Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Dnes mi také přestalo jít servo. A nemohu se spojit s adresou 44 (posilovač řízení). Když načtu RJ 09 (centrální elektrika) je v paměti závad chyba 01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 49-00 - zadna komunikace. A ta ještě nejde vymazat. Že by odešla RJ serva? Konektory a kostry jsem procházel, zdají se O.K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kukni napr toto:

Nastavení posilovače řízení., Kolik stupňů?

Je tam viac variant s prehladmi funkcie čerpadla.

Minule som mal tú možnosť odpojiť senzor na riadení, a vzhľadom na to že mám nakódované KOYO na verziu s ESP tak servo nehleslo a fungovalo OK.

To znamená, že ak máte ESP a máte problémy s riadením, dá sa nakódovať (aspoň moje KOYO) tak že údaje o natočení volantu bude brať z podvolantového snímaču natočenia volantu.

Ďalší poznatok je, že keď som odpojil povolantový snímač, rozsvietila sa kontrolka volantu na prístrojovke, ale servo fungovalo normálne a teda údaje boli preberané od normálneho snímača na tyči riadenia.

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.. zdravím všechny. Pročetl jsem toto celé forum. Mám Fabii 1,4 2003, KOYO. Také se mi rozsvítila kontrolka a nešel posilovač. Chybu to vyhodnocovalo snímač natočení volantu. Tak jsem jej vyměnil. Dobil baterii, doplnil servo, kabelový svazek OK , atd.. dal do autorizovaného servisu zkontrolovat a nic nenašli. Dělá to nepravidelně pořád se stejnou chybou.I přes vynulování chyby. No záhada. Nemá tady někdo prosím barvy káblů, které jsou ve svazku a patří k tomu posilovači? A ještě jeden dotaz. On je nějaký snímač i pod volantem? Díky moc za reakci.....zoufalost sama))))).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiez mam do prdele problem s riadenim. Fabia rv2000 TRW. Tiekol mi olej cez manzetu.

Tento problem som vyriesil vymenou celeho servoriadenia od capu po cap za NOVE.

To by bolo OK, lenze snimac natocenia, ktory som mal na povodnom riadeni mi nesedel.

(bol to ten starsi snimac 6Q....291) nakolko v v starom riadeni bol jeden rad "snimacich plieskov" a na novom riadeni su rady dva.

Tak som zasiel do skodovky, nech mi daju novsi typ snimaca TRW (6Q....445). Tento uz nebol s kablom, tak som dokupil aj zvazok od serva k snimacu.

No tym sa problem stale nevyriesil. VAG stale vypisuje snimac G250-defekt. Kontrolka serva stale svieti. Servo pracuje v nudzaku.

Skusal som aj pozicat opat novy snimac (6Q....445) no bez zmeny.

Co by to mohlo byt?

Vedel by mi niekto poradit ake napatie by malo ist do snimaca (3 droty) G250?? Mne tam ide nieco cez 11 Volt. Je to spravne?

Kedze pred vymenou riadenia nebol ziaden problem so servom, predpokladam ze kablovy zvazok je OK, no este ho pozriem.

Mam podozrenie na RJ serva, no ani to sa mi nezda, ked ide cerpadlo v nudzaku a VAG ziadnu chybu RJ serva nehlasi, len chybu snimaca G250.

Snimac som niekolkokrat skusal vysusit, no nic nepomohlo.

NO a teraz babo rad co s tym??

PS: Zatial jazdim s odpojenym snimacom G250

Editováno: , autor: jogofogo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6Q0423445 je na novsi typ TRW 6Q1423291D na starsi typ TRW, 6Q1423291DX je vymenny sposob, tz. stary vratis a daju ti novy - DX za nizsi peniaz.

NOVSI TYP xxx445 a starsi 291D - DX NIE SU ZAMENITELNE!!

K typu xxx445 musis kupit aj kabelaz k servu od cidla (2 konektory a cca pol metrovy kablik 3zil.), typ xxx291D - DX je uz s kabelazou.

;)

jak je to s tema cidlama na TRW? jaky je rozdil mezi 6Q0423445 a 6Q1423291D (popr. 6Q1423291DX). Jsou vzajemne zamenitelna? To 6Q0423445 je levnejsi a melo by to byt snad nejake nove provedeni, co jsem pochopil. Tak jestli se v tom nekdo vyzna, budu rad za objasneni..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze podle toho co pises, jsem pochopil, ze kdyz mam TRW, tak v aute muzu mit jedine 6Q1423291D. nechce se mi to vyndavat, jen abych se podival na typ, pak to tam zase montoval zpet, jel si koupit novy cidlo a pak to zase rozdelaval.

jo a jeste jeden dotaz.. muzu timdle olejem dolit servo?

Odkaz na servoolej

Editováno: , autor: gilerakk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla mna na TRW riadeni - starsi typ je senzor 6Q...291D a na novsom type riadenia TRW je snimac 6Q...445, cize podla mna to nie je istee, ktory snimac tam mas. Ked sa nan pozries a ma konektor aj pri snimaci tak je to ten novsi typ TRW snimaca (445), ak ide zo snimaca len kabel (bez konektora) tak by to mal byt ten starsi typ (291D) snimaca.

