Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem RuleZZzz,

    Zdravím borci, mám taký problém s mojou Octaviou 1,9 TDI 66kW AGR, 1999. Pri studenom motore hneď po naštartovaní má motor niekedy pravidelný, inokedy nepravidelný chod. Najčastejšie je chod nepravidelný. Chod motora sa upraví až po jemnom priadní plynu, ale len na chvíľku, potom to opäť začne "cukať" a ísť nepravidelne. Na otáčkomeri otáčky neskáčku, teda aj pri nepravidelnom chode sa držia rovnako. NIekedy to pridávam plyn tak, že ho pri nepravidelnom chode (cítiť že sa auto chveje a počuť to aj uchom) 4 razy hneď po sebe zošliapnem plyn na cca. 1100 ot a vtedy to má tendenciu dokonca skapať, ale motor neskape a znova sa dostane buď do nepravidleného alebo do pravideln…

    • 3 odpovědi
    • 6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Tom84,

    Ahoj, potřebuji radu. Moje okta si při teplotě cca 80stupnů(dle budíků) přidá volnoběh na 1200ot.Jak přeleze určitou teplotu na plné zahřátí cca 90st tak už je zas vše v poho.Dělá to těsně před uplným zahřátí motoru.Když dojedu a auto cca 30minut stojí, teplota motoru je cca kolem 80st a nastartuju, tak si přidá motor na startu tak na 1500ot(hned to ale spadne), jako bych při startu stál na plynu.Co může způsobovat tydle dvě podle mně související závady?Dělá to pouze při teplotě kolem 80-85st.Když je to studenější,nebo teplejší tak je vše v pohodě. Jinak jede v pohodě,spotřeba v pohodě. Díky za rady a tipy.

    • 4 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Sallat,

    Ahoj, mám takový problém, nechal jsem přes noc zařazenou zpátečku a na druhý den jsem chtěl vyjet. Při zařazení zpátečky auto jede do předu ikdyž řadicí páka je v polze zpátečky. Mám 1.9Tdi, 66kW r.v.1998. íky za radu.

    • 5 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem OctaviaMartin TDI,

    Mám na vás dotaz jestli to už někdo zkoušel. Mám octavii 1.9 tdi 81 kw Je to ta přelomová mezi starou a feceliftem. Bohužel řazení mám ještě staré. Seděl jsem v několika před faceliftových a všechny měly řazení volné a nepřesné. Kdežto faceliftové i když měly třeba více najeto to mají krásně tuhé a přesné. Chtěl bych to na té mojí vyměnit. Kulisu s táhly + ovládací páku na převodovce - to jde podle toho co jsem zjistil. Ale jde přehodit i ta páka na převodovce ?

    • 0 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem laky911,

    Teklo mě těsnění pod řemenicí vačky. Sundali jsme to, vyměnili těsnění a zjistili jsme následující: Na vačkovém hřídeli je "zářez" na klínek, který brání otočení řemenice vačky. Klínek tam není, na řemenici není žádný výřez na klínek. Moje otázka zní, na slabší motorizace se to nedávalo, nebo je to nějaký paskvil? Jedná se o octavii 1.9TDi AGR 66kw

    • 9 odpovědí
    • 19,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Robert16,

    Straight Pipe načo je to dobre či iba pre imidž ? m ma to spravene niekto na octavke našiel som toto vide a zvuk to ma celko slušny http://www.youtube.com/watch?v=Y7SOt77PMVA

    • 0 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem karlosss,

    Uz po 3 me praskla stejna trubicka a to od cerpadla na 3 vstrik,nevim,cim by to mohlo byt.Nemate nekdo nejakou zkusenost.Dik

    • 7 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  8. Nazdárek, zřejmě budu pokárán za opakovaný dotaz, ale nenašel jsem ve Fóru obdobný problém, ač pečlivě hledaje - jsem majitelem Octavie I 1,9 TDi. Bezprostředně po nastartování , když uvolním klíč zapalování - ozve se z motoru krátký ječivý zvuk, jakoby pastorek zůstal po roztočení setrvačníku v ozubení. Nestává se to pokaždé. Dále mám dotaz - opět budu pokárán editorem - napadá mne zařadit do el. vedení magnetické cívky stratéru pomocí níž se zasouvá pastorek - ukrytý vypínač a tak zvýšit možnost obrany před odcizením. Díky za odpověď. Tadeáš

    • 5 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem crawn,

    Zdravim Nedavno jsem mel problem s turbem(netahlo) a porad me hazelo do nouzaku, no po projeti ve vysokych otackach se problem vyresil. Jen po info byla to zavada na vagu : 17958 - Plnici tlak Regulacni odchylka P1550 - 35-10 - - - Sporadicky Problem s turbem se tedy vyresil, no zvysila se mi spotreba. Normalne sem mel cca 4,5l/100km a ted je to 6,5-7,2l/100km. Vag neukazuje zadne chyby. Nevim jesli to bude vahou vzduchu nebo necim jinym. Auto je i docela line, pri 1 nebo 2 prevod. stupni jeste tahne no na 3,4,5 to nejede tak jak by melo, no tento problem mam od te doby co sem auto kupoval. Prosim poradte. Jesli sem mam hodit nejaky log tak mi prosim napiste ktery. Jedn…

