Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2072 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  1. Imobilizér pin

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 68.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 19.1k zobrazení
    • 272 odpovědí
    • 135.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  2. Blinkry

    • 18 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  3. Proud teče z alternatoru

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  4. Automatická světla 1 2

    • 39 odpovědí
    • 32.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 57.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Skvělý příběh! Roomster si to uznání rozhodně zaslouží – 300 000 km je paráda. A když už mluvíme o relaxu, někdy vypnu i u mangy. Doporučuji tachi yomi apk .net – super čtečka pro Android s plnou kontrolou a bez reklam. Jinak držím palce s klubem, nápad má potenciál!
    • A vše co jsi vyjmenoval máš na čistěném povrchu jednu sekundu a je to čisté jo ? To asi moc koukáš na reklamy s jarem 😂
    • Z DSG strach neměj. Zvykneš si velice rychle a pak nebudeš chápat, jak jsi mohl do teď jezdil s manuálem...😂
    • Caute mam este otazku. Na mojom 2.0FSI sa objavuje zvlastne ako keby rapkanie do cca 2200 otacok. Nad 2200ot. motor nadherne stichne, do 2200 otacok znie ako diesel. Vymenil som uz hornu retaz  medzi vackami s napinakom, retaz na olejovej pumpe s napinakom, vyvazovaky vyzeraju byt bez vole, ale neodstavoval som ich hoci maju uz svoje nabehane, nevyzeraju byt v zlom stave..Jedine co ma napada, ze to moze robit este prestavovac vacky..Nestretol sa s tym niekto? Inak motor jazdi bez chyb, bez problemov, len ten zvuk je strasny kym sa to nedostane cez 2200 otacok.
    • Zkousel nekdo uz u O4 1.5tsi vytahnout kablik z te jednotky ACT co prestavuje vacku a znefunkcnit timto dvouvalcovy režim?  Udajne tam vyskacou nejake chyby ale melo by to normalne jet. Alespon u jineho auta se to pry tak chova ma s tim nekdo zkusenost u O4 po faceliftu?
×
×
  • Vytvořit nový...