Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI-PD

  1. Zahájeno uživatelem Pavel S,

    Po kolika km.ce mění rozvody.

    • 12 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Petris,

    Ahoj, chystám se měnit olej v motoru, ale nikde ani v příručce jsem nevyčetl, kolik je ta náplň včetně filru. Mám 1.9 TDI PD 96 kW tak kdyby někdo věděl, budu rád za upřesnění. Díky Eventuelně jestli má někdo tabulku, ve které jsou uvedeny olejové náplně pro všechny motory, nebylo by od věco to "vyvěsit". Nedohledal jsem...

    • 13 odpovědí
    • 12,7tis zobrazení
  3. Dobrý den. Má Octavie tour 2010 1.9TDI začala vydávat drnčivý zvuk při 2 tisíce otáčkách. 🙁 VID_20250803_113813.mp4 Jak při jízdě, tak v neutrálu. Zvuk jde slyšet jen na místě řidiče, z venku nic slyšet nejde. Jinak vše funguje v pořádku. Neví někdo co by ten zvuk mohlo dělat? Děkuji.

  4. Zdravím, mám problém se svojí ovečkou. Problém se vyskytuje jen při zátěži (jízda do kopce, rychlé přidání) a většinou u otáček mezi +- 1600-1800 a pak +- 2000-2200. Celé auto začne vibrovat a nejede, jediné řešení je buď podřadit (to pomáhá vždy) a nebo ubrat a pak šlapat opatrněji na plyn (což někdy pomůže a někdy nee). Ještě jsem si všiml že napínací kladka na rozvodovém řemenu lítá jak splašená sem a tam. Je to normální? rozvody jsem dělal cca před 80000km. Předem děkuji za rady

    • 0 odpovědí
    • 286 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Medf,

    Při akceleraci praskl intercooler-oddělila se plastová příruba od hliníkového těla-rána jak z děla. Intercooler mám objednaný nový, ale nejsem si jist zda pouhá výměna vše vyřeší, aby se nestalo to samé. Neobjevil jsem žádnou příčinu, v cooleru bylo lehce oleje-žádná velká katastrofa. Nesetkal se někdo z něčím podobným?

    • 0 odpovědí
    • 446 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Velzi,

    Zdravím, dnes jsem byl na technický a neprošel emisemi, vysoká kouřivost. Najeto 315xxxkm. Jak to vyřešit, vyměnit egr ventil? Prosím o radu zkušených.

    • 1 odpověď
    • 523 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Lada38,

    Dobrý den mám dotaz mám škoda Octavia 1 combi 74kw rok výroby 2007 motor PD Mám problém v tom že po studeném startu mi auto začne jet na 3 válce po cca 2-3km. Pak se chytne a jede na 4 normálně. Teď jsme zjistil že když za studena jednu na nízké otáčky než se motor ohřeje tak pak není problém. Jakmile na začátku jedu na větší otáčky tak to skočí na 3 válce a auto je začne strašně klepat. Na diagnostice mi vyskočila chyba na 1.valci chyba zapalování. Nevíte někdo čím by to mohlo být??

    • 2 odpovědi
    • 1,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Jaroslav Samko,

    Ahojte keď vytocim volant úplne do práva alebo úplne do ĺava huči a keď som na volnobehu bez zapnutich svetiel ôk ak zapnem svetla začne hučat nemá niekto skúsenosť vopred ďakujem.

    • 1 odpověď
    • 524 zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Octaviaaxr,

    VID_20241106_093202.mp4 Zdravím.Neustale slyším kovové cinkání hlavně kolem EGR ventilu.Pravděpodobně někde pod ním.Cinkot je slyšet především když je zahřátý motor za studena to skoro není slyšet.V servisu mi řekli že je to katalyzátor tak proběhla výměna ale zvuk pořád přetrvává.Rozebral jsem a vyčistil klapku plus EGR a po smontování to slyším stále.Napadlo mě zda to nemůže dělat ta přívodní trubka co vede do klapky.Pod ní je chladič tak si říkám zda to o něho nemůže klepat.Vykon motoru je v pořádku a jinak auto jede jak má jen ten zvuk mě prostě sere

    • 0 odpovědí
    • 368 zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Sachs,