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  10. Zdravím, když jsem potřeboval více zrychlit do kopce, tak při vyšších otáčkách se ozval divný zvuk, otáčky okamžitě vylétli až do červeného, z výfuku šlo hodně kouře a byl cítit zápach. Po zastavení jsem zjistil, že začal nejspíš z motoru téct olej. Při opatrné jízdě zpět domů cca 2km, jako by motor divně poskakoval a nešel plynule (myslím, že šli jen 3 válce). Otáčky stále šli do červeného a ustali a za chvilku zase, bílý kouř z výfuku při těch otáčkách . Při jízdě byl slyšet od motoru zvuk, který bych přirovnal k "elektrické vrtačce". Nevíte co se mohlo stát? Auto mám na zahradě a do servisu těžko dojedu. Děkuji

    • 9 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Navigon_,

    Čus,mám Oct I r.v.99 a v těchto velkých teplech sem si všiml že na volnoběh mi něco s otáčkami z lehonka šumí,jde to od alternátoru.Rozvody dělané před půl rokem,řemen od alternátoru měněn s rozvody.Při studeném startu to nedělá.Je to nepatrný,ale myslim,že to nedělalo.Díky za rady a tipy..

    • 5 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem lucky.jack,

    Měnil jsem podtlakové hadičky a baňku co ovládá chcípací klapku a za telého motoru mi zhruba po minutě stání na volnoběh začně hrozně bzučet N18. Po prošlápnutí plynu to přestane. A zrovna tak při vypnutí zapalování, za teplýho motoru, bzučí N18 při vracení se chcípací klapky z vertikální do horizontální polohy. Skoro to vypadá jako kdyby to neudrželo podtlak a nějak to ucházelo dokud se klapka nevrátí do horiz. polohy. Za studena to ale nedělá. To klapka normálně zavře a po cca 1 sekundě zase otevře(při vpnutí zapalování). Nevím jestli jsem nepřehodil hadičky na ventilu(co je přidělanej na sacím potrubí) přes který se klapka ovládá(nestihl jsem je zkusit přehodit). Mám z…

    • 11 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem mato 5,

    Nazdárek, Mám Octraviu I. 11/2000 66kw, automat, najazdené 240-tis.Pri rozbehu je všetko v poriadku ale keď idem napr. 80km/h a nohou na plyne nepridávam ani neuberám auto si samo pridáva a hneď uberá.Je to vidno na otáčkomeri a robí to asi 100-150 otáčok a je to aj cítiť - auto trošku zaberie a hneď povolí a stále sa to opakuje až kým nepridám alebo nepribrzdím a keď sa zasa dostanem na nejaku konštantnú rýchlosť tak sa to zasa opakuje. Robí to aj pri zapnutom tempomate a vtedy ma to vytáča najviac a nie je to také automatické pridávanie tempomatu napr. do kopca. Je to tým automatom? Dík za každú radu.

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Molof,

    Zdravím a předem moc děkuji za každý postřeh vzal sem si volno v práci abych udělal rozvody na Octavii 1.9 tdi 66kw rok 99 před výměnou auto chytalo jak za tepla tak za studena dobře a jelo jako raketa vyměnil sem rozvody stylem rysky na řemenu a odpočítal sem zuby na nový řemen měnil sem i vodní pumpu a všechny kladky teďka k problému za studena chytne docela v pohodě za tepla asi na potřetí chod je trošku traktorovej ale to snad dorovnám předvstřikem na čerpadle čekám na kabel ale největší problém je že jede bez turba turbo hučí ale jede jako atmosféra díky moc. Vím že sem se do toho neměl pouštět když sem to nikdy nedělal ale spěchal sem na to a tedka sem v pr... dík. …

    • 5 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Svačinkář,

    Chlapci mám problém !!! a nechci to podcenit !!! Dneska ráno když jsem jel do práce jsem najel cca 2.km a měl teplotu motoru cca 75ˇC. Na křižovatce jsem chtěl popohnat audi co stála na zelené a protúroval jsem motor do cca 3500ot/min a najednou se začal motor dusit nereagoval na plyn a za mnou malinko dýmilo. Celá akce motoru trvala cca 10.vteřin a najednou chcípnul a nešel nastartovat !!! Po otevření kapoty a rychlou kontrolou motorových částí jsem pak znovu bezproblémů nastartoval. Celý den jsem pak jezdil v pohodě ale při plném sešlápnutí plynu my turbo tlačí míň než do osudné hodiny. Plnící tlak klesl z 1.5bar na 1.2 bar. Mám sice pár teorií čím to mohlo být ale třeb…

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem pellsi,

    Dobrý den, vlastním Škodu Octavia I., r. v. 97, 1.9tdi, 66kw, najeto 75 000 km. Problém je ten, že po nastartování mi po chvíli (asi 4 s) motor zhasne. Na podruhé se mnohdy taky nezadaří. Na potřetí již ano. Můžete prosím poradit. Tento problém nastává, když je motor studený, jak mile je již motor zahřátý, nemám problému. Nikoho jsem tady s tímto problémem nenašel. Děkuji za pomoc. Někdo mi říkal, že by možná stačil vyměnit palivový filtr.

