Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem powerseven,

    Zdravím.Mám přidřený lopatky turba u Octavie,81Kw, rok výroby 1998,combi. Potřeboval bych přesný postup pro vyčištění.Co k tomu budu potřebovat/čím jej vyčistit atd.) a vychytávky s tím spojené. Popřípadě pokud je to složitější a nedá se to udělat doma s běžnou zručností, tak bych potřeboval kontakt na vyčištění v Brně... Díky.Tomas

    • 7 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem TGM1917,

    Ahoj, díky za sobotní údržbu na káře! Auto lítá jak z praku, fakt supr práce. Zátah je famózní! Ještě jednou díky a ať se daří ... Tomáš

    • 10 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem roman.km,

    Mám oktávku 81kw r.v.2001, toto tema už tu bylo,ale tohle je trošku jiný zdůvodnění,tak na to prosim mrkněte.na diagnostice sem zjistil ze je nejspíš čipovaná na 96 kw, podle tlaku v turbu.Diagnostika taky píše chybný snímač tlaku G91.v servisu ve skodovce mi rikali ze se vymění snímač a bude pohoda, bylo tam že je skratovaný a stalo se mi že mi spadly otáčky.Ale byl sem u typka co ma diagnostiku a servis a ten rikal ze ty otáčky můžou spadnout protože má turbo velký tlak,(2,6) snímač to přeruší a napíše to chybu snímače.Taky říkal že když to nechám přečipovat zpátky na 81kw tak si ničím nepomůžu, že ten tlak v turbu zůstane pořád stejný a může to pořád vypadávat.jedině …

    • 12 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem iviak,

    ahoj chlapi.kolega ma octavu 1.9TDI 81kw r.v. 97 problem je v tom ze auto mu hocikedy zdochne.rano ked ho startuje tak mu skoci az na 2,3-4 krat a strasne dymi ako avia skube s nim a otacky kolisu..nevie niekto poradit??

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem cosby,

    Tak se to stalo.Praskla hřídelka.Motor TDi ALH(naklápění lopatek) Na jedné fotce vidíte i ty "lopatečky",které se přidírají.

    • 7 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem NoNeX,

    Zdar všichni, mám menší problém se startováním při zahřátém motoru, musím ho chvíli "potrápit" než naskočí. Při studeném startu naskočí hned. Nevíte někdo čím to může být ? Třeba špatné žhavící svíčky ? Díky za rady

    • 30 odpovědí
    • 7,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem pechy,

    Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně žhavících svíček na Octavii 1.9TDi 2003 66kW.Mám na výběr NGK Y732u (DP-4Y732U) a Bosch 0 250 202 022.Čemu byste dali přednost?Díky za rady.

    • 1 odpověď
    • 5,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem smutnas,

    kdo poradí?

    • 18 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Kolca,

    Ahoj chlapy poradíte někdo dá jse zvednout volnoběh třeba vagem na octávii 1 81kw rok 2001 díky za pomoc

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Baschy,

    ZDARY POTŘEBOVAL BYCH PORADIT MÁM 1.9 TDI 81KW A PŘI 3000 AŽ 3200 OTÁČKÁCH MI VYPÍNÁ TURBO KDIŽ JE V TAHU A PŘEPÍNÁ DO NOUZOVÉHO PROGRAMU A VYDÁVÁ ZVUKY JAKO KDYBY PRISÁVALO A PRI RANNÍCH STARTECH VYDÁVÁ CHRASTÍCÍ ZVUK

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Pavel Čížek,

    Ahoj chtěl bych Vás poprosit o radu ohledně žhavících svíček na O1 rv 2000 81kW . Odešly mi tři , motor se při startu mlátí a modře kouří.Mohu se zeptat jaké používáte a kolik stojí ?A co výměna je nejaký problém , slyšel jsem o zalamování , stává se to i octávek? Děkuji

    • 9 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem mattyy,

    Rano kdyz chci nastartovat a je vetsi zima kolem nuly, tak jde z tuha nastartovat, docela dlouho, nepravidelny toceni motoru, kour z vyfuku atd.. Kdyz to hned po strartu chcipnu a zkusim to znovu, tak je to uz v pohode, na prvni otoceni, starter mam novej, co to sakra muze byt? Znamej mechanik nedokaze odhadnout:( .. je to O1 r.v. 2002, 1.9TDI 66kw + chip

