Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/15/11 ve všech sekcích

  1. @vormen: OK, mas informace ze zdroju, ktere primo resi opravy apod., beru ze za tehle situace ten motor nevezmes. Je logicke ze si kazdy, nebo rekneme vetsina dela pruzkum nez koupi nejaky vyrobek. Na druhou stranu ktera firma dneska netestuje na lidech, vetsina diky tlaku trhu a hladu byt pred ostatnima, aby se vubec prosadili a urvali svuj podil na trzbach udelaji kriticke testy tak aby splnili normy a atesty a zbytek proste risknou a otestuji na lidech. Pak je logicke, ze se pruser snazi ututlat a zpochybnit. Mne osobne to taky vadi, ale napric spektrem trhu je to vsude stejne, takze je to spis o stesti nez o kvalite. Nekdo ma v zakladu lip zpracovane vyrobni postupy tak se problemy projevuji min, jinej radsi vrazi prachy do designu a funkci a pak stoji za prd vyroba samotna. Tohle nemusime aplikovat jenom na auto ale de fakto na cokoliv co masove prodava. A nepredpokladam, ze se to bude zmenit k lepsimu. Naopak ceny vyrobku budou nizsi a holt se interval vymeny zarizeni srazi o x let/mesicu.
    1 bod
  2. Ja nechapu co tady furt vsichni breci nad tim, ze motor musi neco vydrzet a jaky jsou to smejdy. Je to cele spotrebak, uz davno neplati, ze auto jezdilo dokud nezmizelo v hromade rzi. Nehlede na to ze EU normy a uzivatele nuti automobilky a vyvojare ke stale vetsim kompromisum. Kazdy by chtel motor co zere 3l/100km, ma objem 1.3 kvuli pojistovne a 280kW a idalne 500Nm kroutak. Sam jsem majitelem 1.2TSI, sleduju co se deje kolem motoru a servisnich akci, ale ze bych kvuli tomu mel strach ze auto nekde zustane viset to ani nahodou. Obcas hlucny start obcas studeny motor lehce cuka no a co... Nic neni idealni a kazdy vyrobek ma sve mouchy at je to auto, telefon, pocitac. Vzdycky bude skupinu spokojenych lidi a skupina lidi co budou plivat ohen a siru na kdejakou prkotinu. Donedavna byla modla 1.9TDI, to ze to zralo olej, palilo vlozku katalyzatoru nebo vibrovalo pri rychlosti kolem 140km/h nikomu nevadilo, dneska na ten motor zase vsichni nadavaji. Kdyz to shrnu ja jsem spokojeny, kdyz pominu ty drobnosti kolem vibraci pri studenym motoru, ktery jsou jenom na volnobeh a obcas hlucnemu startu tak je motor super. Tahne od spoda, je dostatecne pruzny pro auto typu fabia apod., spotreba je na rozumne urovni, jezdim za 6.2 prumer. Kdyz se neco na motoru podela, od toho je zaruka. Pokud, jsou spatne rozvody protoze nekdo pri vyvoji podcenil material, nebo jiny faktor a skodovka se rozhodne je menit tak at to udelaji, kdyby nebylo tohle forum a nebo jine, tak by vetsina z vas nemela potuchy o tom ze se neco takoveho deje. Navic diky forum jako je tohle ma clovek pocit ze tim trpi vetsina aut, ale priznejme si kolik lidi realne cte tohle forum a kolik z nich ma zmineny problem a kolik jich jezdi aniz by se u nich problem projevil a pritom to nikde nenapisou.
    1 bod
  3. Tady máš zatím něco na toto téma a to jsem tu napsal během 1 minuty.To samé si můžeš najít i ty.Když jsi už měl 2,5TDi tak nevím co řešíš?V těchto lincích máš psány zkušenosti mnoha lidí tak si to prostuduj. Věř mi že se nejedná o buzeraci,ale prostě admini už toho mají dost.O dva řádky níže máš psáno další téma kde se autor taky ptá na 1,9 tak si to pročti a uvidíš. proč chceš názor někoho kdo má 2,5TDi když jsi ho měl sám?Tak snad musíš vědět jak jsi sním byl spokojený ne?Zjisti si co je tu psané o 1,9 a podle toho se rozhodni.
