Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/05/10 ve všech sekcích

  1. Máš je dobře nastavený? Nenechal si tam vůli?
    1 bod
  2. Zdarec optimální zabezpečení by byla nějaká odnímatelná i v noci dobře viditelná traverza přes navigaci , aby neměl zlodějíček chuť se s ní potýkat. Pro ,,lovce,, zlodějů je asi nejlepší GSM pager který pošle SMS hned jak se něco pohne v interieru nebo se rozbije sklo ,ale chce to zároveň nějaký volnější pyžamo v kterym se dobře běhá.
    1 bod
  3. Už vidím, jak někomu nepůjde vyndat, protože si tam dá jiné šroubky, tak jak se mu zloděj na lístečku omluví a zamkne auto za sebou. Co udělá, rozpáře mu sedačky a tapecy a dojebe palubku..a jestli tam někdo řeší nějakou páku k madlu, tím spíš to bude lákat. Madlo se ukopne nebo ulomí, je to jen plast. Zkrátka to chce dobrou pojistku. A jestli to někomu kradou 15x za rok, už bych hledal, zda nemá krámek s rádii ..to už normální není a určitě to normální nepřijde ani pojišťovně nebo PČR
    1 bod
  4. Neblázni nemůžeš mít origo brzdy k motoru s 2x větším výkonem. Pardon tak sem to nemyslel brzdy budou ale az pak vymena motoru je nutna pravdu jeste vcera by nebyla ale dneska vyjizdim z krizovatky a bum klepklepklep urvany blok a ojnice v dupe i s pistem tak sem se rozohdl co bych tam dal a napadlo me 110kw zda se mi to jakonej moznost chci si taky uzit jo a diky ze odpvidate fakt moc diky
    1 bod
  5. I tak by bylo zajímavé přeházet celá střeva, tak aby zůstal jen blok s číslem a kódem, pak může opravdu každý říct jedině pendrek, protože papírově to bude čisté, jako čerstvě napadlý sníh Je to docela výzva pro někoho z nás. U takový přestavby bych chtěl bejt. V tom případě stačí vyměnit písty ( jedny jsou rovné a druhé kuželové ), dát turbové sání a svody + turbo+ první díl výfuku, dodělat intercooler, dotáhnout mazání a chlazení turba ( na bloku je vše připravené ), vyměnit řídící jednotku, sladit imobilizér, přepinovat ABS ( myslím 1 drát ) a máš 1,8 20V turbo. Vztahuje se k výměně 1,8 20V 92 kW AGN za 1,8 20V turbo 110 kW AGU. Přestavbu starého bezturbáče 1,8 na RSko si nechci ani představit - to už by bylo i na mě moc. Každopádně i takováto přestavba má problém na STK - a to na EMISÍCH - budou tam jiné hodnoty. Projdeš ?
    1 bod
  6. I tak by bylo zajímavé přeházet celá střeva, tak aby zůstal jen blok s číslem a kódem, pak může opravdu každý říct jedině pendrek, protože papírově to bude čisté, jako čerstvě napadlý sníh Je to docela výzva pro někoho z nás. U takový přestavby bych chtěl bejt.
    1 bod
  7. čau, mam taky AGU ale ve 4 golfu a mam ten samej problem jako tady řešíte, a at jsem udělal co jsem udělal nic se nezměnilo, jen se mi podařilo zjistit na vagu že pokud jde motor do tahu tak jeden valec zaostava ale pak když se tah uklidní tak už jde stejně jako tamty, poznali jsme to podle čidla klepaní jinak mam novy taky sna uplně všechno jen nemam možnost sehnat tu cívku, abych to vyzkoušel:(
    1 bod
  8. Mě tohle dělal 2.0, škubání při rychlejším sešplápnutí plynu, obvykle spíš při nižších otážkách (do 3tis), vyměnili jeden kabel ke svíčce (ten nejkratší) a od té doby je to v poho. Musím to zaklepat. Někde doma mám i výpis z vagu, v paměti byly 2 sporadicky se objevující se závady, nepamatuju si jaký, musel bych se mrknout (jedna z nich byl tuším nízký signál od lambdy, druhý teď fakt nevím ...)
    1 bod
  9. my jsme hadice taky prosli a bylo to primo na hrane spony, tak jsme si toho nejdriv nevsimli, vicemene jsme to objevili nahodou
    1 bod
  10. co to tak skusit hodit do toho zakladniho nastaveni nebo prehrat ten soft teda pokud to jde. u me se na to nedoslo ale jak se to vsechno hodilo do zkladu na vagu tak to proste prestalo. sel slabe cerny dym jedna svicka uplne cerna na druhym valci jinak vsechny O.k. vsechno kolem toho valce se menilo i kabelaz k civce se kontrolovala a nic svicka nedavala jiskru vypadalo ze vubec nejde do civky impuls s RJ . jak jsem psal pak se to trochu vetralo vagem co presne Vasa delal tak to ti nereknu ale proste to prestalo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...