Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem david0007,

    nazdar chlapi mam problém z octavii 1.9 tdi 66 kw po ohřatí na 90°c dojde poklesu teploty na 60°c teda podle budiku a pak zase vzestupnemu stoupaní zas na puvodní teplotu a pak za celou cestu je vše pohodě a udělato akorat studeny zajel sem do servisu kde mi překontrolovali pamnět zavad kde nic nebylo čidla překontrolovaný ty jsou v pořadku vymněnily termostat 14 dní v pohodě ale zas to začalo dělat přitom hadice k chladiči jsou horké a samotny chladič je studeny jen po delší cestě po dalnici je vlažný

    • 70 odpovědí
    • 37,3tis zobrazení
  2. Zdravím, chtěl jsem se zeptat, mám O 1, 2002, 66. Je tam klasický příhřev vody třemi žhavícími svíčkami. Svíčky mám dobré, odpor cca. 1.5 Ohmu, ale napětí mi na ně nejde ... Kdy se tam má oběvit ? Je to přes nějakou pojistku ? Potřebuji ověřit funkčnost, zima začíná :-) díky

      • Pozitivní
    • 61 odpovědí
    • 86,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem DenisAGR,

    Zdravím, napájal som si budik na tlak turba, typ motora je AGR čiže podtlakovu hadicku som napojil na ventil N75 pomocou T-čka ale budik vôbec nič neukazuje vedel by mi prosím s tým niekto poradiť ? Vopred ďakujem za odpoved.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Tom2580,

    Zdravím, mám Octaviu 1.9 ASV, palubný Pc ukazuje pri zohriatom motore na voľnobeh spotrebu 0.1 l/h, tesne po štarte je tam 0.3 alebo 0.4l/h, postupne to klesá a sprevádzaju to nepravidelne vibrácie na volnobeh motor trochu brhle, inak sa auto správa normálne, starty ok, pekne ťahá, nedymi, dlhodobá spotreba je 4.8l/100km v reále tak 5.5, je mi jasné že ta spotreba na voľnobeh je blud, ale čo môže spôsobovať že tam je takýto chybný údaj ? A môže to súvisieť s tým trasenim ? Otrasy cítim trocha aj vnútri auta. Auto má 295tis takže už môže byť aj vymlateny zotrvak, ale ta spotreba 0.1 stretol sa s tým už niekto?

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem pcwifi,

    po nehode a vymene mi zustalo na nasavani vzduchu do filtru jen toto : https://ibb.co/QKbBc8n , jakási "tlamka" byl tam jeste nejaky dil aby se nasaval luft z venku, ale do psi hlavy, ne a ne to najit nikde, z nabidek shopu to snad uplne zmizelo. jak rika kamos : jezdi to ? tak to neres... ale na to dalsi : vyrobce to tam nedal z legrace, ma to tam nejakou funkci... za me lepe kdyz tam je to co tam ma byt. tHx

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Sladek.milda,

    Zdraví. Při rozjezdu po puštění spojky mně krátce něco proklouzne v motoru. Přitom vychází takový nepříjemný zvuk jalo když dře kov na kov. Při jízdě už nic. Minulý týden měněno čidlo ABS. Může to s tím mít spojitost? Děkuji Milan

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem lubyk93,

    Zravím mam problem no neviem ci je to az taky problem ale celkom ma to štve.. ked jazdim na aute klasicky mi ukazuje spotrebu tak ako ma ako nahle vyradim kedze obas chodim na neutrali zrazu mi na tom neutrali zacne sptreba stupat tak isto aj ked mam zaradene a dobrzdievam vobec nemam nohu na plyne aj na dakych 9litrov a nasledne po dakych 5 sekundach sa da na 0 alebo na 0,7l moze to byt dake cidlo alebo len tak blbnut palubak?? dakujem za rady

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 16 odpovědí
    • 12,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Standa2233,

    Dobrý den, když jsem jel s kámošem do práce tak bylo vše v pohodě ale když jsem měl vyjet poslední kopec tak auto najednou cuklo a šlo slyšet Sání "jak vysavač" při přidání plynu také šlo slyšet turbo a když ten kopec chtěl jsem vyjet tak jako by se tomu auto vůbec nechtělo Mimochodem auto bylo v servisu s rozvody Děkuji za rady

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Tomino996,

    Zdravím všechny, nedávno se mi stalo, že auto při jízdě úplně ztratilo výkon a tah, stačilo ale zastavit, vypnout a znovu nastartovat motor a vše bylo zase v pořádku, nicméně jsem zjistil, že když vytočím motor nad 4000 otáček, začne v něm i něco lehce chrastit a opět, stačí vypnout motor a znovu nastartovat a chod motoru je zase pěkně čistý. Začne se to dít pouze, když přesáhnu hranici 4000 otáček, nevíte někdo, čím by to mohlo být?