    1 bod
  4. Kup tu 1.9 a na víkendy motorku abys měl nějakej ten adrenalíín
    1 bod
  5. grim334: absolutně souhlasím se vším. prostě spotřební zboží je dnes úplně všechno, to mi vyhovuje, teda pokud to funguje bezchybně alespoň po dobu záruky.
    0 bodů
  6. bikeone, tak snad příště nemusíš machrovat, že víš, když nic nechceš, nebo nemůžeš říct. Nepiš prostě nic a hotovo. Na diskusním foru se snad diskutuje, ne? A o autorizovaných servisech mám své mínění (podpořené vlastními nedobrými zkušenostmi...).
    0 bodů
  7. Po nastartování motoru se ještě vteřinku až několik vteřin ozývá kovový "řehtavý, rachotivý" zvuk. Nelze to nepřeslechnout. Většinou to dělá u studeného motoru, v mém případě někdy i u teplého.
    -1 bodů
  8. to Mathes25 - myslím, že v sekci Fabia II,motor TSI, se někde o tom drnčení píše. Já to u té Fabie slyším při otevřeném okénku, jinak ne. Nejspíš tam rezonuje nějaký krycí plech výfuku. Nijak to neřeším, ničemu to zatím nevadí.
    -1 bodů
  9. Jednou provždy miklisku: Upravené Polo Sedan (Lauretta) pro Indii a A-Entry jsou dvě různá auta!! Už to sakra pochop a nešiř tady pořád dokola a dokola hlouposti! Už někdy v květnu jsem ti to důrazně vysvětloval, teď to potvrdila i Škoda a stále ti to nestačí. Takže ještě jednou a polopatě: Polo Sedan upravené pro potřeby Škody (Lauretta) nabíhá ještě tento rok v Indii A-Entry je zcela nový model, který se bude dělat v provedení Škoda a Seat (Toledo) a počátek výroby je 22KT 2012 A-Entry má výrazně delší rozvor, je to (pro Evropu a Rusko) liftback a později přijde i combi
    -1 bodů
  10. šmarjá jak to tady čtu, tak zlatý HTP, tam člověk věděl, že když bude problém s motorem, spraví to opravná sada, ale na tomhle TSI žebrákovi se s..e co kus to něco jinýho plus na všech to stejný ještě k tomu.
    -1 bodů
  11. Tak mam dnes vyměněné rozvody přehratej soft a olej starej Ten se neměnil
    -1 bodů
  12. plně souhlasím s příspěvkem nahoře. jsou to stršný šmejdy. obdivuju jejich majitele, že mají trpělivost. a ten pocit, když někam pojedu a nevím co motor udělá, no hnus. když si koupím nový auto, tak motor musí min. 100tis. najet bez sebemenších závad, samozřejmě vady z výroby se objevit můžou, nějaký drnčení palubky a vrzání sedadel, to se dá u novýho auta taky tolerovat. ale aby se s..l motor hned od novoty, to bych asi nepřežil a už bych ten krám doma nechtěl, navíc každá cesta by byla utrpením a plná nervů co ten krám zase předvede. nejhorší je, že teď jsou nový auta za dobrý ceny, dobře vybavený a pěkný, vyjma fabie (větší hnus jsem neviděl), ale chybí nějakej dobrej motorovej základ. dřív koupil člověk feldu 1.3 a když neuvažuju vlastnosti, tak aspoň věděl, že motor bude vpohodě. to stejný TDi, jenomže teď si není z čeho vybrat co se spolehlivosti týká. naftový motory je blbost kupovat pokud vím, že se toho nebudu chtít za 4 roky zbavit a v benzínech tenhle žebrák nebo HTP, co neoplývá výkonem.
