Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/11 ve všech sekcích
-
Ekkare, napíš sem až si kúpiš 1,2 TSI až sa ti rozpadne najvydarenejší motor VW všetkých čias 1,4 MPI 16V. Všade je ťa plno, už mi vadíš, si typ arogantného človeka, ktorý nedokáže akceptovať iný, ako svoj vlastný názor. TSI si zrejme videl asi len na prospektoch ale všade naň iba hádžeš špinu, nechci aby som si myslel, že ho ostatným podvedome závidíš a preto chceš aby sa predával čo najmenej. Ja by som tu taktiež mohol robiť flame so žraním oleja a poruchovosťou overeného 16V, čo ale nerobím, každý má právo na svoj názor. TAK TU PRESTAŇ PROSÍM VYPISOVAŤ TVOJU CHORÚ MYLNÚ INTERPRETÁCIU PRÍČINNNO-KAUZÁLNEJ SÚVISLOSTI, KÝM NEBUDEŠ MAŤ TSI. Za pochopenie ďakujem. PS: Tvoja prípadná odpoveď bude vhodným podkladom na zhodnotenie IQ6 bodů
-
Někdo holt kritizuje věci, které jiným škodí a ubližují, jiný za to reje do něj samého. Děkuju ti za upřímnost - i já jsem si potvrdil svůj názor že zde někomu nejde o veřejné pranýřování nepravosti a úmyslných nedostatků, ale o to znectít právě toho kritika... Ó, jak charakteristicky české (slovenské)... Du blejt, velebnosti!2 body
-
Máš to celé popsané výš - i jak to má být zapojené. Jestli nejsi s elektrikou příliš velký kámoš, kup si to a nechej to zapojit někoho, kdo elektrice rozumí víc. Výkon (akustický tlak) fanfár je vždycky o něco vyšší než klasických elektrických klaksonů, protože používají směrování a zdánlivé zesílení tónu právě tou trumpetou = zvukovodem. Měří se to metr daleko v ose houkačky a je jasné, že klakson který vyzařuje zvuk víc do šířky bude mít menší ak. tlak než fanfára s úzkou troubou...1 bod
-
No, přímo bych to nepřipojoval, původní klaksony jsou sice spínané u moderních aut relátkem, ale ten kompresůrek má odběr asi jako 4-5 halogenových žárovek najednou (kolem 20A) - takže bych radši volil koupi automobilového spínacího relé (malá černá kostka asi 3,5 x 3,5 x 3,5cm) se spínacím kontaktem na 30A a s cívkou na 12V - koupíš v každé pořádné prodejně ND. Na tom relátku je zvenku namalované nebo vylisované, který vývod je který - cívka a kontakty. Cívku relé zapojíš místo původní houkačky (na ty původní 2 dráty), pracovní kontakty relé zapojíš do nového vedení z dostatečně silného vodiče (aspoň průměr 2,5mm měděná licna), které povede z kladného pólu baterky přes dostatečně dimenzovanou autopojistku - myslím že 30A bude stačit, potřebné jednoduché pouzdro i pojistku samotnou koupíš tam co to relátko - a z pojistky na spínací kontakt relé a z něj na kompresůrek. Druhý kontakt kompresoru se přímo ukostří na karosérii nebo na motor. Dá to sice trochu práce, zaručí to ale, že se nepoškodí původní elektronika v autě - kdyby ten kompresůrek odebíral víc, než na kolik je stavěný původní spínač houkačky.1 bod
-
Jasný, máš v tom hokej... Tak podívej - KLAKSON je elektromagnetická houkačka takového toho klasického diskovitého tvaru co bývala na starších motorkách á la Jawa kejvačka nebo číza. Obsahuje kovovou membránu s železnou kotvičkou, kterou přitahuje silný elektromagnet s přerušovačem - přitažená membrána stlačí zároveň kontakty přerušovače, ten přeruší proud do cívek elektromagnetu, kotvička odskočí zpátky a kontakty se zase spojí = cyklus se opakuje. Kmitající mebrána vydává ostrý tón, který se dá mírně rozladit šroubkem regulovatelným kontaktem přerušovače http://www.e-xenony.cz/elektromagneticke-klaksony/ . Pak ještě existují fanfárky s elektromagnetem - jsou to takové ty šnekovitě zkroucené trumpetky, které se hlavně prodávají jako dvoutónové klaksony -jsou na té stránce taky Vzduchová fanfára je houkačka, která má také membránu, ale menší a utěsněnou v malé komůrce, do které se přivádí tlakový vzduch. Tlakem prohnutá membrána uzavře vstup vzduchu a membrána se vlastní pružností vrací zpátky. Na druhé straně membrány je malý prostor s otvorem navazujícím na trumpetovitý zvukovod, který