Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2 065 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 5,3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 24,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 10,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 13,6k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 43,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 834 zobrazení
  1. 06A 906 033 CM - výměna

    • 1 odpověď
    • 730 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 879 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
  2. 12V zásuvka Nefunkční

    • 6 odpovědí
    • 17,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 12,9k zobrazení
  3. 1K0 959 433 BT 1 2

    • 32 odpovědí
    • 16,8k zobrazení
  4. 2. lampička v kufru

    • 6 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  5. 2.0 tfsi-el.schema

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  6. 4 listy el.schemat

    • 4 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  7. 5 klucov?

    • 4 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
  8. 5té dveře problém

    • 8 odpovědí
    • 3,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
    • Také dnes - Orlen Karlovarská ul. Praha  
×
×
  • Vytvořit nový...