022. Včera jsem měnil držák uhlíků a pro sichr jsem vymazal adaptace a provedl základní nastavení. 5 startů ok 6 ne.. pak se to po několika pokusech opět opakovalo. Kde je problém? špatné pouzdro volnoběžky? Nebo vadný kontakt uvniř cívky starteru? Díky za rady. V jiných tématech jsem našel téma starter, ale tento problém nikdo nikde nepopisuje.

    • 3 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem mysak9,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, mám v plánu koupit Octavii, 1.8 20v 160tkm najeté. Pán mi psal, že za studena drží špatně otáčky a že je to váhou vzduchu a že by chtěla vyměnit a že by bylo potřeba udělat rozvody, které byly dělány nějak kolem 100-110tkm. Tak bych se chtěl zeptat, zda je možné, že ty otáčky můžou být jen tou váhou vzduchu? A taky bych se chtěl zeptat na kolik cca ta váha+rozvody přijdou. Děkuji moc PS: Prosím nediskutovat na názory, že je to špatný motor atd. Děkuji

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Petr 156,

    Ahoj. Mám celkem závažný problém s Octávií 1,8 r1997. Včera jsem nastartoval auto a motor okažitě zhasl. Když jsem chtěl nastatovat podruhé, tak se od motoru ozývalo chrčení a motor nechtěl nastartovat.... Klínový řemen se při startování velmi lehce protáčí a jde vidět, že motor občas poskočí, ale to je celé.... Zní to, jako by bylo stržené ozubení ve startéru. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky, Petr.

    • 4 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem jirka2502,

    Dobrý den, vím že se zde tento problém již určitě řešil, ale snad mi někdo odpoví. Před časem jsem vytočil dvojku víc než jsem zřejmě měl, místo trojky jsem tam zařadil rovnou pětku a po ujetí zhruba 500 metrů začalo auto cukat a při podřazení chcíplo úplně. S velkými problémy jsem nastartoval a dojel domů, auto jsem musel držet v otáčkách. Když jsem zaparkoval, hrozně smrděl benzín, začal jsem to řešit příští den. Velké problémy s nastartováním, auto na volnoběch kolísalo jako blázen, tak jsem odpojil váhu vzduchu a auto se celkem zklidnilo l to startovalo normálně. Tudíž jsem koupil tu samou váhu vzduchu Bosch, vyměnil, auto dal do san plusu (servis a prodej škodovek) n…

    • 1 odpověď
    • 2,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Jerry.77,

    Zdravím,mám dotaz,dnes mi spadl rozvodák,napínací kladka vyrvaná z hlavy válců.Za kolik se dá taková hlava opravit(ventily jsou ok),popřípadě,jestli se radši oplatí koupit nová...díky za názory. ...kdyby náhodoou měl někdo k prodeji hlavu na octu I r.v.98,1.8 20V tak mi prosím dejte info,díky.

    • 3 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem kolinko0311,

    Ahoj, prosím o radu. Mám škodu Octaviu ´98 : 1.8, 20V. Mám s ňou problém pri rozbehu za studeného motoru. ( A to ešte ani nie je zima .) Nech prídám plynu koľko chcem, auto nejde, naopak , akoby chcelo zastaviť. Na palubnom počítači mi vtedy ukáže spotrebu aj 30 litrov. Skúšal som rozny benzín, natankoval som aj kvalitnejší a nepomohlo. Ďakujem za pomoc

    • 16 odpovědí
    • 8,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem wdave,

    Ahoj, zajímali by mě zkušenosti s firmou profichip s.r.o. Nechali by jste si tento motor chipnout? U uvedené firmi uvádějí +10Kw a +30Nm. U firmy Bit power nabízejí chip na 103Kw a 195Nm. Zajímalo by mě od koho firmy berou firmware řídicích jednotek nebo jestli ho vyvíjí sami. Popřípadě doporučit nějakou firmu. Nejlépe kraj jihomoravský

    • 3 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.