Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


91 témat v tomto fóru

  1. Alarm

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  2. Blinkr a Brzda (světla)

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 10.3k zobrazení
  3. central

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  4. Centrální zamykání

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
  5. Denní svícení

    • 13 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  6. Doběh stěračů

    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  7. Dobijeni baterie

    • 3 odpovědi
    • 9.8k zobrazení
  8. ele.schéma na favo 94 bmm

    • 6 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
  9. elektrika-otacky

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  10. Elektřina - pomoc!

    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  11. Elektřina v autě..POMOC

    • 9 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  12. Favorit - elektrika

    • 17 odpovědí
    • 24k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  13. forman - alarm

    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  14. Forman Diagnostika

    • 4 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Po přechodu na S24 Ultra se mi mobil nevešel do originálního držáku a tak jsem si musel odkládací plochu trochu upravit.   Slabá plastová fólie a na ní nalepená otočená podložka pod myš. Decentní tmavě šedá barva, kde nebude vidět moc prach a celkem protiskluzová. Uvidím co to bude dělat za jízdy a kdyžtak vyměním za nano podložku z Ali.   Výhoda je, že uvidím na celý displej mobilu a bez zvedání z podložky si přečtu zprávy atd.  
    • Jenže odpojením tohoto konektoru přechází řídící jednotka J367 do nouzového módu. A kromě permanentní chyby v diagnostice pak hrozí ještě další potenciální problémy. Vyjádření ŠA: “Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami.”
    • Zdravím, zvládne někdo nahrát parametrizaci do jednotky 5. dveří, Praha a okolí? Jednotka ze Superb 3 Kombi a potřebuji na klasiku 3V3.
    • velký odpor žhavící svíčky... bud prekousany kabel nebo svicka ko... potom to pujde smaznout...
    • Taky bych to nechal odborníkům, za ten kousek to bude pár korun a s jistotou, že zachrání co se dá a neudělají případně další škody.
×
×
  • Vytvořit nový...