Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 3.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  1. Sloupek v cestě 1 2

    • 41 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  2. Slovenské fabky - fota !!! 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
  3. Sněhulka:)

    • 23 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  4. Snížená auta versus zima

    • 22 odpovědí
    • 3k zobrazení
  5. Součástka

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  6. Spadnuta matica

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  7. Speedline

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  8. Spoiler 1 2

    • 38 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  9. Sportline

    • 16 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  10. spotreba

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  11. SPZ 1 2

    • 25 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  12. SPZ jablonec :-)

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  13. Sraz Fabia clubu 1 2 3 4 35

    • 874 odpovědí
    • 67.3k zobrazení
  14. Sroub

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  15. Šroub na olejovej vani

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  16. stahování oken

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  17. stahování oken na DO

    • 13 odpovědí
    • 3k zobrazení
  18. Stare farby Skoda Fabia

    • 11 odpovědí
    • 4.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...