Inac na snimaci by malo byt vidiet aj orig. cislo (ak nie je snimac zaspineny.) ;)

Co sa tyka oleja, neviem ci ten co pises mozes dat. Ja som radsej kupil origo zo skodovky a mam klud.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže dneska jsem odpojil ten snímač a už mi neblikaj světla atd. sice mám ten pocit že to čerpadlo jede pořád a není to řízení úplně 100% ale je to lepší než př. v 70km/h projíždět zatáčkou a mít odpor při točení volantem a pak najednou ho ztratit a připadat si jako že to auto vzlétlo :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pání prosím všichni sem z radama snímač novej-OK,servo nové-OK kabeli-OK,všechno teda OK ale stejne mi nekdy tuhne a problikavaj světla.Měnili mi aj servo čerpadlo ale po nastartování a skušební jízde odešlo prej bilo v pořádku takže zase spátky starí a 2měsíce klid pak znovu.nekdy to delá za sucha nekdy za mokra.Pomoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooc.toskany

Editováno: , autor: Olin
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi chtěl bych se zeptat taktéž na servo či co by to mohlo být. Po nastartování naší fabie, mi chvilkama pohasínají světla a je slyšet zvuk serva, jen tedy jakoby bzíkne :-) omlouvám se za ten název, přitom zvuku tedy ty světla pohasnou, asi to je chvilkový vysoký odběr proudu. Volant je chvílema tužší, ale ne moc. Na diagnostice to, ale nic neukázalo, pouze mi to napsalo chybu škrtící klapky, ale jinak nic. Tak fakt nevím čím by to mohlo být, nevíte někdo? Nevím kdy tam byl vyměněn olej serva, jak často se má měnit, může to mít na to vliv? Může to být i klínovým řemenem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad 1 - necitujeme PREDOŠLÉ PRÍSPEVKY!!!

ad 2 - ak sa ti deje to čo píšeš asi kabeli (inak s tvrdým y) nie sú v poriadku.

ad 3 - niekedy za sucha a niekedy za mokra...hm čo to asi bude

pání prosím všichni sem z radama snímač novej-OK,servo nové-OK kabeli-OK,všechno teda OK ale stejne mi nekdy tuhne a problikavaj světla.Měnili mi aj servo čerpadlo ale po nastartování a skušební jízde odešlo prej bilo v pořádku takže zase spátky starí a 2měsíce klid pak znovu.nekdy to delá za sucha nekdy za mokra.Pomoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooc.toskany
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi chtěl bych se zeptat taktéž na servo či co by to mohlo být. Po nastartování naší fabie, mi chvilkama pohasínají světla a je slyšet zvuk serva, jen tedy jakoby bzíkne :-) omlouvám se za ten název, přitom zvuku tedy ty světla pohasnou, asi to je chvilkový vysoký odběr proudu. Volant je chvílema tužší, ale ne moc. Na diagnostice to, ale nic neukázalo, pouze mi to napsalo chybu škrtící klapky, ale jinak nic. Tak fakt nevím čím by to mohlo být, nevíte někdo? Nevím kdy tam byl vyměněn olej serva, jak často se má měnit, může to mít na to vliv? Může to být i klínovým řemenem?

Hele koukej si to tady pořádně přečíst je tu toho dost, olej v servu se nemění jenom se když tak dolívá, předpokládám že máš fábii bylo by dobré psát konkrétní model navíc si myslím že klínový řemen tam určitě nemáš lol je tam drážkovej a co toto by mohlo mít společného s řízením by mě zajímalo, čitej čitej

vypadá to na snímač řízení :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to toskany: třeba se ještě podívej v jakém je stavu řj serva a mrkni ještě jednou ale pořádně na kabelový sveazek

pokud vím tak rj serva je uvnitř toho servano a bohužel bydlím v paneláku takže moje možnosti na rozebírání jsou malinko obmezeny.Jednou to servočerpadlo bylo měneno ale po chvilce přestalo fungovat.Tykabely byli testovány ale tomu servisu moc nevěřím a už jsem tam raši vůbec nejel pokažde když jsem odnich odjel tak po pár dnech se ukázala jiná závada.Měl jsem moji fabi bouranou na pravi kolo víměna serva pak mi ůdajne odešlel snímač natočení pak mi ůdajne od serva odešla centrální RJ motoru no a ted miprej odchází RJ toho serva ale o víkednu jsem spojoval hadičku ostrikovače zadního okna v motorové části no a servo napodiv funguje na 100%.Prší a vše je OK.Tak jsem stoho :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi,jak sundám tu vanu na baterii? Baterku jsem vytahl,ve vaně jsem povolil jeden šroub.Vana je blíže k světlům povolená,ale ta strana u vzduchového filtru(blíže ke kabině )drží jak přibitá.Nevíte co a kde to tam drží? To mám demontovat i krabicu s vzd.filtrem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...