Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  1. Škoda Octavia 1.8i 20V

    • 6 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  2. Skrtiaca klapka

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,6k zobrazení
  3. Škubající motor 1.8 T 1 2

    • 34 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
  4. škubání 1.8T

    • 19 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  5. Spojka

    • 4 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  6. Sport. kat., dynamizér?? 1 2 3

    • 68 odpovědí
    • 13,2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim Priatelia.Vlastnim Skodu Superb 3 combi treti rok.minulyt rok pravidelna vymena prednych i zadnych brzd vzdy brzdenie bez problemov.tento vikend sa mi ale prvy krat stalo ze pri brzdeni som ucitil jemne poklesnutie pedala. mozno tak 1 cm.najprv to bolo v kolone pri nizsej rychlosti potom v cca 100kmh a naslednom brzdeni pokles.brzdny ucinok sa nijako nezmenil.spravilo to  tri krat predtym nikdy odvtedy rovnako.nestretol sa s tym niekto pripadne poradit kde by mohol byt problem?.ako som pisal brzdy su rocne a dobre zabehnute.Diagnostika nehlasi ziadny problem,rovnako som pozeral unik kvapaliny nie je ziadny.vopred dakujem za kazdy nazor ci radu
    • Ahoj všichni, mám dotaz na vibrace začínající při jízdě nad cca 70-80 km/h. Je jedno jestli jedu na čtyřku nebo pětku (jde o 1.0 55kw), jestli jedu na rovince, z kopce nebo do kopce. Čím víc sešlápnu plyn, tím víc vibruje celý auto (hlavně pedály a volant), ale jakmile dám nohu z plynu, tak hned vibrace přestanou. Byl jsem na vyvážení kol a vše OK. Mimochodem jde o auto po nehodě na PP kolo. Vyměnilo se vše potřebné (poloosa, rameno, tyčky atd...). Jediný co mě napadá je buď ta poloosa, ale přitom je nová a nebo uložení motoru. Máte ještě nějaký nápad co by to mohlo být? Dík moc!!
    • Dělal jsem to sám doma.Používal jsem přípravek Protech CarbonX K1+K2 , nastříkal jsem vždy do  jednoho sacího kanálu přípravek K1 nechal působit cca 30 min a pak stříkl přípravek K2 a ručně pomocí různých šperháků a kartáčků to šudlil, poté odsál rozpuštěný karbon a vyfoukal ventily kompresorem, dělal jsem to tak dlouho dokud to nebylo čisté.
    • Ano ,bol vadný regulator v alternatore
    • Tak se mi minulý týden po 165 tis, km zadřel kompresor klimatizace Denso. Doufal jsem, že se to nikdy nestane, ale má to sečtené. Za cenu nového dílu a výměnu, kterou mi řekli v autorizáku, bych si možná mohl koupit nové auto, takže volba padla na neorigo Valeo i s prací za 10500 Kč vč protiúčtu za rozbitý.   Zdar
×
×
  • Vytvořit nový...