    • 32 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem xaker,

    Zdravim, v aute mi uz dlhsiu dobu nieco sramoti, najprv len pri vyradenej rychosti (otacky 2500 - 3000), pri poklese nieco zasramotilo. Dnes som sa chcel rychlejsie pohnut hore kopcom na dvojke a autom zacalo trhat, akoby nieco preskocilo, presmyklo. Cim to moze byt? mam Octaviu 1.9 TDI, 81 kW. Dakujem

    • 5 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem huskye,

    Ahoj kluci, to bych nebyl já, aby s tim autem zase něco nebylo... začínám hříšně uvažovat o Fabii 1,9TDi... Skoro pokaždé když přišlápnu plyn prudčeji, zabere turbo, ale hned po vteřině jakoby vypne a až pak zabere plynule, projevuje se to prudkým přidáním otáček, zastavením ručičky a pak zase přidáním až nahoru dokud nepřeřadím. Je to i slyšitelné, jak motor zahřmí, ztichne a pak zase už normálně zabírá. Při normální jízdě to nepozoruji, jen když chci rychle akcelerovat při předjíždění třeba. Stejně tak při přeřazení slyšim vždycky od motoru jako by dotáčivý zvuk čehosi, to sjem předtím neslyšel. Kamarád mi říkal, že tohle dělá blow off u nějakého nissana, ale kdyby to …

    • 6 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem mathykral,

    jedu si se svou oktou do kopce 3 stupeň 2900-3100otáčky a na chvíli mi ztratí výkon .Po 3 sekundách opět zabere VAG hlásí závadu 17656, ale nepřišel jsem na to

    • 5 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Urbo,

    Mam 66kw ALH z roku 2003. S tryskama sprint 764 od dieselpoweru to jede super, ale líbilo by se mi kdyby to míň kouřilo. Neni to žádnej extrém, ale vidět to je. Hlavně v létě, když je teplo. Nechci zatim přeprogramovávat řídící jednotku, tak mě zajímá, co na to má všechno vliv a jak se to dá poupravit. Jestli se nepletu, tak v tomhle případě čim víc se tam přidá vzduchu, tim by se měla kouřivost snižovat. Takže: 1) Někdo mi říkal, že se dá vzduch do směsi v nějakym rozumnym měřítku přidat i přes VAG. Je to pravda a mohlo by mi to pomoc? 2) Může na to mít vliv i to, že moje váha dává (jestli se nepletu) asi 700 mg v situaci, kdy by měla dávat asi 800 mg? 3) Vyřešil b…

    • 16 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Bazz,

    Nazdárek panové mám takový problém při zhasnutí motoru u mého TDI se motor tak nějak divně zatřese dřív to nedělal a mám pocit že není slyšet po zhasnutí motoru takový to "lupnutí" (který to zase dělat má) doufám že tomu nikdo porozumí nevíto co to může způsobovat? děkuji za vaše rady

    • 15 odpovědí
    • 7,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Hans1980,

    Ahoj Chlapi, Mam dotaz ohledne turba. Mam O1 99 TDI 110koniku. uvazuji ze bych moje piskaci turbo vymenil rovnou za vetsi 130 konove. Chci se zeptat jaky je mezi nimi rozdil. je vetsi pujde namontovat boz problemu? Plechovka zustava nebo se taky mení a zakolik se da tak v prumeru sehnat nove ale nemyslim z kramu nebo repas nebo malo jete? musi se pak upravovat ridici jednotka aby treba nepadal do nouzaku? Jeste mam dotaz z zaslepeni agr. Nemate nekdo rozmer toho zaslepeni? jde mi o to abych to nemusel nejdriv sundat a pak si teprve obkreslit tu podlozku. Udelal bych si ji predem a pak jen prehodil. Jeste k tomu turbu. je zde nekdo ze zap cech kdo by mi provedl vymenu? v…

    • 5 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Adriano,

    Ahoj, už nějaký čas je z mé O1 slyšet typický zvuk turba i na volnoběh. zvuk se ozve hned po startu motoru a po přidání plynu se ztratí. Od 1800 otáček je už zase slyšet (ale to je už normální). Když otáčky klesnou zpátky na volnoběh, pískání turba se zase objeví. Auto táhne normálně, jen se mi zdá celkově hlučnější. V sání olej není a olej není nutno mezi servisem dolévat. O1 1,9 TDI, 66kW, AGR, rok 2000, 212 000 km. Co s tím? Je někdo na Plzeňsku, kdo by schopen se na mou O1 podívat a případně ji opravit? Díky

