Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Marcello,

    Ahojte, chcem sa opytat ci moze dlhodobo chudobna zmes (napr. pri pouziti LPG) poskodit lambda sondu. nemam na mysli samotne LPG ale vyslovene chudobna zmes ma zaujima. Zaroven kladiem druhu otazku pre tych co maju 2.0 APK motor a problem s udajnymi kruzkami na piestoch (vraj opacne dane) a tym sposobena zvysena spotreba oleja. Ci sa aj takto nadmerne spotrebovany olej nedostava do vyfukoveho systemu a tym poskodzuje lambdu skor ako je bezne.

    • 9 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Mart-in,

    Zdravím pánové,dneska jsem dolíval do své Octy 2,0i r.v. 2002 olej (Hekra 5/40) a když jsem otevřel dolévací hrdlo, byla na jeho konci a na víčku taková světle hnědá kaše,jakoby rosol. Nebo jako kdyby hodně ztuhlý olej,ale světlejší barvy. Nejprve mě napadlo že je to unikající chladící kapalina,ale té je ve vyrovnávací nádržce dostatek, navíc dole na měrce je olej normálně tekutý, tmavě hnědý. Nevíte co by to mohlo znamenat? Jinak poslední výměna byla v 8/2007 ujeto cca 7tkm od výměny a byl tam Castrol TXT tedy taky 5/40.

    • 5 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem steve,

    Zdravim po relativne dlhej bezporuchovej prevadzky zacalo svietit to zlovestne oranzove svetielko oznamujuce poruchu motora. 2x som to ignoroval a iba premazal pamet zavad a teraz ked aj po 3x to iste budem musiet riesit zavady mi to vypise nasl. 16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity P0134 - 35-10 - - - Sporadicky 16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-00 - - 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy P1128 - 35-10 - - - Sporadicky nieco som uz vycital z DP a z ViS ale chcel by som poprosi kohokolvek koho nieco napadne nech nevaha a poradi.Okrem rozsvietenia kontorlky sa zavada pre…

    • 2 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem sarejhavli,

    Zdravím všechny. Nedávno jsem tady někde na foru psal, že jsem s provozem Octy 2.0 bez výhrad spokojen a že se mi zatím po dobu provozu (cca 45.000 Km) pouze dvakrát rozsvítila kontrolka Check. Zákon schválnosti funguje na 100 % , takže kontrolka nyní pořád střídavě svítí a nesvítí, auto po nastartování smrdí jako bolavá noha (syrovodík..., či co) a hlavně šla docela drasticky nahoru spotřeba ! Z průměru cca 7,7 na 10 až 12 l. na 100 km. Po pročtení všech témat, která jsou tady o tomto problému napsaná, jsem usoudil, že se jedná asi o vadnou váhu vzduchu. proto tedy moje prosba...., kde je možno sehnat repasovanou nebo novou váhu vzduchu, eventuelně, zda ji někdo nem…

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem SpectOr,

    Tak se (naštěstí ne mě, uff) jednou pořádně zadařilo. Z neznámého důvodu nesvítila kontrolka oleje a tak ten člověk jezdil, jezdil a jezdil, až auto prý začalo divně klepat, smrdět, žralo +/- 18 litrů na sto průměr a neustále chcípalo. Po následném postěžování si, že se to pořád jenom se*e, se vykonala laická prohlídka a zjistilo se, že se jezdilo takřka na sucho. Bohužel ani celková výměna toho "zbylého" oleje nepomohla. Auto je teda odstavené. Takže, co se všechno mohlo stát? Popřípadě, kolik by asi stála oprava? Díky za odpovědi.

    • 16 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Marcello,

    Ahojte, chcem sa opytat ci moze dlhodobo chudobna zmes (napr. pri pouziti LPG) poskodit lambda sondu. Zaroven kladiem druhu otazku pre tych co maju 2.0 APK motor a problem s udajnymi kruzkami na piestoch (vraj opacne dane) a tym sposobena zvysena spotreba oleja. Ci sa aj takto nadmerne spotrebovany olej nedostava do vyfukoveho systemu a tym poskodzuje lambdu skor ako je bezne. Mozem poprosit admina aby to prehodil do OCTAVIA CLUB > Octavia I > Motor > ? dal som to sem omylom a tyka sa to Octavie I. Dakujem.

