Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/07/11 ve všech sekcích
-
Škoda že jsi to nestihnul, exkurze byla dost zajímavá. Několik posádek nepřijelo a pak ještě nějaké odjely domů. V kempu zůstalo asi 11 aut. Já za chvilku vyrážím zpátky za nima. Sraz na focení máme v 10 hod v kempu, v 11:30 vyrážíme na spanilou jízdu do Dobřan. Jídlo neřeš, žádnej problém s ním není. Tady malá ochutnávka z prvního setkání před automobilkou. Hádej kdo to má nejblíž a tím pádem přijel jako poslední a skoro pozdě? No přece já!2 body
-
Tak je to tady, končné řešení pro vytahané řetězy 1.2 TSI, během asi 14 dnů se ukončí zkoušky nových japonských řetězů , jako náhradního dílu pro stávající motory 63 i 77 kW,v případě, kdy dojde k "přeskočení" řetězu tak, že dojde k potkání ventilu s pístem , mění se motor, pokud ne mění se pouze řetěz, a to nejduležitější od KT 45 je modifikovaný motor 63 i 77 kW s silnějšími rozvody (nelze použít pro motory před KT 45 jako náhradí díl). Tak zdá se , že bude pokoj .... Možná.... pak ještě turba..... bezín v oleji... no zkrátka běh na dlouhý tratě.....1 bod
-
Taky se přidávám k poděkování Walkerovi a Jitepovi za skvělou organizaci, za super dárečky, výborný pozdní oběd a Všem za bezvadnou atmosféru! Doufám, že všichni dojeli bez újmy a sraz si užili tak jako mi s kámošem. PS: Auto ještě umyté není - pouze sklo - zítra jej čeká očista. zde je pár fotek: Smutný Yety 4x4 TDi - neprojel se po dráze! Několik fotek z náměstí Yeti vlajka všude s námi! I domácí mazlíček si sraz užíval.1 bod
-
Keby nikto nekupoval novinky, tak by nebol potrebný vývoj a jazdili by sme na koňoch ešte stráášne dlho1 bod
-
No to ju, měli by ve fabrice dávat na zadní sklo samolepku "ZKOUŠENO NA LIDECH" . Jo a ono je to tady trošku OT, ale od toho magického 45 KT bude seriově montované do obou motorizací přídavné PTC topení aby si lidi nestěžovali že jim to topí až za dlouho a pro auta před KT 45 bude nový SW řj motoru, který bude víc topit , ale samo na úkor spotřeby a přibývání benzínu v oleji1 bod
-
Když jsem je tam dal, tak jsem to zkoušel fotit, ale z tý fotky nepoznáš skoro nic, zkrátka si foťák dělá co chce, zkoušel jsem fotit i na manuál nastavení a stejně prd-1 bodů
-
Ahoj tak zarovky namontovany a dukladne otestovany. Vcerejsi cesta Brno - Piestany a za tmy zpet. Fotit to nema smysl protoze to nebude jak veskutecnosti. Klame to. Ale svetlo je vice do bila Krasne osviti krajnice a i pred auto je krasne videt. Jak jsem nerad jezdil v noci tak ted mne to vubec nevadilo a dokonce jsem ani nezapinal dalkove nebylo to potreba. Sice jsem je zkusil a je pak videt snad i za roh, ale i na tlumenych bomba. Za ty penize diporucuji vsem budete spokojeni. Krajnice je navic osvicena i torchu do vysky takze ikdyby tam stála třeba srna tak ji bez problémů uvidíte. Jinak teda žárovky night breaker OSRAM. Skvělá volba.-1 bodů
-
To "cvakání" mám taky (F II TSI 63 kW),ale je to pouze po nastartování a prvním rozjezdu,podobný zvuk za stejné situace je slyšet i u mé soukromé FI Combi 1.4 74 kW.Taky by mě zajímalo co to je.No s tou spotřebou,já to TSI mám jako služební auto,jezdí se s ním jenom po Praze.Když se jede od jedné červené k druhé červené,nebo popojíždění po sídlíštích,tak to žere dle PP kolem 11 litrů.Ovšem když s tím jel kolega ráno,při minimálním provozu,po Jižní spojce přes celou Prahu,tak PP ukázal 5 litrů.To všechno,vzhledem k současnému počasí,se zapnutou klimatizací.Zatím najeto cca 1600 km a celkový půměr je cca 8.2 litru.-1 bodů
