Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/23/11 ve všech sekcích

  1. Celou dobu se tady snažím objasnit, že to není vina toho motoru, ale vina lidí, kteří odpovídají za jeho vývoj a zkoušky - že ty zkoušky někdo odmítl financovat v rozsahu, který bylo bývalo potřeba udělat, že se spousta věcí nahradila jen simulacemi a jednoduše byl pro co nejnižší náklady úmyslně zanedbán fakt, že reálný provoz přináší jiné nástrahy než šedé výpočty nebo jednoduché "jednorežimové" zkoušky. Takže vy všichni, co s 1,2TSI od jeho uvedení na trh jezdíte byste vlastně měli od koncernu dostávat platbu za uskutečňování provozních zkoušek v reálném životě. Když tohle někdo odmítá pochopit, já už nevím, co bych měl říkat...
    1 bod
  2. Reptalci ... me spis stve masivni vlna tech, co to vidi skepticky ... a nakazi tim spoustu lidi Ano, kazdy tu mate svuj kus pravdy, at je to s testovanim, at je to s klmamanim zakaznika, at je to o usporach ci necem jinem ... Ale nevim, jestli uz v te me verze 11/2010 budou uz tyhle veci vychytany ... TROSKU ME MRZELO, kdyz sem zjistil, ze rikali, ze auto (skladovka) byla podrobnea technické prohlídce před vyjetím, a neaktualizovali software ... to mi prijde trosku automaticky ... Jinak zatim 12tis ... v 9ti dolitej olej, necely litrik se ztratil pri zabehu ... (a podle me jeste nekde v te soustave u turba, protoze jsou tam mastny fleky), az na drobne cvrcky pri prejizdeni pres kostky je to supr auto, spousta mista i pro me jako 194cm habana .... Myslim, ze uplne libovy jizdni vlastnost (rally nejezdim, mam na mysli prujezdy zatacek ve vetsi rychlosti, brzdy ... atd, proste super vsechno ...) Dalsi neduch vidim v tom ze se az moc zretelne odrazi obrys palubni desky vcetne strisky na budiky na prednim skle, kdyz sviti slunce, nebo projizdite okolo intenzivne svitici lampy vecer ... ale da se na to zvyknout ... A dalsi vec, prijde mi, ze volant je trosku z osy sedadla, kako by volant byl vic u vokna, nevim, jestli je to takhle normalni, ale ja si toho obcas vsimnu, v zatacce, ze je to proste jiny ... ale taky se da zvyknout ... Jn by me zajimalo, jak ten motor dopadne po prvni poradny snehovy sezone, kvuli soli a neokrytovanemu motoru ... Az bude 15tis prohlidka, vsechno to technikum nahlasim, at se snazej, mam koupenou prodlozenou zaruku 4roky/120tis km ... tak jeste aby se nestarali Stejne po 4 letech to auto zase asi pujde jinam, takze 300 za 4 roky a pryc ... myslim bude idelani vyuziti ... navic (aspon si to myslim) jsem velmi uvedomeli ridic, co se tyce chovani na silnici za volantem k autu samotnemu pri jizde nebo bezne udrzbe, takze vim, kdy muzu motor vytocit, kdy jeste ne, kdy ho vypnout apod ... tak snad doufam nebudu nic muset resit, stejne tak jako u me bejvale FI 1,4 16V (2002), ktera vydrzela 160tis ... A PAK ZACLA ZRAT OLEJ ... a to byla v presnych intervalech servisovana ...
    1 bod
  3. vodiče pro pravou a levou stranu brzd jsou propojeny u přístrojovky a potom jdou zvlášť (pravá a levá) dozadu až přímo na konektor zadního světla. první co bych udělal, tak vytáhnout konektor ze zadního světla a zkusit voltmetrem při sešlápnuté brzdě změřit napětí pro vyloučení chyby ve světle. předpokládám, že obrysovky, blinkry apod. vzadu fungují v pohodě? pokud to nepomůže, tak sundáš konektor z brzdového spínače, najdeš příslušný drát, co vede "dozadu" a pomocí ohmetru nebo bzučáku vyzkoušíš (jeden hrot na konektor spínače, druhý hrot vzadu na kontakt brzdy vzadu na konektoru), zda jsou dráty dozadu průchozí.