    -1 bodů
  13. Tak už mám první verdikt servisu ohledně toho drnčení šaltru. Stručně řečeno, neumím prý používat automobil Škoda, vyjáření továrny bude následovat později a pravděpodobně se ponese v podobném duchu Zítra si ten krám půjdu vyzvednout...a přemýšlím čím to nahradit.
    -1 bodů
  14. no nevim, kdyby nebylo forum, tak vím uplně přesně co to je za šunt. pohybuju se mezi mechanikama ať už přímo ze škodovky nebo motorářama, co roky opravujou motory a ne jen tupě mění díly na motoru a nikdo z nich o tom neřekne nic dobrýho. to samozřejmě neznamená, že se nemůže objevit pár kousků co jsou bez závad. já si auto taky nekupuju do konce života. kupuju nový po šesti letech, ale aby se dělo něco s novým motorem do roka provozu a navíc opakovaně, to bych měnil asi po roce :-D to že motor bere olej nebo vibruje, to je prostě vlastnost. to že se mění turba a rozvody, hm špatný série, může bejt, to že se s..e dalších X věcí na tom motoru, to už je moc a ten motor je polotovar a momentálně nepoužitelnej šmejd. kdyby to bylo pořádně otestovaný a vyladěný, tak neřeknu půl slova, ten motor má ambice být dobrým, ale politika automobilky testovat na lidech mi není blízká. ještě dodám, že je mi jasný, že na fóra píšou převážně ti, co mají nějakej problém, kdo jezdí vpohodě, tak nic nepíše. potom to vypadá, že všechny motory jsou KO, jenže jak jsem psal, info čerpám jednak zde, tak z první ruky od lidí co se opravdu vyznají.
    -1 bodů
  15. Vybral jsem smolíka za Vás za všechny... 9.9. v pátek ráno jsem hodil auto na prohlídku po třiceti tisících s tím, že to bude odpoledne hotové a zatím nejezdím a nevím kdy budu. Seznam závad: - vadné rádio - červený pruh přes celý displej = uznáno výměna - rozvodový řetěz klasické ranní chrastění - výměna - únik oleje pod krytem ventilů - opraveno - během výměny řetězu stržený závit udajně v hliníku na bloku motoru, výmluvy, že to bylo načaté z fabriky atd., mechoš to chtěl utáhnout a utrhl to - opraveno, odvrtáno, vyvložkováno. V tomto případě jim vůbec nevěřím, že to není nabastlené tak, že to podruhé nepůjde utáhnout a bude to na výměnu bloku nebo té části kde je opravený poškozený závit. - nyní lahůdka, čtyřku, při podtočeném motoru v otáčkách mezi cca 1000-1200 ot./min. Právě v tomto řežimu opravdu hodně vibruje řadící páka, nedá se na tom udržet ruka a všimnou si toho i naprostí laici, tedy toho kraválu, který ten šaltr vydává. Dělá to pouze na čtyřku a v tomto úzkém pásmu otáček. Typicky ve městě husnutí přes retardér, bez podřazení na trojku rychost 20-30km/h. Motor se v pohodě sebere a bez protestu jde do otáček, ale řadička protestuje. Tady jsme se servisem ve při, je to prý normální, já tvrdím, že ne, čekám na vyjádření technika ze Škodovky. Prostě kvalitka, vážně uvažuji, že ten krám dám po "opravě" do bazaru...
    -1 bodů
  16. Bohužel povědět nesmím, jedná se o interní informace a v podstatě je vám tato informace jako uživatelům zcela k ničemu. Pokud máte s autem problém, je vašim úkolem navštívit autorizovaný servis a žádat nápravu. Informace jak a co škoda auto mění a konstruuje nepatří na diskusní fóra.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...