Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/19/11 ve všech sekcích

  1. Ale já netvrdím, že problémy žádné neexistují, ale v téhle věci se nejedná o problém konstrukční, ale individuální. Čili připouštím vadu materiálu, pochybení ve výrobním procesu... Ale od toho je záruka! A co se týče záručních i pozáručních oprav, tak k tomu se ŠA staví velice vstřícně. Vy, co tady brečíte, jaké máte problémy - kolik vás to stálo peněz, uvést auto do bezvadného stavu? Myslím že minimum. Vždy vyřešeno v záruce, a to i v případech, kdy mohla být ta daná součást zničena i chybným užíváním, či nekvalitním palivem. A po záruce? I tehdy ŠA poskytuje zdarma nové součástky (v případě pravidelných prohlídek v autorizovaných servisech). btw: chladit, chladit a chladit se píše v návodu k používání a upozorňují na to i prodejci... lidi co jezdí s dieslovými motory to znají, u benzinu ne.
    1 bod
  2. Provoz jenom po Praze. Denně i 20 startů. Při teplotách pod nulou se většinou nezahřeje olej ani na 80 st. Výměna oleje po 15 t. km. V současnosti najeto 29 000 km. Při servisní prohlídce se nejspíš budou měnit rozvody, rachotí to už prakticky při každém druhém startu (jedno jestli je motor studený, nebo zahřátý). Turbo měněno v 16 t. km, jinak se občas "nárazově" vytratí chladící kapalina a od výměny oleje se doplnily tři litry. Bohužel ve srovnání např. s Felicií, kterou jsem měl před TSíčkem v práci, je to zatím bohužel bídná spolehlivost... Kolegové teď mají jinou TSI v servisu po 15t.km + výměna rozvodů (stejný způsob provozování).
    1 bod
  3. Tak určitě bude vývoj pokračovat dál a třeba za rok se motor zas posune o krok dopředu. Co se týče vývoje, těžko ti někdo prozradí, jak bude motor vypadat. Jak sis asi všiml, škoda auto dost pečlivě tají i třeba jen názvy modelů, které mají vyjít v nejbližší době a vše okolo toho. Nečekej proto, že ti někdo poví na jakém vylepšení se pracuje u motorů. To fakt po nikom nechtěj
    1 bod
  4. olej po 30 tisících by teoreticky měl být OK, ale já osobně bych doporučil měnit dřív, protože i když není zdegradovaný, tak je strašně znečištěný.. já osobně preferuji standardní intervaly výměny. turbo se zapíná v závislosti na zatížení motoru, nikoli podle otáček! s rostoucími otáčkami využití přeplňování klesá, největší výkon podává turbo těsně pod 1800 ot pokud je motor plně zatížen. není potřeba dochlazovat turbo tak, že se bude 2 minuty čekat na volnoběh - stačí motor "propláchnout" studeným vzuduchem při jízdě bez plynu - toto je nejefektivnější schlazení motoru, před vypnutím nechat tak 15 vteřin na volnoběh, aby se zamezilo vypnutí motoru při roztočeném turbu. cenu turba nevím, ale při dodržování ročních prohlídek obvykle ŠA dá zdarma repasované nebo nové turbo i po záruce a platí se pouze práce v servise a výměna provozních náplní.
    1 bod
  5. To že nějaký cimbál napíše, že se zaklepávají ventily, neznamená, že to je automaticky pravda! V podstatě ani nemá šanci se dovědět kolik takových motorů škoda-auto měla na reklamaci. Pokazit se může opravdu cokoli a pokud se ve výjimečných případech jedna o vadu materiálu - budiž. Ale v žádném případě se nejedná o pravidelnou závadu, ale velmi individuální záležitost. Co se turba týče, tak z 90 procent opravdu jde o přehřátí vlivem nedochlazení oleje a následného zanesení kanálků zapečeným olejem a tím samozřejmě k nedokonalému protékání oleje a přidření hřídele.
    1 bod
  6. já mám na svém autě 1.9TDI PD Combi (MR2006) přední TEVES větraný 280x22mm 1K0 615 301 AC zadní LUCAS 255x10 1K0 615 601 K Ješte jsem koukal na 1.9TDI PD Combi MR2008 a je to to samé.
    1 bod
  7. Fabia Classic TSI 63kW s metalízou za 219 900Kč, s motorem 1.4/63kW za 204 900Kč a HTP 44KW za 194 900Kč... kdopak ví, co se chystá?
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...