Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


203 témat v tomto fóru

  1. Problem s mazáním

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. motor cuká za jízdy

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  3. problem s otackami

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  4. nejde nastartovat

    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
  5. Favorit Mono-motrinic

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
  6. Karburator

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  7. svičky

    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
  8. startovanie

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  9. ecotronic

    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
  10. spojka

    • 5 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
  11. Motor z fáva do feldy

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  12. troj kontaktne sviecky

    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  13. odhlucnenie motora

    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  14. bílý kouř z výfuku

    • 10 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  15. rozdelovač

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  16. kontrolka oleje

    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  17. ze 40kW udělat 50kW???

    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak nevím jestli se v automobilce Jaguar zbláznily, či snad sází na koně, který je může přivézt v oboru  elektromobility na pozici výrobce  luxusního zboží, něco jako dosavadní Rolls-Royce. Každopádně Jaguar se připravuje na radikální proměnu – za své vozy, které nebudou potřebovat benzin, si bude účtovat dvakrát tolik než dosud a chce pro ně najít zcela nové zákazníky orientované na umění. Jaguar hodlá dosáhnout úspěch zdůrazněním udržitelnosti a témat, jako jsou „moderní luxus“ a „bujarý modernismus“ u zákazníků, kteří jsou nadšeni uměním a designem a současně jsou zapojeni do „digitálního ekosystému“, který u aut přesahuje jen cestování. Tato nová komunita, kterou se Jaguar pokouší vytvořit, se bude lišit od své současné zákaznické základny. „Očekáváme, že zůstane asi 10 až 15 % našich stávajících zákazníků,“ uvedl výkonný ředitel Jaguaru Rawdon Glover. No, asi si mnozí vzpomeneme na docela velký neúspěch elektrického Jaguaru  I-Pace, coby evropského automobilu  roku 2019. Že by tentokrát sázka na elektrický luxus mohla vyjít, nebo Angličané  společně s mateřinkou TATA Motors budou pokračovat ve svých přešlapech až do  definitivního  konce Jaguaru? Každopádně svým novým portfoliem si automaticky odmazávat  85 až 90% svých dosavadních zákazníků a fanoušku svědčí spíše o vyšinutí smyslů, než o racionálním myšlení. Divil bych se pokud by jim to vyšlo, ale v dnešních pokřiveném světě je asi možné všechno.....  
    • A sakra. Takže svítila jenom předními mlhovkami. Aspoň, že se to vyřešilo. 👍
    • Žárovky jí musely postupně odejít všechny 4 a proste si to nekontrolovala. Pak mi jen rekla, když sem to zjistil, že jo že si musí přepínač povytáhnout aby svítila. 🤣
    • Áno, ja som ten silný protivietor cítil na D2 z Bratislavy smerom do Brna. Okamžitá spotreba bola ako keby som išiel o cca. 30 km/h rýchlejšie. Ja som išiel za vami s ACC nastaveným na 140 km/h so vzdialenosťou na dve čiarky. Keď si sa pri predbiehaní rýchlo zaradil späť do prvého pruhu, tak radar stratil auto pred sebou a vždy sa to rozbiehalo, a keď som to nastavil na tvoju rýchlosť, tak si sa mi občas vzdialoval pri akcelerácii, lebo mám ACC nastavené na Eco a vtedy to akceleruje pomalšie, viac plynule. Ale som rád, že som ti doprial aspoň trochu svetla, aj som. Si všimol, že pekne pred tebou osvetlujem pravú stranu. 😎
×
×
  • Vytvořit nový...