vyzařuje zvuk vzniklý v komůrce. Velikostí membrány a délkou zvukovodu se určuje výška tónu. Čím větší membrána a čím delší zvukovod, tím hlubší tón. Tyhle houkačky vyžadují zdroj tlakového vzduchu - jinak se jim taky říká "podtlakové", i když fungují na tlakový vzduch... Proto když se prodávají jako v tom nalinkovaném e-shopu, mají tam na výběr 2 varianty - fanfáry bez kompresoru pro auta s vlastním zdrojem tlakového vzduchu = náklaďáky, které tlakovým vzduchem brzdí a vystavují spojku ( http://www.e-xenony.cz/fanfary--klaksony-a-sireny/www.e-xenony.cz/fanfary-bez-kompresoru/ ) a fanfáry s kompresůrkem na 12V nebo 24V, která se instaluje do aut, které vlastní kompresor nemají - tedy včetně osobáků ( http://www.e-xenony.cz/fanfary-s-kompresorem/ ).1 bod
-
1 bod
-
Mimochodem abych to tu trošku rozhodil zas zpátky k anketě, tak jsem hlasoval už hned na začátku. Zatím bez poruchy a najeto 16 000 km a nějaké drobné. No, řekl bych, že jestli mělo něco odejít, tak při mém stylu jízdy by to už dávno odešlo. Ne že bych jezdil moc jako prase, nebo očekával od 63 kw nějaké super výkony, jen se prostě tak úplně neřídím rádcem řazení. Ale možná to tomu autu dělá naopak dobře. BTW: Věta "Všade je ťa plno" se mi opravdu líbí. Neuraz se Ekkare, ale toto tě fakt vystihuje. Tohle a datum registrace a počet příspěvků. Ale neodsuzoval bych všechny, co nemají TSi, že o něm nic nevědí - myslím, že pár lidí ten motor muselo vymýšlet, někdo možná dělá v servise a projde mu jich denně rukama nespočet... to jsou lidé, kteří i když TSi nemusí vlastnit můžou hodně vědět...1 bod
-
Tvoj problem je v BATERKE. Bud mas baterku staru alebo malo slabo nabitu. Chod do servisu skoda na zatazovy test baterie a hned budes vediet na com si. Ci treba len dobit baterku alebo kupit novu baterku.1 bod
-
hlavně že ty je znáš ....sorry, ale někteří lidi co zde na foru ploděj za moudra.... ten motor není zlej:) jezdí se mi s ním dost dobře....1 bod
-
Dneska jsem si všiml, že mamka má na autě (květen 2006) v xenonech takovej bílej mléčnej povlak - setkali jste se s tím už někdo? My budeme každopádně zkoušet reklamaci Fotky mobilem, ale i tak je to tam vidět...1 bod
-
tady jsou data: http://www.elektrododomu.cz/pioneer-avicd3...ace-p-2118.html a hlavně v tom všeobecném je psáno, že je možnost ovládání z volantu a výpisy na origo display... nemáte někdo nápad jak to zajistit? A nějak se v tom moc nevyznám, jde k tomu připojit TV tuner? Počítám že v poho...1 bod
-
Taky nechápu, z jakého důvodu je majitel vozu s určitou motorizací tak posedlý vyjadřovat se k vozu s jiným motorem. Snad se jedná o jakousi obsedantní potřebu, možná chce světu vysvětlit, jak nemoudře se chová: - výrobce, pokud pustí na trh takový odporný shit, který si nikdo nechce kupovat - prodejci vozů, kteří poskytují výrobci tuto zvrhlou medvědí službu - nesvéprávní zákazníci, které by měl někdo chránit a ukazovat jim cestu pravdy z titulu vyššího poslání. Diskuse jsou zde přímo protkané osobou Ekkar z Bastlírny a já si začínám připadat, jako za komoušů, kdy jsem zapnul televizi a všude se na mně šklebily ty samé dobrácké tváře, které to se mnou taky myslely dobře. A vedly mé kroky, jedině tím správným směrem. Doufám, že zde jednou nebude ke stažení internetový týdeník " TSI" s šéfredaktorem Mr. EB, který ve 263. vydání vysvětlí, kde je ta ideální rokle, do které bude nejlépe tento zhovadilý vůz v tichosti svrhnout. Kup si 1.4 16V........ TSI???!!! hrůůůůůůůůůza cos to udělal, člověče!!!!????? jééééééééééé ty jsi ale hlooooooooouuuuuupej!!!! Jak jsi to mohl dopustit? Ty nerozvážný človíčku! Že dostaneš na zadeček????!!!0 bodů
-
