Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/03/11 ve všech sekcích

  1. záleží jestli je radio canové nebo nacanové.. podle toho zapojit a nakodovat!!! bud jede po 3-drátu nebo po canu.. jsou dva druhy radií symphony, vypadají stejně..
    1 bod
  2. Jestli tam bylo a ukazovalo, tak zde by problém neměl být. Ale kdo ví, třeba když bylo dlouho bez napájení..... Nevím jak je tam záloha dat. Kdo tam montoval to druhé rádio? Není třeba jen vypinovaný pin s drátem "K-Line"? Je to pozice č. 3 černého ISO konektoru. V tom případě by se měl někde za rádiem "válet" šedo-bílý drát. EDIT: Příležitostně koukni jestli máš na poz. 1. téhož konektoru modro-bílý drát. Fungující GALA nemá totiž chybu .
    1 bod
  3. Ne žeby tu nebylo dost témat k Symphony, ale což. "Digitální palubní počítač" myslíš asi Maxidot, že? Sice nechápu přesně Tvůj dotaz, bo prvně píšeš, že jsi vyměnil za originál Symphony s CD a zaroveň v druhé větě toto: "...když jsem auto kupoval toto rádio tam bylo a zobrazovalo ...". Takže co tam bylo a co tam teď dáváš? S největší pravděpodobností není Symphony správně nakódované. Takže VAG nebo někoho kdo jej má a nakódovat: Číslice na posledním místě: 1 - Aktivní anténa 2 - CD + aktivní anténa 3 - LCD v přístrojové desce + aktivní anténa 4 - CD + aktivní anténa + LCD v přístrojové desce
    1 bod
  4. Tak když jsem to slíbil, něco jsem v rychlosti skicnul, neboť jakožto pionýr a svazák držím slovo. Je to v designu, který používá Škoda na model Champion, takže by to mělo být v jednotné linii, myslím, že to je tak správné. První řádek (tj ty šlápoty) jsou realizovatelné z vyřezávané fólie (jednobarevně), což je nejlevnější řešení. Druhý řádek je již nutné tisknout jako samolepky na PVC s UV laminem, což je dražší (zde bych si ještě ve finále, pokud si toto řešení vyberete, pohrál s barvama a zkrátka samolepku vymazlil. Pohleďte, přemýšlejte, připomínkujte
    1 bod
  5. Nevim, jak tvrdy ten pedal mate, ale ja nemam ABS a plne mi vyhovuje, ze je o neco tvrdsi a ma pomalejsi nastup nez v novejsich autech. Neumim si predstavit, jak bych s tak ostrymi brzdami (konkretne treba Kia CEE´D) jemne pribrzdil na ledu (jasne motorem, ale i tak). Proste mi prijde, ze takhle dokazu mnohem lepe davkovat brzdny ucinek.
    1 bod
  6. no moj budúci motor bude dúfam 1,4tsi a či je spolahlivejši než 1,2 tsi je každemu jasne. Kým nebudú vychytané muchy na 1.2, tak zatiaľ určite JE! Miromen sa snaží hladať niečo zlé na 1,4tsi a tým obhajovať kupu svojej 1.2tsi. Nič v zlom.
    -1 bodů
  7. no, myslím, že bys měl udělat to, že porovnáš, jestli s tímhle autem vůbec poznáš rozdíl mezi 95 a 98. Podle mě poznáš maximálně rozdíl mezi špatným a kvalitním benzinem. Čti článek Jandy na Cimbu. Vyjeď plnou bandu 95, natankuj plnou bandu 98 - vše u jedný pumpy a uvidíš. Pokud budeš mít štěstí, majitel pumpy ti řekne, jakou výtoč má 98. Například na Shellu na Bohdalci letos věc došla tak daleko, že týden VPR 100 stál o pár halířů víc než VPR 95. Museli ho prostě vytočit, protože aditivum mizelo. Jen dotaz mimo hru: koupil jsi nováka nebo předváděčku??
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...