-
Dovolil bych si s tebou polemizovat o ježdění se služebákem. Nevím jak v které firmě,ale u nás se firma docela zajímá,jestli se jezdí podle určené normy spotřeby paliva (do té se tedy s tímto vozem tedy nevejdeme ani náhodou,bude zajímavé jak se s tím firma vyrovná,těch TSI tam máme víc,a spotřeba je u všech něco málo přes 8 litrů). Takže nějaké rally ve stylu brzda-plyn co to dá i vzhledem k častým manévrům policie při měření rychlosti se nekoná. Taky se ovšem nekoná economy rally. Je tu možnost,že motor ještě není řádně zajetý,má to najeto 1600 km,tak se ta spotřeba ještě o něco sníží. Ale prostě na to popojíždění kilometr sem,kilometr tam,nevidím,že by se ta spotřeba nějak rapidně snížila. Kolem 8 litrů celkového průměru to prostě asi zůstane.-1 bodů
-
to chillike: Moji soukromou spotřebu vidíš taktéž v podpisu,a je trošku někde jinde než ta se služebákem.Jenomže soukromě se po městě moc nepohybuji,to bych taky jezdil za 8 (minimálně...)-1 bodů
-
-1 bodů
-
to Misiak:vyfoť tam také průměrnou rychlost. Já jezdím služební FII TSI 63 kW,podotýkám,že pouze po okrajových částech Prahy,a za asi pět týdnů máme najeto 2400 km při průměrné spotřebě 8.1 a průměrné rychlosti 30 km/h. Při popojíždění od semaforu k semaforu,nebo po sídlištích kilometr sem,kilometr tam,se spotřeba pohybuje okolo 10 litrů. Podotýkám,že to není jízda ve stylu rally. Ovšem když s tím kolega jel z Černého mostu na Smíchov brzo ráno po jižní spojce,tak to bylo za 5.5 l. Ono je asi ošemetné kupovat nové auto s motorem,který se vyrábí teprve několik měsíců. Myslím,že zářným příkladem toho je HTP a jeho problémy ze začátku výroby s rozvodovým řetězem,nebo nepovedené vedení kabelového svazku ve Fabii I,o čemž je tady na foru dost příspěvků. Osobně bych nekoupil žádný nový model vozu nebo motoru (myslím tím nejenom značky Škoda),než se aspoň trochu podaří vychytat mouchy. Dneska to bude asi záležitost všech výrobců. Modely se rychle střídají a vývoj a zkoušky určitě dostanou na frak...-1 bodů
-
No chillike,ono se to ukáže za delší dobu co tomu motoru,nebo těm serepatičkám kolem něj,bude scházet. Nechval dne před večeří.Tak zatím buď rád,že ti to šlape. Na těchto forech se samozřejmě většinou řeší problémy,takže výkřiků typu: mě to funguje super,tam moc nenajdeš,protože jsou k ničemu. Bez poruch by to mělo fungovat všem. To je ovšem utopie... A to,že je těch motorů 100 000,ještě nic neznamená. Kolik lidí znáš co tento motor má? I tady na foru je jich minimum. A jen tak mimochodem,HTP se taky vyrobilo mraky a jaký potíže měli. O tom,že ten motor (TSI) jede velice dobře,myslím není spor. Já osobně přemýšlím o této motorizaci jako o mém budoucím voze. Ale ne dřív než za rok. Jenom ať to pěkně vychytají technici ze Škodovky.-1 bodů
-
ja len nechapem jednu vec - co vas, ludia, zenie do toho aby ste si co najskor kupili co najnovsie NEVYSKUSANE veci? Ci uz je to motor (1.2htp) alebo prevodovka (multitronic) alebo model auta... pri sucasnych obrovskych problemoch mi proste rozum nebere ako ludia stoja v rade na nove XXXX auto alebo model, nech uz je to mercedes alebo bmw alebo skoda... ako objednavaju len co sa objavi press-release, platia zalohu a potom nedockavo cakaju styri mesiace vo fronte na vytuzeny telefon "ano pane, pridite si pre vase posrate 1.2kompressor auticko ktore bude castejsie u nas na servise (s ktorym mimochodom nebudeme