    • 4 odpovědi
    • 6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Lasse,

    Mam Tdi 66kw (r.v. 97) obcas se stane ,ze mi z niceho nic chcipne (na palub. pc se ukaze okamzita spotreba 51l ).Staci pockat cca minutu motor znovu naskoci a jede v pohode. Nekdy se to stava kazdych cca 5km a nekdy ujedu 500km bez potizi. Na VAGu se ukazala mechanicka zavada ventilu privodu paliva - ventil jsem vymenil,ale auto porad chcipa. Nemate s tim nekdo zkusenost nebo napad cim by to mohlo byt

    • 13 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Branislav Ulbrik,

    Nazdar. Pred nejakym casom som tu pisal o nasom dosluhujucom turbe... Teraz pisem, kvoli novemu turbu . Pred par tyzdnami prebehla vymena turba za nove, vaha vzduchu tiez menena (origo Bosch). Riadiacia jednotka bola vycistena, zrestartovana. Poblem: Auto netaha, ako v case pred problemami s turbom, nasledkom ktorych sa urobila jeho vymena. Vykon je celkovo vlaznejsi, akceleracia sa zhorsila, este aj zvuk je iny . S novym turbom sa zatial najazdilo 500 km stylom do 3000 ot. (podla odporucani mechanika). Potom sme to uz s otcom testovali az do obmedzovaca. Takze prosim Vas, cim by to mohlo byt? Auto bolo na diagnostike a vsetko je v norme. Ze by sa to este len "zajazdova…

    • 9 odpovědí
    • 24,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem sotek,

    Zdravím, bráchova OI (rv 2002, 1.9TDi 66kW), přestala jet, resp. začala čudit a moc netáhla. Napíchli sme to na PC a z něj vypadlo zkrat na kostru u čidla teploty palliva G81. Tak jsem po tom začal pátrat kde ho vlastně najít a jak opravit. Na internetu jsem našel že by mělo být v čerpadle. Někdo tvrdí že je ve víčku čerpadla a že stačí vyměnit víčko, jiní tvrdí že se naopak víčko sundat nesmí. Nesetkal jste se někdo s tím? Dokážete mi někdo poradit? Předem díky, Šotek

    • 5 odpovědí
    • 8,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem rihous,

    Chtěl jsem se zeptat , při dobržďování a zastavení jde motor jakoby na tři válce. Po zastavení se buď sám rozeběhne pravidelně a nebo stačí sešlápnou plynový pedál. Měl jsem na počítači nic nebylo zjištěno. Nemáte někdo s touto závadou skušenost.

    • 9 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Peca.as,

    Dobrý den, chci se zeptat na váhu vzduchu. Jakožto nový majitel 1.9 81kw combi 2002 jsem prošel tyto stránky a našel, že tato součástka je trochu náchylná (jako jedna z mála) k neposlušnostem. A skutečně včera ráno na dálníci mě ve 130 kmh najednou někdo chytil za zadek a jako kdyby jsem tahnul karavan. Max rychlost těch 130 ale ta doba než to rozjela. řekl jsem si váha to bude...nebo něco jiné. Zastavil jsem a odpojil váhu. Jelo to uplně stejně. Po cca 10 km jsem ji připojil a hurá jelo to zase ok. Večer jsem kontakt odpojil a prostříkl kontoxem. Chci se zeptat jakým způsobem odchází ta zmíněná váha vzduchu, nebo jinak začala se se mnou loučit nebo to byl jen špatný kont…

    • 7 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem posera,

    Chtěl bych se zeptat . Vlastním octavii 1,9 tdi rok výroby 1998 s typem motoru AHF 81 kw a ta má spotřebu kolem 5 litrů. Má přítelkyně ma octavii 1,9 tdi rok výroby 2001 s typem motoru ASV 81 kw a má spotřebu kolem 8 litrů . Má otazka je . Jaký je rozdíl v těchto matorech a proč má přítelkyně tak vysokou spotřebu. Dík

    • 8 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.