    Prosím o pomoc. Můj otec má velký problém s motorem 1,9 TDI-PD 85kW. Asi před rokem na cca 125000 měnil váhu vzduchu. Jinak je vše na motoru původní. Nyní se mu začala občas objevovat ztráta výkonu. Prostě jede, třeba na volnoběh, dá rychlost, přidá a vůbec to netáhne, jako by bez turba. - Takže vyřadí, několikrát to produpne naprázdno a pak se to většinou chytne - Nebo zastaví, vypne klíček, opět nastartuje a motoru zase šlape v pořádku. Zatím jsme nevysledovali žádnou závislost, je to nahodile, ale spíš když je sucho. Co si o tom myslíte? - Je zanešené turbo a špatně se roztáčí? - nebo zlobí EGR ventil? - případně opět Váha vzduchu? - něco jiného? Když se…

    • 11 odpovědí
    • 30,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem boban12,

    zdravim, mam octika 1.9tdi 2004,96kwh, pri startovani po dani kluca do polohy start motor sa snazi startnut,ale po 2sek zhasne sam od seba, viete mi poradit cim to bude a co s tym?? diky moc

    • 6 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Gerrik,

    Ahojte, menil nekdo membranu v separatoru oleje ventiloveho vika u 1,9 Tdi PD? Utika mi tam dost oleje, tak si myslim ze membrana je KO. Musim destruktivne otevrit plastove viko, ale nez tak udelam potrebuji koupit novou membranu. Diky

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem domak,

    zdravím, jen takový rychlý dotaz mám 1.9 TDI PD 96KW ASZ a otázka zní mohu dát na auto to pravé víko místo levého, které tam bylo? víko jako takové pasuje, ale je trochu jiné a nejsem si jistý, jestli bude fungovat stejně. Děkuji

      • Líbí se mi
    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Jakub T.,

    Omlouvám se, tento dotaz již mám na DP a OctaviaClub, ale dnes nikdo nereagoval, tak zkusím ještě tady. (mám jet s autem cca 1600km :(, tlačí mě čas ) Ahoj, podědil jsem Octavia 1 ASZ, chci ji dát do pucu, ale to auto mě nemá rádo. Nyní mám vyměněné turbo a problém s výkonem. Utěsnil jsem na co jsem přišel v tlakových hadicích, prošel snad vše a situace je taková: Turbo se přidá se zpožděním, odspodu se mu nechce vůbec, zjistil jsem, že auto na 3.st nejede přes cca 3800ot, v průběhu táhlého přidávání zakolísá výkon. Můžete mi prosím mrknout na LOGy? 1,3,11 :-( Jeden je na 3.st, do prudkého kopce http://leteckaposta.c…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Gerrik,

    Panove, prosim o radu, trapim se s tim nejakou dobu a pani mechanici bud nemaji cas anebo nevedi. Octavka 1,9 TDI PD AXR, 2008, startuje tepla studena na skrt, volnobeh v poho, nesviti zadna kontrolka. Ale pri zatahu nad 2 tis.otacek zacina motor hnusne poskubavat a hrozne moc cudi - cerny kour. Vykon tam je. Davali se jine vstriky, cisteno egr, vaha vzduchu tez jina. Spotreba neni velka. Na co se zamerit? Diagnostik zadne zasadni zavady neukazala. Diky moc

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Deliberator,

    Panove, puvodne jsem na Gumbalkan zakoupil jednu 4x4, nicmene je v lepsim stavu a dostavala vice lasky, nez jsem myslel, tak jsem se rozhodl ji zanechat jako hribovy offroad, at clovek nemusi porad resit pisek na kobereckach, tapky od psa, protoze takova jizda na hriby pak stoji na cisteni normalniho auta 1200czk... no, a tim se dostavame k tomu, ze tech 74kw nejede. Chip je jasny, nicmene jsem se chtel zeptat, zda neexistuje nejaky overeny setup (turbo, vstriky...?) at to jede lip. podminkou je, ze to nesmi hulit. hypoteticky zvazuju kompletni vymenu za ARL, ale nechce se mi s tim drbat. diky za vase nazory

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem matomoto,

    Ahoj, mam 1 dotaz - rozdiel medzi 74kW TDi a 96kW (oba PD) je len v tom, ze u sil. verzie ma turbo naklapacie lopatky? Ak ano, stacilo by vymenit turbo? Ovladanie lopatiek je aj u 74kW - mam na mysli , ci to umi RJ, alebo cim sa to vlastne riadi . Dik za rady

    • 21 odpovědí
    • 24,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem bukajw,