  10. Zahájeno uživatelem loksik.lubos,

    Mam taky problém s 1,9tdi ze ked naštartujem tak ako keby motor pridal plyn a hneď to klesne na klasické otacky Co to môže robiť už kedysi mi to raz robilo len uz si nepamätám co som vymenil

  11. Zahájeno uživatelem Doktor,

    Všechny předešlý auta byl jenom benzín a teď přecházím z MPIčka na TDIčko, zajímal by mě váš názor, po 10 letech vůně benzínu si zvykat na traktor nebude prdel Min. otáčky Ideální otáčky Max. otáčky

    • 10 odpovědí
    • 11,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem lukaskonfrst,

    Dobrý večer. Mám prosbu. Auto do 2800ot jede hůř než jezdilo. Při překročení 2800ot jako by snad dostalo kopanec a letí jako blázen. Nevíte čím by to mohlo být? R.v 99 66kw AGR

  13. Zahájeno uživatelem dodisek,

    Zdravím koupil jsem O1 66kw za studena není nic slyšet, když se auto ohřeje na 70°C začne houkat turbo jak sanitka, ve vyšších otáčkách nebo při plném plynu už nehouká a jen píska. Auto jede jak má, nekouří. po čem jít ?

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem mikello,

    Zdravím chlapi, moje ovečka při zařazení zpátečky zhasne jen tak motor a poté nejde nastartovat, nutno zařadit neutrál a potom naskočí. Hledal jsem po fórech a našel že by závada mohla být na spínači zpátečky. Spínač jsem vyměnil ale závada zůstala. Za tipy budu rád. motor 1.9 TDI 66kw rok 2000 díky. Mikeš

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem tadeas5,

    Ahojte. Mám Octaviu 1 2000 66kw AGR. Octavia nemala ťah a myslel som si že to bolo kvôli turbu. Začalo mi tiecť naftové čerpadlo ktoré bolo vymenené už za origo čo tam bolo predtým a začalo tiež tiecť. To origo som dal pretesniť. Medzitým som ale vymenil 66 vstreky za vstreky z 81kw. Po výmene malo auto konečne ťah ale motor "cukal" na voľnobehu keď som napríklad zastavil na semafore alebo križovatke a po chvíli to prestalo. Vstreky som preto vrátil originálne aby som zistil či to je kvôli nim. Motor už bežal v poriadku ale keď som tiež zastavili na semafore alebo križovatke cukal 2 3 sekundy a prestal. Viete mi prosím poradiť prečo sa to deje? Dočítal som sa ž…

    • 3 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Mi80,

    Zdravím, prosím o radu. Keď je auto studené a naštartuje ozývajú sa divne zvuky od motora, keď vytlačím spojku tak to prestane. Keď sa trochu zohreje tak to prestane... Spojka a radenie ide v poriadku, žiadne vybracie...

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Jarrku,

    Prosím o radu z hrůzou jsem zjistil že mám pod autem skvrnu od nafty tak jsem zjištoval kde to prosakuje a zjistil jsem ze to kape okolo čerpadla jak je napojená tá kostka co sní jdou kovové hadičky. Otázka zní jak moc je finančně náročná oprava nebo výměna,po dovolené neoplívám penězi.. nebo jak to opravit sám. Děkuji za odpověď.

    • 5 odpovědí
    • 12,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Tomkk,

    Zdravím, mám přes 10 let O1 AGR 1998, na tacho 440 000 km, ale může mít víc. Cca 3 roky tam jsou silnější trysky, tuším 764 (číslem si nejsem jistý, měly by to být ty nejslabší ze silnějších, aby to moc nehulilo). Jde o to, že se mi horší starty, a to horké i studené. Celkem dobře startuje vlažný, nebo když je teplota cca nad 10 °C. Ale jak klesne pod nulu, tak je to hrůza a tuším, že cca pod -5°C už by to ani nechytlo, i když je tam nová 100 Ah baterka a plně ji nabiji. Startér je slabší a budu jej měnit, ale vidím, že problém je v motoru, protože auto ještě loni i při pomalejším otáčení v zimě chytalo na první druhý převal, teď to zoufale točí i několik sekund, než to …

