SRowars Vloženo 11. Červenec 2018 Vloženo 11. Červenec 2018 (editace) Dobrý den, nevíte, prosím, od čeho by mohla bejt tato hadička? (viz obr. č. 1 a 2). Napadá mě, že možná od zásobníku podtlaku, kterej tam nemám (viz ilustrační obr. 3). Jinak se mi začal se mi snižovat výkon při vyšších převod. stupních ve větších rychlostech + občas při brzdění přestane fungovat brzd. posilovač. Po vyp. a zap. motoru, tušim funguje. Co se týká výkonu: vzduch. filtr, sací potrubí/netěsnost ok, snímač množství nasávanýho vzduchu (váha vzduchu) přeměřený, kolem EGRu nětěsnost oleje, turbo tušim ve vyšších otáčkách popískává (+ tušim nětěsnost oleje, pokud to není z vrchu z okolí EGRu), škrt. klapka a komprese nekontrolovaný, starty bezproblémový. Hrubej čistič/sací koš podávacího paliv. čerpadla čistej, paliv. hadice nekontrolovány. U brzd. posilovače: tušim, že po vypnutí motoru, když se našlape brzd. pedál, zůstane tvrdej a po nastartování se nepropadne, možná až cca za 10 sekund + tušim občas zazní zasyčení. Vakuová hadice ("kolínko") mezi brzd. posilovačem a podtlak. čerpadlem (vývěvou) kontrolovaná. Jedná se o Octavii I, 1.9 TDI, 66 kW, r. v. 2000. Děkuju Vám za odpovědi! Editováno: 11. Červenec 2018, autor: SRowars Citovat
jiko01 Vloženo 11. Červenec 2018 Vloženo 11. Červenec 2018 patří do krabice kde je vzduchový filtr, ze strany od motoru Citovat
SRowars Vloženo 11. Červenec 2018 Autor Vloženo 11. Červenec 2018 Ok, díky, kouknu na to a dám vědět. Citovat
Radim cikryt Vloženo 20. Březen 2021 Vloženo 20. Březen 2021 Zdravím nemáte někdo schéma podtlakovych hadicek škoda octavia 1 1.9 tdi 66kw 1999 díky 1 Citovat
KubaKunst97 Vloženo 17. Říjen 2021 Vloženo 17. Říjen 2021 https://images.app.goo.gl/2JPLJP1uEFiV41Dm7 Schéma TDI 66 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.