    • 4 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Buksier,

    Dobry den,našel jsem tu jen jedno téma a chytřejší zněj moc nejsem. Chtěl bych se vás zeptat jakou máte spotřebu u Octaviečtu ne 1.9 TDi 81 KW rok 02? Dokážu jet i za 4.5 ale to na hraně podotáček a tak do 70,jakmile více přidám tak spotřeba rapidně roste. Pří 100km/h jsem uz na 6.7-7.5 a při 150 kolem 8L. Město mezi 6-7. Pokaždé co čtu nejakou recenzi o tomhle motoru tak borci jezdi 5-6. Mě hlavne udivují ty rychlé změny. Trošku přidám a spotřeba letí nahoru. Děkuji za odověď

    • 5 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Jerry_J,

    Cau,mam takovej problem,mezi 1500-2000otacek mi skube motor,jako kdyby chtel chcipnout....Diagnostika neukazala nic....nevite cim by to mohlo bejt? Znamej rikal,ze by to mohla bejt nejaka pricpana hadicka u turba....Dik za kazdou radu

    • 19 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem macomh,

    Zdravím všetkých. Mám octaviu 1,9/81 kW r.v: 1999 a ukázal sa problém pri štartovaní asi pred 2 týždňami. Niekedy / nie za každým/ pri štartovaní naskakuje motor s drnčaním a chrapčaním, natriasa a skáče celý a aj zhasne. Na druhý a tretí-krát to naštartuje a ide v pohode. Po prvom takom naštartovaní začal cvakať štartér a po niekoľkých dňoch /asi dvoch/ už som len cvakal a cvakal, ani nezakrútil, až horoko-ťažko asi po 10-15 min skúšania a hýbania s autom na 5-ke sa podarilo naštartovať. Cez víkend bol štartér vybratý a že vraj bol nejaký kontakt iba ohnutý. Odvtedy štartuje, ale sem tam to divné chvenie a rapčanie od motora ide. Možno ten štartér bola iba náhoda, al…

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  20. Zdravím, sice jsem od konkurence, ale prosím o radu. Auto občas velice špatně chytá, musím dlouze a několikrát točit, než chytne. Volnoběh po startu občas kolísá, zhruba mezi 800 - 1100 ot/min., někdy se drží okolo 850, jindy zase okolo 1100, občas se stane, že jedu a motor třeba dvakrát zacuká. Co by mohlo být příčinou? VAG hlásil vadu na snímači otáček motoru a taky snímač hmotnosti vzduchu, při vypnutém motoru, odstranili jsme závady, nastartovali a závady se už neukázaly. Jakmile mi auto zase chcíplo, závady se zase objevily a takhle dokola. Co myslíte vy? Nějaké zkušenosti? Bublinky od filtru k čerpadlu, v celkem dost velké míře. Opět jsem to teďka zkoušel točit…

    • 7 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Tomáš Vokoun,

    Na mojí OI 81kW mi začala vyskakovat chyba 17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka Když jsem si spustil základní nastavení a TDIGraph, ukázala se mi hodnota předvstřiku kolem 167 - tedy úplně mimo graf (při teplotě paliva 129). Auto startuje vcelku ochotně v mrazu i teple, spotřeba kolem 7l mi vzhledem k plnému kufru nepřipadá nijak závratná. Ta hodnota předvstřiku mě ale trochu děsí, dá se s tím pár dnů jezdit, něž bude volný termín na servis? Jak se k takovéhle hodnotě vůbec mohlo dostat, může přeskočit zub jen na čerpadle? Rozvody jsou dělané před 50 tis.

    • 4 odpovědi
    • 8,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem repito,

    mam octaviu 1.9tdi 81kw asv dnes som kontroloval pociatok vstreku na tdi grafe a pri vypnutom motore bolo 38 a pri nastartovanom 45 kolko by to malo byt najlepsie dakujem

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem hitch,

    Mám problém s nepravidelném houpavém volnoběhem, při studeném startu jsou otáčky mezi 900-1000, po ohřátí motoru se to ustálí. Má někdo podobný problém ? Nevíte co to spůsobuje? předem děkuji za pomoc

    • 7 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem umts14,

    Dobrý den mám takoví problém že mi octávia tdi 81Kw málo táhne. Před necelým pul rokem jsem dal turbo vyčistit a nový ventil na turbu. Po opravě to krásně táhlo že mě to i do sedaček zařízlo. Turbo pravidelně vytáčím aby se nezasekli lopatky a poslední dobou to nemá vubec žádný zátah mám co dělat abych se udržel za octávii tdi 66kw. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji

    • 8 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem jimmy3,

    Čau, dneska mi přišel z eshopu palivovej filtr Bosch na skoda octavia 1.9 tdi (2004) a všimnul sem si že na krabici je číslo 0 450 906 374 a na filtru je napsáno 450 906 288, nevíte někdo jestli tam ten filtr můžu dát nebo ho mám poslat zpátky? Díky

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.