Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita

Novou generaci infotainment systémů modelu KAMIQ s displeji s úhlopříčkou až 9,2" doplňuje Virtuální Kokpit s displejem o velikosti 10,25", který nabízí pět režimů zobrazení. Vůz ŠKODA KAMIQ je díky zabudované kartě eSIM vždy připojen k internetu.


52 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 736 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 436 zobrazení
  1. Porty USB C Kamiq

    • 7 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 381 zobrazení
    • 135 odpovědí
    • 67.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 902 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 355 zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 26.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  2. Škoda Connect 1 2 3 4 6

    • 132 odpovědí
    • 40.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 888 zobrazení
  3. Cubic Telecom

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 939 zobrazení
  4. Výměna infotainmentu

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To byl pěkný sraz  jako dřiv takhle i dnes spousta vozidel a lidi . Škoda že jsem nemohl přijet 😔
    • Prázdná dálnice. A spotřeba by byla nejspíš i o něco nižší, kdyby jsme nejeli proti větru. Z Frýdku jsi viděl, jak jsem jel. Na D1 pak 135 na tempomat. Mimochodem, tvoje Matrixy na D48 svítily až před nás. Po levé straně to bylo krásně vidět v tom úseku, kde se jelo jen po jedné polovině D48.
    • Vďaka za organizáciu, akurát ľutujem, že som nedorazil o niečo skôr, ale stihnúť to na 13:59 bol tiež menší zázrak, lebo keď som vyrazil z Bratislavy navigácia písala najskorší dojazd na 14:27. Tento víkend totiž konečne robili prepojenie slovenskej z D4 na D1 (nepýtajte sa, že prečo to doteraz nebolo!) a kvôli tomu bola D1 v danom úseku v smere Žilinu uzavretá, takže trasa cez ČR bola rýchlejšia ako cez SR  A keď už som mal platnú českú známku, tak aj cestou späť som zvolil túto trasu, aj keď bola o 25 km a 10 minút dlhšia ako cez Žilinu.  Každopádne cesta späť v trojici, neskôr v dvojici fajn, akurát to nevidalo až po Brno, lebo hneď potom ako sme vyrazili zo Sedlište, zasvietilo smädné oko a na Vyškovskú MOLku som došiel akurát s 0 km dojazdom.     Asi by to s rezervou došlo až po Brno k OMV, ale nechcel som to riskovať.   Čo sa týka tvojich čísiel Pawouk, prekvapivo dobrá priemerná rýchlosť na to, že jazdíš iba jemne nad povolenou rýchlosťou.   Moje čísla, asi naposledy z aplikácie MyŠkoda Essentials. 🙁   Cesta tam, vrátane asi 2x 15 minút jazdenia po Bratislave:   Cesta späť, s tým, že som to na prázdnej rovinke v Bratislave poslal raz cez 210 km/h, takže tam naskočili nejaké dve desatinky, ktoré by tam normálne neboli. Občas treba vyhnať pavúkov z výfuku. 😉  
    • Musiš proměřit přepinač. Na pinĕ TFL jsou denni sviceni. Přesně už nepamatuji ale na pinech 58 jsou parkovačky. Na krytě pojistkove skřini je obeazek s pojistkami. Je tam namalovane ktera pojistka co chrani
    • Hledej tento vypínač (vedle OBD). PředFL asi svítil normálně potkávacími (bez osvětlení palubní desky), poFL měl dvě žárovky ve svítilně mlhovky, tu druhou pro DRL (ten spínač automatický imho nikdy nebyl). V opačném případě nemáš originál. Zbytku postu nerozumím - "nefunguje DR, ale ani DR nefunguje". Obrysové a i potkávací mají pro každou stranu vlastní pojistku.
×
×
  • Vytvořit nový...