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  19. Dobrý den, nevíte, prosím, od čeho by mohla bejt tato hadička? (viz obr. č. 1 a 2). Napadá mě, že možná od zásobníku podtlaku, kterej tam nemám (viz ilustrační obr. 3). Jinak se mi začal se mi snižovat výkon při vyšších převod. stupních ve větších rychlostech + občas při brzdění přestane fungovat brzd. posilovač. Po vyp. a zap. motoru, tušim funguje. Co se týká výkonu: vzduch. filtr, sací potrubí/netěsnost ok, snímač množství nasávanýho vzduchu (váha vzduchu) přeměřený, kolem EGRu nětěsnost oleje, turbo tušim ve vyšších otáčkách popískává (+ tušim nětěsnost oleje, pokud to není z vrchu z okolí EGRu), škrt. klapka a komprese nekontrolovaný, s…

      • Líbí se mi
    • 4 odpovědi
    • 20,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Joppien,

    Ahoj všichni, mám Octavii combi 1.9 TDi (66 kW), r.v. 2004. Byl jsem na STK a zarazilo mě, že technik na emisi, co jako úplně první udělal je, že otevřel kapotu a hned baterkou svítil do místa, kde uviděl záslepku EGR ventilu a hned mi řekl: Pane máte tam záslepku EGR ventilu, neprošel jste. To jako VÁŽNĚ?!! Potom TEPRVE dělal emisi a prošel jsem na výbornou, ale řekl mi, že jenom kvůli záslepce EGR ventilu jsem neprošel, bez ohledu, že mám jinak bez závady, diagnostiku bez závady a emise v naprostém pořádku a auto ani nekouří. Nesetkal se s tím už někdo? Řekl mi jen to, že mám odstranit záslepku a dát zpět hadičku aby byl motor v původním stavu. Předchoz…

    • 4 odpovědi
    • 6,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem laurent,

    Zdravím vespolek, požádal jsem prodejce o start za studena. Poznal by někdo zkušenější, co by mě mohlo čekat po koupi? Je nejhorní možná varianta setrvák? Video: proklik na Google Drive Díky moc za rady. Martin

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Kubina,

    Dobrý den, moc prosím o radu k odstranění závady na mé Octavii 1,9 tdi.Style r.v.2004. Mam najeto 250tis.a cestou do práce se na mě rozsvítila kontrolka chyba motoru,kontrolka ASR,a bliká žhavení. Na diagnostice píše chybu 17969 nastavení množství.Diagnostika Bosch píše 4631servopohon řídící tyče,regulační rozdíl. Už to mám v servisu 2 měsíce a zatím bez výsledku. Auto jezdilo bez problémů posledních 7let. Brzdová světla jsou ok,v autě je i nová řídící jednotka. Kabeláž v pořádku, nikde žádná oxidace,auto garazovane.... Moooc prosím o radu 🙏Děkuju Kuba

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Emillll,

    Zdravím snad mi někdo poradí Před dvěma měsíci sem si všiml že pod autem sou kapičky od motoroleje, první sem myslel že z převodovky což jsem zjistil že je blbost. Tak sem zkoumal dal a je to na tom obalu od spojky, a teď nevím proč tam je ten olej, je možný že se mohl dostat do spojky? Špatné gufero? Spojka zabírá krásně žádné problémy ani z převodovkou Podotýkám auto má najeto 400 přes

    • 2 odpovědi
    • 927 zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Joseph21,

    Zdravím, plánuji na tento víkend výměnu termostatu tak jsem si z nejmenovaného obchodu s autodíly objednal směs do chladiče G12++, k mému překvapení mi dorazila G13? Je to v originál VW balení a má to i číslo - G 013 A8J M1 Na internetu jsem našel jen, že to je nástupce G12 a že je nějaké ekologičtější, lepší atd. Nevíte o tom někdo něco? Dá se bez problémů namixovat s G12+/G12++? Jsou stejné poměry míchání s vodou, t.j. 60% pro -35°C? Díky.

  25. Zahájeno uživatelem JohnyMX,

    Zdravím všechny, Před pár dny jsem si všiml, že v přední části vidím únik oleje. Není to velké množství a flek je vždycky podobný viz přiložené fotky. Na první pohled pod auto jsem nic viditelného nenašel. Máte někdo typ z čeho to může unikát? Jedná se o octavku 1, 1.9 tdi ALH 66kw. Díky moc všem za reakce

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.