Přejít na obsah

Spatny ranni start, prosim o rady


mattyy

Doporučené příspěvky

Rano kdyz chci nastartovat a je vetsi zima kolem nuly, tak jde z tuha nastartovat, docela dlouho, nepravidelny toceni motoru, kour z vyfuku atd.. Kdyz to hned po strartu chcipnu a zkusim to znovu, tak je to uz v pohode, na prvni otoceni, starter mam novej, co to sakra muze byt? Znamej mechanik nedokaze odhadnout:( .. je to O1 r.v. 2002, 1.9TDI 66kw + chip

Editováno: , autor: mattyy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rano kdyz chci nastartovat a je vetsi zima kolem nuly, tak jde z tuha nastartovat, docela dlouho, nepravidelny toceni motoru, kour z vyfuku atd.. Kdyz to hned po strartu chcipnu a zkusim to znovu, tak je to uz v pohode, na prvni otoceni, starter mam novej, co to sakra muze byt? Znamej mechanik nedokaze odhadnout:( .. je to O1 r.v. 2002

keby si si ako novy clen fora precital pravidla fora tak by si vedel ze mas najprv pouzit hladanie. o zlych startoch v zime je tu tolko tem ze by si sa cudoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keby si si ako novy clen fora precital pravidla fora tak by si vedel ze mas najprv pouzit hladanie. o zlych startoch v zime je tu tolko tem ze by si sa cudoval...

Jo ale to co sem nasel tak to bylo k 1.8 turbo RS, a u TDI se jim nedusi ale dlouho chytá, mě se dusí, čoudí atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cetl sem hodne o tom a vsechny rady si opsal a zeptam se na to, ale nikdo tu nepsal, ze mu kouri, zacne se rychleji tocit, pak zas pomaleji, pak rychleji, s divnym zvukem chytne a pak uz vse normal, nema nekdo radu kdo uz tento problem vyresil? Zhavičky promereny a vypadaj byt ok:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cetl sem hodne o tom a vsechny rady si opsal a zeptam se na to, ale nikdo tu nepsal, ze mu kouri, zacne se rychleji tocit, pak zas pomaleji, pak rychleji, s divnym zvukem chytne a pak uz vse normal, nema nekdo radu kdo uz tento problem vyresil? Zhavičky promereny a vypadaj byt ok:(

zkusil bych žhavičky,tenhle problém vydejchávám taky,dnes jsem koupil žhavičky NGK,ráno uvidíme,pokud se dostanu v práci na net tak ti písnu,pokud ne tak až večer,jinak by to dál mohlo být teplotní čidlo motoru nebo nafty,to je ale v čerpadle a to doma nevyměníš,leda čerpadlo za čerpadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mne to byly žhavičky.Ze čtyř to chytalo na jednu.Po výměně OK.

ze sa dusi to je podla mna preto lebo sa ti nechytia vsetky valce. aj mne to robilo. az to bolelo ked som pocul co za zvuky motor vydava. nasledovala diagnostika a vysledok bol ten ze dve zhavicky boli odpalene. uz asi mesiac mam vsetky zhavicky nove a chyta to na prvykrat aj pri -10.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže jsem tedy popsalvýše že jsem měnil žhavičky,ráno jsem nic nezaregistroval,chytlo na otočení,odpoledne jsemkoukalznovu při dením světle,tak při +6C to chytlo o5 na škrt,ale malý obláček tam byl,opravdu jen malý,ale s novýma žhavičema zhasne kontrolka žhavení asi po 3 sek. ,což by se mohlo nastavit vagem a snad to zmizí úplně,jinak vám řeknu,NGK D-power 4 ks za 1220 kč :rolleyes: sem myslel že mně jebne o tej mojí bytnej ani nemluvím,navíc bosche stály jen o 100 kč méně,ale nabízí taky méně muziky,to ty japonci :palec2: mám zkušenost z favorita,furt jsem měnilměnil až koupil NGK a když jsem ho prodával měli asi 35 tis/km a šly furt na brnk a to jsem je ani neseřizoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatím furt gut :D

asi to vážně bylo těma žhavičema,i když ten malý obláček tam je i ted když je +10 C

u me problem stale trva, ale uz tolik nekouri ale prijde mi, ze toci rano pomalu, muze to byt baterkou? po prvnim startu uz toci rychle ale porad to neni na drc, rano ale toci toci a toci ale pomalu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nastavili mi predvstrik, davku paliva, novy starter, zhavicky a porad nic :( :( :aggressive:

tak at ho zvednou na max prodlouzi dobu zhaveni..lehce a kontrola cidla teploty, zkus ho i treba pri studenem startu odpojit co to bude delat.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak at ho zvednou na max prodlouzi dobu zhaveni..lehce a kontrola cidla teploty, zkus ho i treba pri studenem startu odpojit co to bude delat.

jelikoz jsem ted ve skotsku tak to bude obtizne.. popis mi prosim podrobneji jak odpojim to cidlo? Je to na chladici nekde ne? Je to slozity? Neposeru tim nic? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jelikoz jsem ted ve skotsku tak to bude obtizne.. popis mi prosim podrobneji jak odpojim to cidlo? Je to na chladici nekde ne? Je to slozity? Neposeru tim nic? Diky

Neni to na chladici.Je to vzadu u hlavy.V pohode to odpojis jen zvednes kapotu. Podivej se nekam do dilenske prirucky, tady na foru je i ke stazeni asi.Tim nasimujujes studeny start. Max zustane jen zavada v pameti ale to nevadi.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to na chladici.Je to vzadu u hlavy.V pohode to odpojis jen zvednes kapotu. Podivej se nekam do dilenske prirucky, tady na foru je i ke stazeni asi.Tim nasimujujes studeny start. Max zustane jen zavada v pameti ale to nevadi.

ok.. zkusim to.. diky za rady a pak se ozvu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...