Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...


632 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 7.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  1. Signálové kabely

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  2. Škoda logo do radia

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  3. Škoda nexus problém

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  4. SKODA_BT+ radio BLUES

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  5. SLABA ANTENA

    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  6. SmartGate Octavia

    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5k zobrazení
  7. sobwoofer v bočnici

    • 13 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  8. Sound system OII FL

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 16.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  9. Spárování s telefonem

    • 17 odpovědí
    • 30.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za odpoved. Kde bych ho měl zhruba hledat? Jsem laik.
    • Venkovní strana bude asi víc exponovaná, možná i vlivem geometrie v zatáčkách a vůbec, nebudu se pouštět do nějakých fabulací. Na zimních sadách mám taky pilky, ale tam je to v záběru  žádoucí. Ale nebudu tady vířit vášně, ať mě tady zase někdo nesetře. Kola jsem desítky let zvyklý točit předek/zadek a vždycky vyměním celou sadu cca stejně sjetou.
    • Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká.    Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí).   U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
    • Je někde prodřený drát a bude kostřit. 
    • Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
×
×
  • Vytvořit nový...