Myslím že tento príspevok nepotrebuje komentár, predpoklad sa iba potvrdil...... Aby to tu nebolo totálne off topic, zatiaľ mám za necelé dva mesiace niečo cez 1900km, tak som zatiaľ nehlasoval, ale na TSI sa fakt ľahko zvyká, hlavne po HTP alebo 1,4TDI. Zatiaľ vnímam iba pozitíva, teda ak nerátam tých 1200 n/min po cca 8 hod státí a teplote okolia cca 25°C, trvá to vždy presne 30sec a žerie 3l/h ak stojím na mieste. Po 30s to padne na 650 +/- , zatiaľ mi nikto v servise nedokázal vysvetliť prečo je to tak. Nemáte niekto mail priamo do bolky na niekoho, kto by to dokázal vysvetliť rozumnými argumentami, prípadne uznať chybu v managemente motora ktorá sa odstráni napr. pri 1 garančke, lebo nemá vplyv na životnosť a vlastnosti motora a sa netreba znepokojovať. To cukanie čo sa občas spomína je totiž hlavne v tomto záhadnom "30s pevádzkovom režime".0 bodů
-
Začnu od konce - já vždy podle sebe soudím tebe - takže i já si můžu myslet co chci - o komkoliv. I o tobě. Neurážím tady majitele TSIček za to, že si tenhle agregát koupili, vyjadřuju svůj názor na nadměrné kchatování kchostů, které vede k ojebávání základních věcí souvisejících s vývojem nových engine u VW - a přístup fabriky k těm, kterým se koupě nedovyvinuté novinky vymstila. Tihle lidi by měli být odškodňováni ne jen bezplatnou opravou - a koncern má obrovskou kliku v tom, že kritizované závady ohrožují pouze mobilitu a ne bezpečnost vozidel. Kdyby to bylo naopak, klepali by se teď ve Vlkohradu jak Bábinskej, starej lotr mexickej, dřepící ve věznici na kopečku v Africe - kauza Toyota a plynový pedál je dost známá. To k té aroganci, ze které mne obviňuješ. A k té 1,4 16V - nikde jsem nenapsal, že ten motor je nejvydařenější nebo že nad něj není - už jenom proto, že atmosférické "jednačtyřky" od VW je několik různých variant - a olej zhusta žeroucí je jen jedna z nich - bohužel ta "nejluxusnější" z nich. Pokud soudíš z toho že ho mám v podpisu, tak jsem si ho koupil z mnoha jiných důvodů, které tady nehodlám vypisovat. Kdyby to záleželo pouze a výhradně na mém názoru a přání, koupil bych si úplně jiné auto s jiným motorem - takto jsem se bohužel pro sebe musel přizpůsobit mnoha často i zcela protikladným požadavkům. Doufám že jsem zvolil dobře a že si v budoucnosti nebudu muset rvát vlasy. TSIčko si možná jednou koupím taky - až bude mít jako typ nějaký ten rok výroby a provozu za sebou. Zatím zůstávám u atmosférického motoru - i když turbem nepohrdám. Doufám, že tento názor se setká s pochopením i u tvé osoby. A nejen u ní. P.S. - pro všechny "naklikávače karmy" - ať už záporné, nebo kladné - JÁ SE ZA SVŮJ NÁZOR NESTYDÍM A ŘÍKÁM HO TADY VEŘEJNĚ. Pokud mi někdo svůj názor řekne otevřeně jako to udělal LubiSK, rád mu odpovím - jinak na anonymně naklikané plusy i mínusy seru jak na placatej kámen. Takže pokud má někdo pocit, že si kliknutím na mínus u mého příspěvku vylepší své ego, nechť tak klidně učiní - já si z toho dělám asi tolik starostí, jako pes z páté nohy... A za kladný ohlas považuju jen jasné "děkuju" napsané konkrétním tazatelem přímo ve vlákně - takže ani z kladných "bodů" si nehoním triko...0 bodů
-
Ovšem (citace) "...Vzhledem k šestikvaltu a maximu točívého momentu v nízkých otáčkách se naopak dá očekávat, že životnost motoru bude delší, protože během své životnosti vykoná méně cyklů...." D-Fens srovnává nesrovnatelný, svým obvyklým brutálním způsobem narve vše do jednoho šuplete a když se nedá zavřít, pomůže mu 5kilovým kladivem... Kolik škodovek s 1,2TSI má 6Q? A kolik lidí si k němu koupilo (koupí) 7Q DSG...? A ruku na srdce - jedno projetí se autem je fakt "test" za všecky love, přecedo...0 bodů
-
Je - protože nevlastnit ještě neznamená neznat problémy.0 bodů
-