    Dobrý den, obracím se na vás s velkou prosbou, zda někdo nemá nějakou radu nebo neřešil něco podobného. Motor 1.9 TDI AXR PD 74 kw, často horší starty, možná na to má vliv množství paliva v nádrži, ale nejsem si tím jistý. Vždy se při startu trochu zadusí, když bylo v nádrži méně nafty, ale občas to udělalo i s plnou nádrží, auto točí a jakoby se dusí a nechytne. Začalo to dělat po vyčištění klapky a egru, týden před tím se měnila spojka, do té doby auto startovalo normálně. Klapka je při startu otevřená a i egr chodí jak má. Vícero otočení klíčkem nemá vliv na start, tedy nemyslím si, že je to podávacím čerpadlem. Baterka, vstřik…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem sadaz,

    Dobrý den všichni, přibližně rok řeším zapeklitý problém s 1.9 TDI PD AXR 2008, najeto 380tis. km. Symptomy: Volnoběžná spotřeba cca 1,1 l Spotřeba dlouhodobá přes 10 litrů - jedná se o spotřebu z palubního počítače, reálnou jsem zatím neměřil Nízký výkon, auto jede řekl bych méně než 1.9 TDI 66kW a chybí rychlá odezva plynu Auto nekouří Vývoj situace: Do cca 370000km auto jelo jak drak Od 370tis postupné zhoršování kouřivosti, výkon OK Výměna vstřiků (za použité, ale údajně dobré), vačky, hadroštělů, oleje (snad filtrů) a rozvodů Po vyzvednutí ze servisu - situace stejná ja…

    • 2 odpovědi
    • 10,1tis zobrazení
  20. Zdravím páni řidiči. Když auto rozjezdu a pustím plyn, tak jsem uslysel "drhnouci zvuk". Není to slyšet moc ale řidič ze své pozice to pozná. Jako by něco trochu drhlo, pak několik vteřin nic a pak opět, pravidelně se to opakuje. Jde to někde z motorového prostoru. Má někdo podobnou zkušenost? Turbo(repas) je tam 1rok, vstřiky ok.

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Martin 75,

    Změna zvuku motoru 74kw ATD. Po výměně pneumatik na plechové zimní se mi změnil zvuk motoru. Teď má takový hrubší zvuk, zní to jakoby uvolněný filtrbox nebo ta plastová hadice co z něj vede. Octavia 1 1.9tdi 4x4 Nikde jsem nic nenašel akorát tady: https://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=6599&highlight=

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Karlossind,

    Zdar Mám problém se ztrátou vody u 1.9 TDI 74kw. Vše suché a voda stále mizí. Čím víc na to dupu, tak tím rychleji je pryč. Včera zrovna cca 70 km a litr pryč. V oleji neni, tak mě napadá nejspíš těsnění pod hlavou, nebo co myslíte?? Děkuji za každou radu😉

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  23. Ahojte, rád bych vás poprosil o pomoc. Ofce 1.9Tdi AXR 74kW 2006 234tis km Jak se projevuje: Po delší době stání (3dny+) auto chytne na škrtnutí, po 1-2s zhasne a dále už nejde nastartovat. Musí se déle a víckrát točit. Poté motor začne škytat (200-300 otáček) až naskočí a opět běží pravidelně. Další start je už bez problému. Obecně chytá na škrtnutí teplé i studené, nekouří studené ani teplé ani při startu, nevynechává, táhne jak má. Co jsem zkoušel: Výměna naftového filtru + o-kroužky Když po neúspěšném startu kouknu do filtru je uplně plný nafty Po zapnutí klíčku podávací čerpadlo podává Kanál 18: samé 0 …

      • Díky
    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Simon2222,

    Dobrý mám problém s podtlakom mám vybratu hadičku k podtlakovej banke a auto ide OK ak ju zapojím tak my turbo otvorí na maximum mám mene tandemové čerpadlo, novú podtlakovu banku ventil N75 , ventilN239 a ďalej N18 prosím o radu kde by mohla byť chýba.

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem foxdivemaster,

    cau mam dve otazky stuteny motor hned po startu zakouri pak uz nic pouze kdyz je studeny je nekde chyba?a druha otazka zacalo me to vic zrat a je to linejsi vahu tam mam novou tak 3 tis.km a ventil n75taky kde muze byt jeste chyba dik za jekekoli info

    • 31 odpovědí
    • 18,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.