Jump to content

Motor 1.9 TDI

1,212 topics in this forum

  1. zhaveni

    • 11 replies
    • 1,843 views
    • 2 replies
    • 992 views
    • 30 replies
    • 7,182 views
    • 4 replies
    • 1,671 views
  2. Nestartuje TDi 81kW 1 2

    • 30 replies
    • 9,830 views
    • 8 replies
    • 1,155 views
  3. Sání motoru

    • 4 replies
    • 1,150 views
    • 13 replies
    • 2,730 views
    • 4 replies
    • 1,214 views
  4. Hulí jako tank

    • 3 replies
    • 1,288 views
    • 42 replies
    • 8,566 views
  5. Divny zvuk turba

    • 9 replies
    • 6,752 views
  6. chvění motoru

    • 9 replies
    • 2,765 views
    • 12 replies
    • 2,397 views
    • 8 replies
    • 1,453 views
  7. Porucha turba?

    • 4 replies
    • 9,073 views
  8. Vadný termostat ?

    • 16 replies
    • 6,431 views
  9. nestartuje

    • 2 replies
    • 1,099 views
  10. turbodmychadlo

    • 4 replies
    • 897 views
  11. Reset ŘJ motoru

    • 9 replies
    • 7,943 views
    • 2 replies
    • 2,553 views
    • 4 replies
    • 1,308 views
    • 5 replies
    • 1,365 views
  12. trysky s 764

    • 5 replies
    • 3,163 views
    • 3 replies
    • 1,950 views


  • Aktuální příspěvky

    • S těmi černými klikami to vypadá jak Active, takže špatně. Celobarevné to nemusí být špatné.
    • To s tou pojišťovnou bude zase taková městská legenda. Jako když bude FA v daném okamžiku nefunkční např. vlivem nepřiznívého počasí, tak taky nebude plnit. To ne. :) Pořád je jen asistent. Pokud to přebalíš alobalem, tak to bude hlásit chybu a palubka bude oranžová jak reklama na Aperol.
    • FA funguje od rychlosti 5km/h. Nevím, já jsem s ním spokojen, nějak zásadně to do provozu nezasahuje, asi záleží na stylu jízdy a tom, kde člověk jezdí. FA zastaví klidně na 0km/h, když je potřeba a stihne to, bohužel na motor ohled nebere. No zas taková zátěž to není, vzhledem k tomu že se to neděje často.
    • No problém je v tom, že v hadičkách a nádobě ti nemrznoucí směs nezamrzne, protože je nemrznoucí. Avšak v tryskách se to stát může, protože tam se líh obsažený ve směsi odpaří a zůstane tam jen voda, která zmrzne.
    • Trápi ma tento problém už nejakú dobu, obdobné príspevky sú   https://forum.skodahome.cz/topic/141866-slab%C3%BD-brzdn%C3%BD-%C3%BA%C4%8Dinok/?tab=comments#comment-2300029 https://forum.skodahome.cz/topic/144376-tvrd%C3%BD-brzdov%C3%BD-ped%C3%A1l/?tab=comments#comment-2392726   možno je ich viac.   Bol som s tým už v pár servisoch v Brně, no príde mi, že nikto nemá čas vyriešiť tento zapeklitý problém. Bohužiaľ sa to nestáva často a je to dosť zákerné, hlavne keď ideš 130 po dialnici a brzdový pedál je ako kameň a ešte tlačí proti tebe.   No teraz vážne, jeden zo servisov mi navrhol výmenu brzdových kotúčov aj dostičiek, problém to samozrejme nevyriešilo. V ŠA, mi vymenili brzdovú kvapalinu, auto asi prve 3 brzdenia brzdilo oveľa lepšie ako pred tým (brzdový pedál mal oveľa väčšiu citlivosť) no po 3. semafore sa to vrátilo do "normálu", trápi ma hlavne to, že na modernejšie auto, mi príde účinok brzd a ich nástup dosť slabý, cca. 1cm pohyb pedálu nemá skoro žiaden vplyv na brzdenie.   Tak teraz k veci, pri poslednej návšteve ŠA, mi doporučili výmenu posilovača bŕzd s komentárom, že tam nič zlé nevedia nájsť a že jedine tam by mohol byť problém. Za diagnostiku vadného posilovača si pýtali asi 100kč...   Číslo dielu je 6R1614106G, no cena je okolo 8000kč.   Všimol som si ešte pár kuriozít, niekedy keď naštartujem a auto má chvíľku vyššie otáčky, brzdový pedál sa zdvíha a tlačí proti mne až do chvíle dokiaľ otáčky neklesnú, alebo ho pár krát nenapumpujem.   Podobný jav sa deje pri naštartovaní so sošliapnutým brzdovým pedálom, kedy sa pomaličky pedál zdvíha späť a opäť tlačí proti mne.   Nevedel by som nejak ušetriť? Nepoznáte niekto z Brna alebo okolia, kto by tomu vedel venovať čas a podarilo sa mu odhaliť túto záhadu?  
×
×
  • Create New...