vediet pohnut) ako u vas" ? Preco nenechate jeden alebo idealne dva roky prejst nech sa ini BLBCI pardon nedockavi majitelia naucia na vlastnej kozi? Preco nenechate inych fesakov ktori maju prilis vela volneho casu a energie, aby kazdych 20km chodili do servisu a tam pozbierali aspon 1.000 pripadov na zaklade coho vyrobca usudi ze asi maju vadne ci uz skrtiace klapky alebo cokolvek ine? co vas do toho zenie? odkial viete ze tento 1.2kompressor bude motor v poriadku, zvlast napriklad ked povodna 1.2ka bola tak neskutocne odflaknuta ze az? je tam zmrsenych tolko veci ze to snad nie je mozne ani v zacinajucej automobilke v Indii a nie v "progresivnej" zabehnutej firme z Mladej Boleslavi? este ste sa to nenaucili? este ste nikdy o podobnych hororovych pribehoch nepoculi? nestacilo vam ze zrovna tato automobilka na pekne dlhych par mesiacov odstavila vyrobu viacerych typov motorov, napriklad ubervydareneho 2.0tdi? este stale nemate dost? este stale si myslite ze s vasim vysnivanym uberautickom sa to nemoze stat? ach jaj...-1 bodů
-
On je taky problém,že v origo servise si kolikrát neumějí poradit ani z motory které se vyráběly delší dobu. Tam se jenom vyměnuje,opravit neumějí skoro nic. A když si neví rady píše se do fabriky... Mám s tím vlatní zkušenosti,když Škoda servis nedokázal odhalit podpálený ventil na motoru FI 1.4 16V 74 kW... Měnilo se tam kde co,zkoušelo se to hodit na vadnou řídící jednotku motoru,kterou ovšem servis nemá a jde pouze objednat,zaplatit a pak teprve vyzkoušet. Takže když tam nestojí to samé auto,z kterého by to šlo prohodit,je Ekkarova rada malé sci-fi. Misiak,baby,a co napsat přímo do fabriky,třeba se slovenským importérem pohnou?-1 bodů
-
Ekkare,tak nějakou předváděčku by snad mohli mít. Jestli ovšem nemá taky stejný problémy. Otázka je ,jestli to jde přehazovat z Yetiho na Fabii. A u mě to bylo trošku něco jiného,protože je to auto z roku 2004 a navíc těch sto koňových 1.4 moc není. Ale to ten servis neomlouvá,mají být schopni diagnostikovat a opravit všechno...-1 bodů
-
Misiak,to je tak velká nespokojenost s Fabií? Mně na služebním TSI občas drnčí v PP dveřích a pravém B sloupku,při zatížení zadního sedadla něco bouchá v prostoru PZ kola a teď se přidalo plato pod zadním oknem.-1 bodů
-
Abych pravdu řekl,mě se docela zamlouvá zvuk toho TSI,takže muziky moc neužiju. Samurai,kdyby to bylo moje auto,tak bych servis už prudil,takto to nechám na první servisní prohlídku.-1 bodů
-
Lowend,no nevím,tak levný to zase není. Ovšem to drnčení to je skutečnost,někde z pod auta u FII,ale je to slyšet jenom při otevřeném okýnku. A to nemluvím o FI,tam mi zase kdeco drnčí v interiéru. Zlatá Felicie.-1 bodů
-
Hm, aspoň něco...skoro to potvrzuje moji myšlenku nekupovat nový model minimálně prvním rokem výroby. Tady to, jak čtu, bude to ten 45 KT až dokonce dva roky...-1 bodů
-
galeo, jasně, ale já už jsem se vycukal na své služební FII TSI... Takže si raději počkám. Jikra, nevíš, jestli ty TSI s tím přídavným topením PTC, budou mít taky upravený SW motoru, nebo s nástupem 45 KT a PTC se to vrátí do "normálního" stavu?-1 bodů
-
-2 bodů
-
Přesně,když jedu 3 km a navíc třeba se studeným motorem,tak to žere 10-11. Pak pár kilmetrů,když se podaří projet na zelenou,a hned je tam 6.5. No a výsledný průměr,ale za 2400 km,je 8.1.-2 bodů
-
Hele,a ta policejní hlídka jela ještě na Š 120,ne? Do Olomučan je to pěkný kopeček.To věřím,že poldové vyvalily bulvy.-2 bodů