I tak by bylo zajímavé přeházet celá střeva, tak aby zůstal jen blok s číslem a kódem, pak může opravdu každý říct jedině pendrek, protože papírově to bude čisté, jako čerstvě napadlý sníh Je to docela výzva pro někoho z nás. U takový přestavby bych chtěl bejt.
V tom případě stačí vyměnit písty ( jedny jsou rovné a druhé kuželové ), dát turbové sání a svody + turbo+ první díl výfuku, dodělat intercooler, dotáhnout mazání a chlazení turba ( na bloku je vše připravené ), vyměnit řídící jednotku, sladit imobilizér, přepinovat ABS ( myslím 1 drát ) a máš 1,8 20V turbo. Vztahuje se k výměně 1,8 20V 92 kW AGN za 1,8 20V turbo 110 kW AGU. Přestavbu starého bezturbáče 1,8 na RSko si nechci ani představit - to už by bylo i na mě moc.
Každopádně i takováto přestavba má problém na STK - a to na EMISÍCH - budou tam jiné hodnoty. Projdeš ?