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem inspiron,

    SEKUNDÁRNÍ VZDUCHOVÉ ČERPADLO Zdarec Octavia 2.0 r.v. 2001 vcera som musel byt odtiahnuty lebo sa cosi posralo.Auto uplne stratilo vykon,skakalo ako cap a nevedel som sa pohnut aby mi otacky neklesli niekde az na 200/min.Najzaujimavejsie na celej veci je ze auto bolo uplne ok,prisiel som na miesto za hodku som xcel odyst a auto zacinalo skapinat.Tak som ho siel prebehnut,mysliac si ze je niekde vzduch v systeme alebo cosi pod.Ale ako na sxval asi 10km dalej to prestalo ist uplne. Podla mexanika co prisiel to moze byt sekundrana vzduchova pumpa alebo katalizator. Viete niekdo ako sa prejavuje porucha tej pumpy? Vdaka

    • 1 odpověď
    • 3,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem bazant22,

    Poradi niekto??????????? Š-OCTAVIA r.v.2001 motor typ AQY najazdené 250000km, VAS vypisuje zavadu -17990 regulacní mez dosažena.V servise už vymenili plno sučiastok ako lambda sondy, ventil nadobky s aktivným uhlím, tes.sacieho potrubia, vstrekovacie ventili, všetko pracuje ako má. Zavada sa objavuje po kratkom odstavení vozu a znovu nastartovaní. Ma niekto podobnu skusenost a môze poradiť???? Dík

    • 10 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem SnakeBR,

    Chlapi, mozno si budete mysliet ze mi drbe, preco sa pytam take veci, ale fakt ma to dost zaujima. Naco vlastne sluzi vaha vzduchu? Pocul som,ze ked sa odpoji motor bezi v pohode bez nej....Takze by ma zaujimalo co robi ta vaha vzduchu

    • 5 odpovědí
    • 6,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Mart-in,

    zdravím, začínám být pomalu zoufalý, mám Octu 2.0i r.v. 2002 a od koupě se mi zhruba co 500km rozsvítí kontrolka Elektronika motoru. Po načtení redines codu zjistili že jsou vadné obě lambda sondy, které se následně vyměnili. Ujel jsem dalších 700km a kontrolka se rozsvítila znovu. Na diagnostice to vypisuje chybu 16804 systém 1 řady válců, malý účinek katalizátoru. (vždy stejná porucha, před výměnou lamd i po). Na emisích to prošlo OK. Myslíte si že mohla lambda odejít po 700km? Palivo beru pouze Natural95 na Essu. Nebo nemáte někdo nějaké zkušenosti s řešením tohoto problému. Někde jsem četl že by snad mohlo jít o váhu vzduchu,ale to by snad v servise zjistili ne? Díky …

    • 18 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem SnakeBR,

    Chlapi zhanam graf s priebehom krutiaceho momentu pre 2,0 L 85 kW...mozete mi to niekto zohnat?

    • 8 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem pulux,

    Je vzduchove sani u 2.0i stejne jako u 1.6 74kW? Jde mi o cast mezi vzduchovym filtrem a chladicem. Nerad bych koupil blbe. Diky za odpovedi.

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem ohm,

    cus, může někdo, kdo má tuto motorizaci na Octě, říct, kolik točí 5. stupeň ve 100 km/h? dík

    • 8 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem KaJe,

    Prosím o pomoc. Mám Oktu 2.0 r.v. 1999. Dnes jsem vyjel z parkoviště a při přeřazování mi to chcíplo. Tak jsem se jí pokusil nastartovat a ono nic. Motor točil, všechny kontrolky svítily a zhasínaly jako vždy, ale motor nenaskočil. Taky se mi zdálo, že vyšel z motoru obláček kouře. Podíval jsem se na pojistky a zjistil jsem, že pojistka číslo 29 - řidicí jednotka, zapalování, je přepálená. Tak jsem tam dal novou ale pořád to nejde nastartovat. Pojistka již neshořela. Napojil jsem to na VAG a ten se nedokáže napojit na řidicí jednotku, ani jednu. Mám podezření na spálenou řidicí jednotku, poraďte mi. V pátek jedu na dovču do Chorvatska, takže svým autem asi nejedu.

    • 5 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem martkawa,

    Čus lidi, potřebuju poradit,mám doma octávku 2.0 r.v.02 naj.120tis km a už po druhé(asi po 2-3000km) jsem dolejval vodu do chladiče.Vždycky jen trošku,když na mě zasvítí kontrolka.Koukal jsem na víčko a měrku od voleje a tam to vypadá vpohodě.Služební fabie(1.4) mi to dělá normálně a v servisu tvrděj,že nikde nic neutíká,ale ta má nalítáno 200 000km????????

    • 10 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Mart-in,

    zdravím,včera se mi pod autem (Octa 2,0i r.v.2002 s klimou) objevila loužička pod předním nárazníkem. Když jsem šahal zespodu na chladič tak byl mokrý. Předpokládám že teče. Nevíte dají se chladiče opravovat nebo je lepší koupit nový a kolik nový stojí? Je možné aby byla vadná lambda sonda a při tom vůz prošel na emisích? Diagnostika mi vyhazuje chybu 16804 malá účinnost katalyzátoru a lambda že nereguluje, drží pořád jednu hodnotu,přitom jsem byl změřit emise a výsledek byl OK.

