Přejít na obsah

Interiér


161 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  1. Otocna detska sedacka

    • 2 odpovědi
    • 582 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 924 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  2. Kufr vzpery

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
  3. Výplň kufra

    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  4. Zadní loketní opěrka

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky to tak mam . U bejvaleho auta jsem to řešil ale ted uz na to asi prdim kdyz to je tak casto . Do prace to mam 400 km a vždy kdyz dojedu tak vypaluje . Tak holt to musí vydržet 😀
    • Nevím, jestli to poprvé zaznělo v "jistě, pane ministře" nebo někde jinde, ale odpovídá to tradiční úřednické strategii "když něco funguje, reguluj to, když to stále funguje, masivně to zdaň, až to přestane fungovat, dotuj to..."
    • Ahoj, odfot mi pls prednu spz z vrchu. Chcel by som vidiet kolko to odstava. Vdaka
    • Říká se tomu "boj o zrno", čili soupeření o moc, vliv, peníze, přeneseně řečeno boj o to, kdo tady bude vládnout a určovat směr v letech příštích.  I tak by se dal vysvětlit až skoro protichůdný  postoj některých europoslanců, jejich frakcí a i některých unijních států  oproti postoji unijních komisařů a jejich vysoce postavených úředníků v rámci dalšího směřování automobilového průmyslu. Dokonce europoslanci a státy, které podpořili vznik současné EK nyní přímo kritizují  (nebo aspoň se snaží vyvolat ten dojem) názory  mnohých eurokomisařů. Nic nemůže být tak protichůdné jako třeba názor Patricka Childa, zástupce generálního ředitele pro životní prostředí Evropské komise, který rovnou tvrdí "Emisní limity není šance změnit, firmy je odsouhlasily." oproti názoru např. našeho europoslance z ODS Ondřeje Krutílka (ano, ta samá ODS, kdy i ona pasivně a až odevzdaně  před nedávnou dobou tohle všechno přijala)  a  který zase tvrdí "Z mého pohledu jde o nepřijatelné a neodůvodněné výpalné, za klesající prodeje elektromobilů automobilky nemohou".   Kdo má šanci vyhrát, či jaký bude kompromis, pokud bude vůbec nějaký vyjednán? V lednu 2025 tedy asi začne boj o zrno, ovšem automobilkám již od 1.1. začíná běžet odečet......   https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-emisni-limity-neni-sance-zmenit-firmy-je-odsouhlasily-rika-muz-z-bruselu-266776#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz   https://www.forum24.cz/ceka-nas-obri-bitva-o-budoucnost-automobiloveho-prumyslu-socialisty-a-zelene-proste-musime-porazit?  
    • Na mém civilním 162kw supovi mám najeto zatím cca 13 000km, jede to mnohem, mnohem lépe a dravěji jak služební 140kw O3 face (PČR), no a služební kodiak 140kw je už celkem zoufalost.. samozřejmě ve srovnání se 162kw S3, jinak to bude dostačující pro naprostou většinu lidí.. jezdím všechny 3 auta téměř denně a je to znát, kodiak je sice mimo srovnatelnost, ale s tou O3 se S3 srovnat celkem dá 🙂
×
×
  • Vytvořit nový...