Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/21/11 ve všech sekcích

  1. Neboj sa toho motora. Verím tomu, že po skúšobnej jazde a nebyť tohto fóra by si už určite objednával. A momentálne za tú cenu nie je auto, ktoré by ti dalo viac..
    1 bod
  2. Boby77,tak to je masakr,to se nedivím,že korejce už nechceš ani vidět. Také to potrvzuje,že koupě auta ze začátku výroby je někdy loterie. froggy,se moc neraduj,máš TSI. No,jak se dívám,máš novější,tak se ti snad problémy vyhnou.
    1 bod
  3. to by nemělo být možné - v topení je všude stejný vzduch - je tam pouze jedna klapka. Skoro bych řekl, že tam nemáš filtr (a taky jeho víko) a normálně ti tam táhne vzduch rovnou z venku
    1 bod
  4. Treba sa pozrieť, či nie je uvoľnený ,alebo vypadnutý zacvakávací kryt peľového filtra, odtiaľ potom fúka studený vzduch.
    1 bod
  5. Čidlo otáček motoru - je na indukčním principu a "hledá" příčnou vyfrézovanou rysku na setrvačníku. Výstupní signál z čidla má tvar impulsů s frekvencí závislou na rychlosti otáčení motoru. Každý motor má na svém cyklogramu bod, kde se "nejradši" zastavuje - jednoduše po odpojení dodávky paliva řídicí jednotkou "narazí" na bod se zvýšeným odporem proti otáčení a jeho setrvačná energie už nestačí na překonání odporu - motor se zastaví. Pokud se tento bod nachází zrovna v místě, kde čidlo "načmuchá" drážku na setrvačníku, může docházet k nesmyslnému signálu z čidla - čidlo se rozkmitá (myšleno elektricky) a ŘJ "si myslí" že je motor už v chodu, resp. že už se otáčí = z tohoto důvodu kvůli ochraně ozubení setrvačníku a startéru nedovolí pustit proud do startéru. Příčinou rozkmitání čidla může být stárnutí - změna elektrických vlstností nějaké součástky v jeho útrobách. Řešením je výměna čidla - je dobré to udělat na zkoušku, pokud je to možné. Další možností je nespínající startér nebo poškozené ozubení na pastorku/věnci spojky, bránící zasunutí pastorku do věnce, jenže v takovém případě by startér aspoň cvakal a měl by snahu zasouvat pastorek do věnce - tato závada se řeší výměnou patřičného mechanického dílu.
    1 bod
  6. Ten clanok som cital uz niekolkokrat. Pekne napisane, ale ani z toho som z toho nepochopil ako vo vyfukovom potrubi moze vzniknut taky podtlak, aby bol bordel z katu bol nasavany do motora pri brzdeni motorom. Za prve: vo velkej vacsine svojho zivota je motor v zabere ( aspon ten moj ) a ak sa aj v katalyzatore nejake piliny alebo prach uvolnuju, su (mali by byt) prudenim vykovych plynov priebezne vytlacane von, teda kat. sa plusminus priebezne udrziava cisty. Za druhe: nasavanie pilin sa podla mojho nazoru moze udiat len vtedy, ked uz ventil netesni a tympadom je uz jedno z akeho dovodu je zniceny ked je to vsetko zrele na opravu. Ja prvotnu pricinu vidim vazne bud v zakarbonovanych driekoch alebo v tych velkych volach driekov ventilov, moznom chveni a naslednom nedovierani vo vysokych otackach. Tuto teoriu by mi potvrdzovala aj moja skusenost, ze problem s ventilmi som zacal pozorovat po dlhodobej jazde na dialnici v otackach nad 4000/min. No a tym ze v dvoch servisoch nevedeli najst pricinu, som potom jazdil este aj s tym traslavym motorom, tak som zlikvidoval aj sedlo. V clanku je velmi negativne hodnoteny cely HTP, ja som vsak okrem podpaleneho ventilu a nasledne katu iny vyrazny problem nemal, 70tkm som robil len vymeny beznych spotrebnych veci, olej, filtre. Motor sa mi az na tuto jednu vadu javi vcelku spolahlivy a to som druhy majitel. Nekonecna tema, tieto ventily ;-) Cize ja vsadzam na vymenu oleja po max 10tkm, jazdim vacsinou cesty 1triedy, obcas mesto - teda max 90 az 100km/h, na to mi v pohode stacia otacky 3000. Mam 18 000km od opravy a zatial sa moj system osvedcuje, aspon moj pocit je taky ze je vsetko ok. Predpokladam ze buduci tyzden sa dostanem do servisu pre istotu zmerat tlaky a ak su dobre, davam do auta plyn. Jar_da: hod sem nejaky podrobnejsi popis toho testu sond a katu, prosim.
    1 bod
  7. Ak sa toho bojis,mozno urobis dobre ak do toho nepojdes. Je to len na tebe. Kup iny motor bez turba alebo mas kopec inych moznosti ako Fabia. Mne osobne sa pacila jazda v Toyote Auris 1.6, Focuse II 1.6 ci Kia Venga 1.4. C3 Picasso malo zaujimavy vysoky posed,no to ich nepresne radenie ma odradilo. Skusili sme aj jazdu v Peugeote 207 SW, Hondu Jazz, Kia Cee'd, Ford Fusion alebo Peugeot 308. Cuduj sa svet, ja (alebo my ako rodina) som ten co si vybral Roomster 1.2 TSI. Zatial sa to javi ako spravna volba co sa tyka motorizacie i uzitkovych vlastnosti auta. Ci si budem trhat za par mesiacov vlasy kvoli porucham sam neviem.
    0 bodů
  8. -1 bodů
  9. Neříkal jsi tu nedávno,jak máš statisíce kilometrů bez nehody a teď nám tady říkáš, že jsi něco neubrzdil? A to nepotřebuješ ani ESP Jak ti potom můžeme věřit?? Jinak ta kolekce problémů s KIOU - to tu snad ani nepatří, ale aspoň mám radost, že mám škodovku
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...