    • 6 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem SpectOr,

    Cau (dobry den). Mam problem. Jde o Octavii rv.99, 2.0l. Pri kazdym seslapnuti plnu chvilku(2-3 sekundy) plyn skoro nereaguje a z niceho nic se to chytne a jede. Mozna ze s tim taky nejak souvisi to, ze pri rozjizdeni, hlavne po nastartovani, pri slapnuti na plyn se auto dusi, tak musim asi pul minuty proslapavat plyn nez se chytne... Nevi nekdo co s tim? btw. na VAG jsme se jeste bohuzel nedostaly

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Lalin,

    Ahoj zdravím všechny a prosím o radu,:-)Mám problém s octavii 20,85kw.rosvicuje se mi diagnostika a při napojení mi hlási Vag chybu(někdy sporadicky) sonda 1 a chudá směs.Nevěděl by jste někdo jak přesně změřit sondu.Měnil jsem už svíčky i kabely a čistil co se dalo.

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Mart-in,

    Zdravím, mám Octavii 2.0i 85kW r.v.2002 naj 86tkm s klimou a při studeném startu se z motoru zhruba na 5 sekund ozve nepříjemný pisklavý nebo chrastivý zvuk. Poté jako by se vše srovnalo a motor šel tiše. Pokud je teplý tak se tento zvuk neozývá.Netušíte co by to mohlo být?

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Mart-in,

    Pěkný den, dnes se mi rozsítila kontrolka elektronika motoru (Š Octavia 2.0i). Nechal jsem ve značkovém servisu ŠKODA prověřit o co se jedná a diagnostika ukázala toto: závada 16804: Řada válců 1,systém katalyzátoru, účinek příliš malý. mechanik v podstatě vyloučil vadnou lambda sondu a prohlásil že tohle může být několik chyb od nějaké klapky až po špatný katalyzátor. Po resetu ŘJ kontrolka zhasla a ujel jsem cca 20km (servis-domů) a zatím nesvítí. Víte někdo něco o této chybě aco by jí mohlo způsobovat? Díky

    • 12 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem SnakeBR,

    Nazdar chlapi, hladal som tuto temu,ale nic som nenasiel. Chcel by som sa Vas spytat, pocas jazdy sa mi rozvietila kontrolka pri otackomery ta zlta - elektronika motora. Motor vsak ide normalne ako vzdy. Ja viem ze nik z Vas my teraz nepovie presnu zavadu motora,kedze sa to musi napichnut na VAG.ale je vikend,a nikde to nemozem teraz dat na VAG a musim cakat az do pondelka a auto potrebujem surne na vikend. Chcem sa Vas teda spytat,ci s autom mozem chodit normalne a spravit do tedy kym sa to nevyriesi nejakych 200 KM alebo nie. A chcem sa spytat,ake byvaju najcastejsie zavady? moze to byt aj katalyzator?

    • 14 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem 2litr,

    Před dvěma roky jsem koupil dvoulitr.Auto super, při sport. jízdě žere víc ale při pohodovce např. V.Tatry Ostrava i v 5ti lidech jsem schopen jet za 6l. Jezdím tudy častěji, takže to mám ověřené. Na této stránce jsem četl různé příspěvky a tak se chci taky přidat.Před 3mi měsíci mi to začlo při prudším přidání plynu cukat, skoro se až dusit ale po chvilce se motor chtěl zbláznit a roztrhat gumy. Vyměnil jsem svíčky(zážitek) ale nic. Zajel jsem tedy do škodovky na vag, tam mi za 3 stováky zjistili, že 3tí válec má příliš bohatou směs. Jinak vše OK. Kdybyste někdo věděli neco bližšího, byl bych rád. Jinak příští týden jedu do neznač. servisu kde jsem se byl již poptat (prý…

    • 8 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem pet,

    Chlapi mohl by mě někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi motory-2,0/85-AGW a 2,0/85 -AQY ?

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Marcello,

    Ahojte, mam mensi problem s benzinovym vstrekom. Akym sposobom vylucit vadnost vstrekovacej trysky. Ide o to ze motor posklabava vo volnobehu a zarovne aj VAG vypisuje chybu 16684 (vypadek v zapalovani val. 4) je to opakujuca sa zavada. Vylucujem zapalovacie kable aj elektroniku, nakolko mam vstrekovanie LPG a tam motor bezi ako hodinky. Akonehale prepnem do benzinu tak zacne posklabavat. Da sa to zistit nejakym meranim ? co ked je len zanesena a spinava ? je to mozne vycistit? Navyse som ju v ETOS-e nenasiel pre moj typ motora APK 2.0i. Ak mate niekto radu a namet pripadne budem sa tesit. Pekny vikden.

    • 6 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem SnakeBR,

    Zdravim. Mam auto Skoda Octavia 2,0 L SLX rv. 99 a mam taky problem,ze mam velku spotrebu oleja. V servise mi povedali ze jedine co mozu spravit je vymenit piestne kruzky alebo stieracie gumicky. Chcem sa Vas vsak spytat, ze ci sa mi to oplati menit, kedze uz mam na nej nabehane 238 000 KM lebo sa obavam,ze ked otvoria motor a budu menit kruzky,ze tie kruzky nemusia sadnut a bude mi to zrat este viac oleja ako zerie teraz. Dik za odpovede.

    • 9 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.