    1 bod
  4. ANO TA ostuda s rozvodákem mne taky sere (zejména s historickým kontextem k HTP).
    1 bod
  5. Ono toho tam je odfláknutýho víc, ne jenom pohon rozvodu - a to mě na tom právě nejvíc mrzí, že i když by to měla být "ekologická bomba" (kvůli malý spotřebě při relativně vysokým výkonu) a "vlajková loď prodeje" (protože to bylo deklarováno jako budoucí nejrozšířenější pohonná jednotka), tak si zjevně nikdo nedal moc práce například s vyladěním "spolupráce" turba se zbytkem motoru - nebo přesněji řečeno, nedal si DOST ZÁLEŽET na tom vyladění - a teď se to dohání ex-post, samozřejmě za velkého mediálního zájmu veřejnosti... je to ŠKODA, že si to ŠKODA nepohlídala líp - i když za všemi rozhodovacími procesy stojí Vlkohrad...
    1 bod
  6. Ekkare svatá pravda, to řikám pořád "zkoušeno na lidech" . Ono by to šlo, to by ale musely mít AZNP daleko víc testovacích řidičů, kteří by jezdili tyhle režimy okolo komína, ale to by je museli zaplatit a zbylo by málo do Wolfsburku . A kdyby úzkostlivě nešetřili aby udělali co nejlevnější agregát, tak by neudělali poddimenzovanej ventilovej rozvod . A to je jedno s druhym, dnes jsem rád že jsem připlatil a mám v podstatě Tvuj "motor snů" ikdyž o jeho životnosti si taky nedělám nějaké velké iluze, ale zatím funguje jak švýcary v létě v zimě.
    1 bod
  7. To není zaujatost proti 1,2TSI - to je (bohužel jak se ukazuje oprávněná) nedůvěra ke všemu, co jde na trh s mohutnou mediální masáží a o čem výrobce odmítá říci otevřeně bližší informace. Jednoduše dobrý zboží se chválí samo - a agregát 1,2TSI zatím bohužel nedostal možnost se nějak výrazně pochválit - neměl možnost, zatímco problémů až průserů s ním bylo už dost. Jak říkám - některé "prémiovější" značky si jednoduše nedovolí pustit "ven" nově zkonstruovaný výrobek bez důkladných testů ve všech možných podmínkách, které by ho i jen MOHLY potkat - naproti tomu jiné klidně udělají obdobné "pokusy na lidech" namísto seriózního otestování nové konstrukce... Jsme v době katování kostů a přechodu aut do kategorie "zboží krátkodobé spotřeby", takto rozsáhlé osekání testů je ale dost na pováženou - včetně faktu, že se ho dopouští největší evropský a zhruba druhý-třetí největší výrobce aut na světě... Mně osobně by se taky líbil agregát s výkonem "sto kobyl" a krouťákem jako "dýzl" dostupným ve velmi širokém rozsahu otáček při deklarované spotřebě kolem 5l/100km - a právě proto že o technice ledacos vím bych u takového doslova o generaci pokročilejšího agregátu předpokládal daleko rozsáhlejší a dlouhodobější (a bohužel i nákladnější) program testování, než jakému zjevně byl motor vystaven. Takže Tvůj dojem je mylný - netrpím zaujatostí proti motoru 1,2TSI, ale zaujatostí proti postupu výrobce ojebávajícího vývoj a předprodukční testy - a přenášejícího náklady na tento vývoj nepřímo na své zákazníky - na jejich zdržení s cestováním do servisů a na další náklady, které na řešení problémů s motorem musejí vynakládat.
    1 bod
  8. A vieš aj niečo pozitívne k motoru 1.2 TSI ? Ináč, počul som, že všetky autá s týmto motorom sú tie najhoršie, montujú ich deti pod palmami v Afrike z piesku a vody, našťastie ich vyrobili len pár desiatok, nikto ich nekupuje, už sa uvažuje o ich stiahnutí z trhu, lebo škodia ľuďom, zvieratám a rastlinám... a v sobotu bol koniec sveta ...
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...