Dejte si do držky, roztrhejte si řidičáky případně občanky - ale nedokážete popřít, že motor 1,2TSI šel na trh NEDOSTATEČNĚ VYZKOUŠENÝ A PROVĚŘENÝ - hlavně ne v režimech, ve kterých ho provozuje odhadem 90 a více % uživatelů. Jak už tady někde padlo, najet s autem 250tisíc stylem "2000km za 24 hodin", sice v kombi provozu okresky/dálnice, ale bez vypínání motoru neboli bez teplotních šoků při studených startech - to je jen půlka zkušebních testů. Bez dlouhodobého testu courání kolem komína stylem natočit, popojet 3-5km, odstavit, vypnout na půl hodiny až na půl dne, pak znovu natočit a znovu popojet 3-5km je to frapantní zanedbání takříkajíc povinnosti výrobce a odpovědnosti za novou generaci výrobků. Kolik se toho popsalo o největším opotřebovávání motorů víceméně za studena během krátkých "couraček po městě" - a přesto skoro nikdo tyhle režimy netestuje - protože je to drahé, zdlouhavé a určitě by to odhalilo víc závad, než je pro úspěšné vyvedení na trh "prospěšné" - jejich nápravou by se vývoj ještě víc prodražil a to by se soudruhům ve Vlkohradě rozhodně nelíbilo... Takže anketa vypovídá dost o zkušenostech s "hot new" agregátem - jak se uvedl po své masivně mediálně masírované premiéře ve skutečném provozu...0 bodů
-
To není zaujatost proti 1,2TSI - to je (bohužel jak se ukazuje oprávněná) nedůvěra ke všemu, co jde na trh s mohutnou mediální masáží a o čem výrobce odmítá říci otevřeně bližší informace. Jednoduše dobrý zboží se chválí samo - a agregát 1,2TSI zatím bohužel nedostal možnost se nějak výrazně pochválit - neměl možnost, zatímco problémů až průserů s ním bylo už dost. Jak říkám - některé "prémiovější" značky si jednoduše nedovolí pustit "ven" nově zkonstruovaný výrobek bez důkladných testů ve všech možných podmínkách, které by ho i jen MOHLY potkat - naproti tomu jiné klidně udělají obdobné "pokusy na lidech" namísto seriózního otestování nové konstrukce... Jsme v době katování kostů a přechodu aut do kategorie "zboží krátkodobé spotřeby", takto rozsáhlé osekání testů je ale dost na pováženou - včetně faktu, že se ho dopouští největší evropský a zhruba druhý-třetí největší výrobce aut na světě... Mně osobně by se taky líbil agregát s výkonem "sto kobyl" a krouťákem jako "dýzl" dostupným ve velmi širokém rozsahu otáček při deklarované spotřebě kolem 5l/100km - a právě proto že o technice ledacos vím bych u takového doslova o generaci pokročilejšího agregátu předpokládal daleko rozsáhlejší a dlouhodobější (a bohužel i nákladnější) program testování, než jakému zjevně byl motor vystaven. Takže Tvůj dojem je mylný - netrpím zaujatostí proti motoru 1,2TSI, ale zaujatostí proti postupu výrobce ojebávajícího vývoj a předprodukční testy - a přenášejícího náklady na tento vývoj nepřímo na své zákazníky - na jejich zdržení s cestováním do servisů a na další náklady, které na řešení problémů s motorem musejí vynakládat.-1 bodů
-
Ono toho tam je odfláknutýho víc, ne jenom pohon rozvodu - a to mě na tom právě nejvíc mrzí, že i když by to měla být "ekologická bomba" (kvůli malý spotřebě při relativně vysokým výkonu) a "vlajková loď prodeje" (protože to bylo deklarováno jako budoucí nejrozšířenější pohonná jednotka), tak si zjevně nikdo nedal moc práce například s vyladěním "spolupráce" turba se zbytkem motoru - nebo přesněji řečeno, nedal si DOST ZÁLEŽET na tom vyladění - a teď se to dohání ex-post, samozřejmě za velkého mediálního zájmu veřejnosti... je to ŠKODA, že si to ŠKODA nepohlídala líp - i když za všemi rozhodovacími procesy stojí Vlkohrad...-1 bodů
-
Celou dobu se tady snažím objasnit, že to není vina toho motoru, ale vina lidí, kteří odpovídají za jeho vývoj a zkoušky - že ty zkoušky někdo odmítl financovat v rozsahu, který bylo bývalo potřeba udělat, že se spousta věcí nahradila jen simulacemi a jednoduše byl pro co nejnižší náklady úmyslně zanedbán fakt, že reálný provoz přináší jiné nástrahy než šedé výpočty nebo jednoduché "jednorežimové" zkoušky. Takže vy všichni, co s 1,2TSI od jeho uvedení na trh jezdíte byste vlastně měli od koncernu dostávat platbu za uskutečňování provozních zkoušek v reálném životě. Když tohle někdo odmítá pochopit, já už nevím, co bych měl říkat...-1 bodů
-
Ať už je to 1,2 TSI nebo 1,4 MPI, hlavně si lidi nezapomeňte dát bílou střechu za šest tisíc, jinak to nebude mít ten pravej šmrnc-1 bodů
-
-1 bodů