miki Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Ahoj všichni, už se mi dvakrát stalo, že po vložení klíče do zapalování a nastartování auto chcíplo a blikal na palubce imobiliser. Je problém v klíči nebo v řídící jednotce? Mám oktu r.v. 2000 ,starý model z venku. Je to 1,9 tdi 81 kw. Poraďte co s tím? Díky. Podotýkám, že mám origo centrál s dálkou a nevystřelovací klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaV Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 No já osobně bych asi hledal problém buď v uložení immo čipu v klíči ( ale tím to asi nebude), nebo v indukčnosli ve spínací skříňce, která "očuchává" přítomnost správného čipu v klíči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mathykral Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Ok, uvidím co to bude dělat . Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada Souhlas,mělo by stačit vyměnit propojovací vodič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaV Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada Taky souhlas... To mi hled nedocvaklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 A ještě jedna blbá otázka, nemůže to dělat ten čip v klíčku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaV Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 A ještě jedna blbá otázka, nemůže to dělat ten čip v klíčku? No to je málo pravděpodobný, ale tak asi možný. Mě osobně nikdy nezazlobil, ale někdo tady z kolegů tvrdil, že snad při přendavání čipu z origo klíče do neorigo vystřelováku mu to nějak blblo, nebo co. Zkus trochu zaexperimentovat. Třeba ten čip vyndej a zkus ho přiložit na černou kruhovou objímku kolem zapalování. Párkrát si nastartuj a uvidíš. Mezi jednotlivými starty vzdycky ten čip odendej a znova přilož. Když ti to bude dlbnout i v tomhle případě ( téměř přímý kontakt čipu a snímací cívky), bude chybyčka někde jinde -zřejmně v tom kabelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidecek19 Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 prosim vas jak mam vyndat z klicku ten imobilizer - ten valecek s tranzistorem. Je tam docela hodne zapasovan a ktomu pod nej nic nestrcim abych ho ze spoda zvedl. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat Asi 300,- ale přesnou cenu už nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-( Než jsem se dostal k výměně,nějaký čas jsem s tím jezdil.Někdy se to týden neprojevilo,někdy klidně i víckrát za den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Ok, půjdu si ten kabel koupit a nebudu to řešit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machlak Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Máš dvaklíče.. vyskoušej oba a když je vyloučís je chyba nekde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 mam octu 98 1,9 66kw a tento problem se me uz taky stal behem 3 tydnu asi 3x jakej ten kabel nebo co se to musi koupit nevite cislo do etosu nebo aspon nazev dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Ok, uvidím co to bude dělat . Díky všem Zdravím, dočetl jsem se, že při občasných problémech s IMMO ( občas bliká - nestartuje) je nutné vyměnit vedení mezi cívkou a přístrojovkou. Na cívce konec asi najdu po oddeklování volantu, ale kde končí druhá strana? Musí ven přístrojovka, nebo se tam dostanu zespoda??? Díky za radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Panel pristrojov daj dole, inak sa tam tazko dostanes, musis to prehodit na konektore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 (editace) ad čip: bud funguje dobře nebo vůbec ad vedení: stačí kvalitně propájet spojení drát/pin a bude to OK ad konce: budíky musí ven, poté nezapínat zapalování jinak svítí airbag a budete muset na VAG. Editováno: 14. Červenec 2008, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 zdarec kluci, tak zkoušel ste ten kabel někdo vyměnit? nemáte k tomu nějaký fotky? nevím, jestl to sám doma zvládnu, ale v servise se mi ta práce zaze nechce moc platit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 (editace) no takže vzhledem k tomu že mám auto v lakovně, tak si ten káblík nechám rovnou vyměnit. je to díl č. : 1U0 971 809 cena: 158 kč,- Editováno: 16. Září 2008, autor: Kubiik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Myslim, ze vymena je dobra az po vycisteni konektoru na spinacke. Ja som ho vycistil spreyom na kontakty a odvtedy nemam najmensi problem. Pred vycistenim sa stavalo ze nacitalo immo az na 5-ti pokus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Taky mi pomohlo prostříknutí kontaktolem a zatím je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Octavia I Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Ahojte Ja mám tiez taky problem, ze ked nastartujem tak imo vypne motor, ale nemyslim ze to bude kablami lebo ked dam druhy kluc tak nastartujem, ale raz funguje novy a raz stary, neviem co stym je. Prosim vas poradte mi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 oprav vedení a bude to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.